Başlamadan önce ;
Başlığı görünce ne dediniz?
Çok merak ettim
↑↑↑↑↑Dünyanın en tatlış sarılması...en masum...en güzel...off keşke bize de böyle Sarılsa dimi?
ses gelmedi... gittiği düşüncesiyle daha fazla ağlamaya başladım...niye ya onları unutmayacaksa benle neden sevgili bu adam!
Elime geçen herşeyi yere fırlatıyordum...sonra camdan biri içeri girdi.
Y:a-ali
A:napıyorsun sen? Kendine gel! Bir şey olacak tam iyileşmedin bile yat yerine sabah konuşuruz!
Y:umrunda mıyım ki!
A:saçmalıyorsun!
Y:saçmalatma o zaman! Ya sen onları unutma sonra gel benle sevgili ol! Ne güzel ya her gün bana bunları mı hatırlatacaksın! Hergün o kızlardan mı bahsedeceksin!
Bileklerimden tutup beni yine göğüsüne yasladı... biliyordu çünkü sakinleşeceğimi
A:ayrılmak yok...seni sevmesem böyle olmam,olamam ki ben böyle biri değildim değiştirdin beni Yaprak çok değiştirdin.
Y: pişman mısın?
A: hayır...Hadi yat şimdi..
Diyip beni yatağıma yatırdı sonra yanıma uzandı o da
A:iyi geceler deli doktor...
Y:iyi geceler...
Ben ona arkamı döndüm...ama o belimi kavradı ve beni üstüne çıkardı
Yuh amk! Beni beni çıkardı!
A: böyle uyu
Y:neden?
A:seni izliycem...
Birşey demeyip gömdüm boynuna kafamı...
Sonrası karanlık...
...
A:sevgilim... yaprak... çikolatalı süt geldi!
Y:hani nerde!..ya Ali ya of
A:kalk artık...iki saattir uyandırmaya çalışıyorum seni...
Üstünden kalkıp kendimi yatağın sağ tarafıma attım
A:uyansana.!
Y:lan bak hasta bahanesiyle 5 gün iş yok ne güzel yatıcam SG !
A: tövbe tövbe ya!!!
Y: hâlâ kızgınım sana SG
A:daha o konu var dı dimi! Neyse yaprak hadi gerçekten artık kalkman lazım saat 2
Y: neyy! Kaç kaç?
Diyip fırladım yataktan
A:12
Y:lan hani 2'idi
A:alt tarafı bir rakam unutmuşum hesabını mı yapıyorsun
Y:onu bilmem ama senin hesabını kesicem bugün!
Diyip gıdıklamaya başladım çok tatlıydı
Medyadaki fotoyu yaprak gıdıklarken düşünün
A:y-ya tamam y-yaprak..doktorrr! Bırak! Lan Ahahahahahhhaahhahaah çok gıdıklanıyorum lan!
Y:ya daha sen dur!
Yorulunca bıraktım...
A:Sen kaşındın deli doktor!
Y:heehee çok ta fifi
Y:lan yaklaşma...! Gebertirim bak!...lan bas git olm!...yaw bak işine...gitsene...ya gelme!
O geldikçe ben geriye gidiyordum...aha o nefret duyduğum his bedeninin soğuk duvara çarpması!
Ali iki elini de duvara yaslayıp;
A:kaşındın deli doktor
Dedi dudaklarıma bakarak...
A:ama kaşınmasaydın da yapardım çünkü dayanamıyorum artık...
Kalbim deli gibi hızlı atarken Ali'ye sadece "n-ne?" Diyebildim...
A:kavga edelim,bağıralım, çağıralım ama bitti demeyelim olur mu.?
Diyip dudaklarıma yapıştı...deli gibi öpüyordu...sanki dudaklarıma susamıştı...
Bende dayanamayıp karşılık verdim... çok uzun ama yumuşak yumuşak öpüyordu birden dudağımı hafif ısırınca "aggh" diye inledim ama ses çıkmamıştı...
Dudaklarımdan ayrılınca...boynuma geçiş yaptı bu sefer... küçük küçük öpücükler bırakıyordu oraya da... içimden gelen çığlık atma isteğimi durduramıyordum...
Artık dayanamayıp bir kaç kez üst üste inledim... "İnleme" dedi fısıldar ses tonuyla "yapma... çok zor sana bu kadar yakınken bu kadar uzak kalmak...zor dayanıyorum yapma" kalbim artık kan değilde aşk ve arzu pompalıyordu sanki...
Kendimin bile zor duyacağı ses tonuyla "d-dayanma o zaman" dedim450 kelime... artık bugün yb yok SG yatın aq şaka şaka 😂
yarın ki bölüm farklı olacak zaten anladınız siz okumayan okumasın! Ayıp ya da evlenmeden mı? Falan diyene lafımı esirgemem çünkü bu benim hikayem ben böyle istiyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|kalp doktorum| ~AlYap~ ✓TAMAMLANDI✓
FanficAmeliyattayken kalbimin anahtarını mı çaldın? Belki de