Öncelikle TeamAli ailemize katılmak isteyen yorumlara ben yazsın plizz teşekkürler...evet hadi size😂❤️ yıldıza dokunun lütfen★
bölüm↓G:Oo-ohaa!
O:çüş!
S:ben pas!Onlar odaya dalınca birden üstüme yorganı örtmüştüm aferin yaprak seni komple çıplak sanıyorlar!
İç ses:E o da olacaktı gelmeselerdi!
Yav bir kere benim yanımda ol lan bir kere!
A: çıkın lan it herifler!
G:sensin it kı-
S:abi şimdi sövme burda olmaz çık hadi...
Birşey demeyip odadan çıktılar çok utanmıştım...Ali yanıma oturup"boşver bu malları hadi üstünü giyin de gel ben salondayım" kafamla onayladım ve yataktan kalkıp eski tişört'ümü giymek istemediğim için yeni bir tişört bakındım o da bu sırada çıkmıştı odadan zaten...zamanla değişen tarzıma baktım aynada eskiden dar pantolon ne demek bilmeyen kız dar pantolonu severek giyiyordu
Giyindikten sonra aşağıya indim tüm gözler bendeydi o an...offf çok utanıyorum...ne diyicem lan ben bunlara şimdi...hoşgeldiniz mi? Ali kurtar beni ya nolur...offf...
"Yanıma gelsene" yanını gösterip kaş göz işareti yapan Ali'ye baktım"yok iyi böyle"
Gökhan mıdır nedir o da lafa atlayıp"bence de!" Noluyor lan bu Ali'yi mi kıskanıyor benden "ya da yok geliyim" diyip tekli koltuktan kalkıp Ali'nin yanına geçtim...
Gökhan arkamdan gelip beni yana itip Ali'nin yanına geçti..."lan senin benle derdin ne?" Ali'ye sokulup"bugüne kadar ona hiç bir kız bu kadar yakın olmadı olamaz!"
Yaa valla mı istemeden yüzümde bir gülümseme beliriverdi ama hemen eski halime dönebildim şükür"yaa Ali..."
Sarı kafalı adının oğuz olduğunu öğrendiğim çocuk"vaayyy siz bize ne ara söylemeyi düşünüyordunuz acaba"
Neyi lan sevgili olduğumuzu herkes biliyor "neyi". Çok haklı bir cevap vermiştim bence"neyi olacak canım çocuğunuz olunca mı öğrenecekti-" Ali yerinden kalkıp Oğuza bir tane geçirdi Ali hızla kalktığı için ona sokulmuş olan Gökhan da yere düştü Sinan kahkahalar atıp"ohh size döv abi döv" Ali ona sinirli bir bakış atınca sustu...sonra Gökhan'ı kaldırmadan oturdu yanıma...
"Lan bir kaldıraydınız bari" sen görürsün! Şimdi! Kalkıp elimi uzattım elimi tutunca çektim biraz havalanana kadar sonra elimi çektim tekrar düştü Sinan kalkıp "tamam yeter bu kadar AA" dedi yalandan o kaldırınca Ali de masa da duran kaktüsü koltuğa koydu Gökhan birden oturunca "aghhhhhhh, yandım anaammm merveeeeee" biz kahkahalarla gülüyorduk o sırada"gülmeyin lan hepinizi sıraya dizer tek tek si*erim!" Ali yakasına yapışıp "bir daha söyle" ya bunlar ne komik çocuklar böyle aynı Emre ve Bade gibi...onlar kim mi? 6 yıllık arkadaşım onlar benim kardeşim...kardeşten de ötem neyse...
"Yok abi yenge hariç demeyi unuttum"
Ali yakasını bırakıp salonun ortasına geçip herkese bağırdı"lan bana bakın bu kıza bir daha böyle kelimeler söyleyenin ebesini si*erim!" Sinan ordan"ha benim ebem yok o zaman ben diyebilirim" diyip güldü...
Ali ordan bir çaktı Sinan yere düştü bir de yer çarptı 😂
Sonra ...O gün çok eğlenmiştim aynı Bade ve Emre'yle eğlendiğimiz gibi...
Çocuklar giderken onlara artık hep gelmelerini söyledim sonra Ali de biraz oturup gitti...ve telefonuma mesaj geldi..Kankiler grubu↓
Bade:lan yaprak sevgili yapmış!..
Emre:sen nereden biliyon kızım
Bade:bilirim ben!
Yaprak:naber?
Emre:lan doğru mu söylüyor bu?
Yaprak:kanka doğru söylüyor ya..
Bade'den;
Bade:evlenince haberimiz olacaktı sanırım fotosunu atsana bi sevigilinin.
Y:tamam.
A-ama b-bu benim aşık olduğum çocuk... Ali Tekelioğlu...istemeden yanağımdan yaşlar süzülmeye başladı sonra hıçkırıklarımı tutamayıp fırlattım telefonu paramparça oldu onun paramparça olma anını izleyip daha çok ağladım kalbimde onun gibi paramparça olmuştu çünkü... yaprak...yaprak benim sevdiğim kişiyle benim ali'mle sevgili mi olmuştu yani?
Artık ellerim ve ayaklarımı ben kontrol etmiyordum sanki onları başkası kontrol ediyordu... herşeyi yıkıp dökmüştüm... nasıl yani ya bir yanda canımdan öte kankam ve bir yanda 2 yıldır aşık olduğum adam...ben hangisinden vazgeçicem.?588 kelime nasıl beğendiniz mi bölümü?
Birde yeni kitabım "ben senim sende ben" e destek nolur kuşlarımmmmm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|kalp doktorum| ~AlYap~ ✓TAMAMLANDI✓
FanfictionAmeliyattayken kalbimin anahtarını mı çaldın? Belki de