Otur düşün.

1.1K 93 44
                                    

Annem ağzı açık aval aval bakıyordu ikimize...Ali yanıma çöküp;

Ali:Ağlama sevgilim... aslında sürpriz hazırlayacaktım ama madem böyle oldu annenin gözü önünde 4 seçeneğin var sevgilim:
Ya karım olursun,
Ya arkadaşlarımın yengesi,
Ya çocuklarımın annesi,
Ya da annemin gelini.
Otur düşün💍🙏😊
Sonra ceketinden yüzük çıkarıp parmağıma taktı...
Ali:sormadım benimle evlenir misin diye çünkü biz zaten evliyiz kalplerimiz bir. bizim için önemli olan bir imza değil...sen zaten benimsin.çocuğumun annesisin.
Şimdi o gözyaşların mutluluktan akmalı üzgün olduğun için değil...
"Seni seviyorum gamzelim" diyip sarıldım ona sıkı sıkı annem hâlâ bakıyordu suratımıza yaşadığı şoku atlatamadı muhtemelen...
Sonra Ali benden ayrılıp anneme nispet yaparcasına:
Ali:sevgili kayınvalideciğim bir bardak SOĞUK SU ister misiniz?
Oya:aaa dediğine bak şunun vermiyoruz evladım kızımızı sana!
Ali: yakında anneanne olacaksınız kızınızın çocuğunu tek mi büyümesini istiyorsunuz?
ANNECİĞİM.

İkisinin atışmaları çok komik gelmişti 😂

Oya:yaprak baban ne der kızım! Rezil oluruz!
"Umrumda değil bu saatten sonra anne ben kaç yaşında insanım. ayrıca kime rezil olacakmışız? Yanlış birşey yapmadım ben."
Oya:Kız mı Bare...
Yumuşamıştı biraz anneannesi😄
"Bilmiyoruz" dedik Ali'yle aynı anda...
Annem yanıma gelip önce yanağımı sonra karnımı okşadı...
Oya: kızdığıma bakma... sen hep mutlu ol kızım...
Sonra Ali'nin yanağını okşayıp;
Oya:sende benim oğlumsun artık ama kızımı üzersen külahları değişiriz bak.
(Gözünden bir damla yaş düşer)
"Annem ağlama..."
Ali:üzmem,kusura bakmayın yaprağı ağlattığınızı görünce çılgına döndüm...onu kimse ağlatamaz.bu siz olsanız dahi
Oya: kızımı koruman çok güzel yavrum... yalnız bir sorunumuz var.Tanere nasıl söyleyeceksiniz?
"Bilmiyoruz" dedik yine aynı anda...koca bir BİLMİYORUZ...ikimizin de bildiği tek şey vardı.o da birbirimizi sevdiğimiz ve evlenecek olmamız her ne olursa olsun.

|kalp doktorum|  ~AlYap~  ✓TAMAMLANDI✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin