psikopat gemzeliM

2K 134 50
                                    

Bölümlerin kısa olduğunun farkındayım ama GözAt'la uğraşıyorum cidden o içlerinde en zor olanları vaktim de sınırlı zaten...

Titrediğimi hissettim o an o da farketmiş olacak ki...

A:üşüteceksin...

Diyip ceketini çıkardı elimle durdurup;

Y:napıyorsun? Daha tam iyileşmedin bile! Hasta olacaksın!

A: çok güzel...

Y:ne?

A:beni düşünmen...ama bu ceketi almazsan bütün gün kafanı ütülerim senin!

Diyip hâlâ ceketini bana vermesini engellemek için havada olan ellerimi tutup dizlerime götürdü...ceketini üstüme atıp;

A:hadi gidelim artık...

Y:peki...

Yol boyunca hiç konuşmadık arada ona baktığımda onun da bana baktığını görüyordum ve hepte gözlerini ilk kaçıran ben oluyordum...

Y:teşekkürler psikopat gamzeli...

A: önemli değil doktor...

Y:deli yok mu?

A:yok... şimdilik...

Y:peki iyi geceler

A:iyi geceler...

Eve girince duşa girip odama çıktım ve alarmı kurup kendimi yatağa attım...yani galiba ahhh
Yerden kalkıp o hatayı bir daha yapmamak adına arkama bakıp atladım yatağa biraz uyumak iyi gelecekti...

Ali'den;

Eve girince direk odama çıktım sözde"ailem"olan şahsiyetlere selam bile vermeden,Ayrı eve çıkacaktım kararlıydım
İnternetten kiralık dairelere girdim...

1500₺ hmm bu uzak şirkete olmaz.
(Tekelioğlu şirketi,yani Kendi şirketleri)

1000₺ bu da deli doktora uzak bu hiç olmaz çık...

1250₺ bu olur işte! Hem şirkete hem de ona yakın olacağım...

...

Alramın sesini duymamla yataktan yere yapıştım!
Yine mi ya of! Lavaboya gidip rutin işleri hallettikten sonra içeriye geçip kendime güzel bir kahvaltı hazırladım...ve kapı çaldı...

A:günaydın doktor

Y:günaydın... geçsene...

A: hiç almayacaksın sandım

Y:demiyim demiyim diyorum ama dedirtiyorsun psikopat!

A:de güzelim de

Y:of

Arkasında sakladığı çikolatalı sütleri bana uzatınca sevinçten zıpladım ve sarıldım sonra ne yaptığımı anlayıp geri çekildim o ise halinden memnun bir şekilde sırıtıyordu...

Y:pardon ya birden

A:bırakmasaydın hiç keşke...

Y:s-sen nereden öğrendin?

A:neyi?,haa küçük bir araştırma sonucu çikolatalı sütlere taptığını öğrendim 😁😂

Y:sen varya sen...!

Kahvaltımızı yapıp beraber çıktık evden...

Y:ya Ali sen ne iş yapıyorsun?

A:bizim şirketimizde çalışıyorum

Y:haa...

Y:neyse görüşürüz bay psikopat ✋

A:görüşürüz bayan deli 🤚

İlk günüm iyi geçmişti baya yorulmuştum ama... arabamı otoparka park Edip arabadan indim...
Ve yürümeye başladım biri belimden tutup kendine çekene kadar...

Y: napıyorsun lan sen? canına mı susadın?

B:sana susadım... özledim seni...seni seviyorum...

Y:ya bir git oğlum ya! Bir sal!

A:yine mi sen lan!

Ali nerden çıkmıştı ya neyse konu bu değil Ali barışı döverken bende"ohhh benim yerime de döv" falan diyordum içimden bir his bu çocuğun güvenilir olmadığını söylüyordu...

Ali son kez vurup;

A:bu gördüğün kadın benim Anladın mı?!ve Benim KADINIM'a bir daha yaklaştığını görürsem yemin ediyorum öldürürüm seni!

B: eda'da benim sevgilim'di...

Dedi hüzünlü bir şekilde yanağından yaşlar süzülürken cidden merak ediyordum ne bu intikam meselesi? Ali onu takmayıp Yanıma gelip belimi kavradı ve yürümeye başladık...

Y:s-sen neden sürekli benim senin olduğumu söyleyip duruyorsun be!

A:benim olduğun için...

Y:senin menin değilim ben gerizekalı!

A:(sırıtıp) ya öyle mi?!

Y: öyle!

Beni takmayıp;

A:o it bir daha sana bulaşırsa yanında olsun

Diyip biber gazı verdi.

Y:gerek yok

A:ne demek gerek yok sen delirticek mısın beni?!

Y:evet düşünüyorum ne güzel olur seni hastaneye kapatırlar hiç görüşmeyiz!

Afalladı böyle bir cevap beklemiyordu haklı olarak... kırmıştım onu...

Y:be-

A:sorun yok alışığım...

Y:...

Belimi bırakıp "hadi eve gir sen"dedi onu kırdığım halde bırakmamıştı tek başıma gitmeme izin vermemişti...
Ne de güzel seviyordu bu adam
Nasıl bu kadar güzel sevebiliyordu...
Artık emindim.o beni gerçekten seviyordu...
Ve ben artık onu kırmayacağım!
Çünkü ben de onu seviyordum... herşeyden çok... artık o benim psikopat GamzeliM'di...













|kalp doktorum|  ~AlYap~  ✓TAMAMLANDI✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin