BEN ONSUZ ÖLÜRÜM!

1.2K 93 29
                                    

Arkadaşlar şuna bir açıklık getireyim yaprağın ailesi şuan Amerika'da bilmiyorlar yaprağın kaza geçirdiğini... söylemediler...

Ali birşey demeden çıkıp gitti,oğuz hariç hepsi Ali'nin peşinden gitti. oğuz yanıma oturup "biliyor musun başta seni hiç sevmedim,ama sonra herşey değişti...sanki yengem değilde kardeşim gibisin be babuş"
Sarıldım ona ihtiyacım vardı sonra üzgünken tek yapabildiğimi yaptım yine gözlerimi konuşturdum..."hşş,yenge ağlama..."
"Oğuz iyi ki varsın."
"Sende iyi ki varsın iyi ki girdin hayatımıza."
Oğuz benden ayrılıp"bak yaprak ben gidip ne olduğunu öğrenip sana yumurtlayayım tamam mı?"
"Casus mu Olcan"
"Pislik yapıcam işte."
"Tamam"
Oğuz gitti bende gözlerimi kapatıp uykuya daldım...birinin beni dürtmesiyle uyandım Bade ve emreydi...
"Yaprak, hastasın uyu derdim ama buna bakman lazım"
"Neye?"
Bade elindeki telefonu gösterdi Ali post atmıştı..."en çokta ne koydu biliyor musun? Bana inanmaman,dinlememen..."
Gibisinden şeyler yazıyordu... Bade de altına "dinlese ne diyecektin?'yaprak özür dilerim seni aldattım ama pişmanım' falan mı"
Ali birşey dememişti...sonra bade telefonu kendine çevirip"yaprak ne olduğunu bilmiyorum ama dinle bence.."
"Ama sen.."
"Niye öyle yazdığımı merak ediyorsun boşver..."
"Bence de dinle yaprak"

Sonra içeri oğuz girdi...
"Hg casusum"
"Hb babuş"
"Ne casusu lan"(Emre)
"Boşver"
Oğuz badeyi iteleyip yanıma geçmeye çalıştı ama Bade yere çakıldı... oğuz da üstüne...

"Ay çok pardonnnnn"(OĞUZ)
"Mal ya."(BADE)
"OĞUZ KIZIN ÜSTÜNDEN KALKMAZSAN SENİ ORAYA GÖMERİM"(EMRE)
"Göömmm"(OĞUZ)
"NEYY!"
"BEN UYARDIM DİMİ?"
emre gelip Oğuzu üstünden kaldırdı badenin "kanka bak sende dikkat et! Düşme her yerde! Demin de düştün birinin üzerine!"
"KİMİN ÜSTÜNE DÜŞTÜN LAN SEN! BU ETEKLE!"
"İçinden Gökhan çıktı lan"
"Sanane be kimin üstüne düştüysem düştüm Allah allah sen git kate'i kıskan"

"Kimin içinden çıkmışım söyleyin de kimi hamile bıraktığımı bileyim"

Gökhanlar gelmişti...ama Ali yoktu...

"Komikliği bırakın da Ali nerede"
"Kovdun ya."(Sinan)
"Sinan ben..."
"Biliyorum yaprak...ama haksızsın yani belki biraz haklısın ama dinlemeliydin"
"Siz dinlediniz mi"
"Hayır"(Sinan, Gökhan) aynı anda oğuz"evet" diye bağırmıştı...

"Evet mi hayır mı"
"Evett-hayır"
"Anladım oğuz hariç herkes dışarı!"

"Bizi de mi"(Bade)

"Evet çıkın hadi!"

Bade saçını savurarak diğerleri de ağ babası gibi yürüyerek çıktılar odadan

"Seni dinliyorum."

"Kanka bak...................yani"
"Yani şimdi ben...."
"Evet yaprak..."

Doğrulup kolundaki serumları çıkardım sonra da ayağa kalktım yavaşça başım sarılıydı ameliyat olmuşum.
Oğuz önüme geçirerek beni durdurmaya çalıştı..."gitme onu çağır birşey olmasın şimdi sana"
"Olmaz"
"Yaprak geç yerine,"
"Geçmiyorum oğuz!"
"Yaprak!"
Gitmeyi denedim ama oğuz her seferinde belimden kavrayıp U dönüşü yaptırıyordu.
Onu hiç bu kadar ciddi görmemiştim...
"Gitmek istiyorum,"
"Çıkamazsın şimdi iyileş bi"

"BEN ONSUZ ÖLÜRÜM! o yüzden çekil gideyim!"

414 kelimee

|kalp doktorum|  ~AlYap~  ✓TAMAMLANDI✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin