Ohoo siz orda YİYİŞİN!

1.3K 92 46
                                    

Bir hatırlatma yapayım 10 bölüm kaldı demiştim ya 50 bölüm olcak diye...ama yetişmezse karar da değiştirebilirim

"götürün abi onu burdann"

Bade bir adım ileri gelip "yoksa sen...korkuyor musun?"

"Yok canım ne alakası va-varr! Abi alın şunu bak bana geliyor lann!"

"Lan psikopat senin bir köpekten korkacağını düşünmezdim😂"

"Yaprak gülme! Hem korkmuyorum ben"

"Hehe"(oğuz)

"Oğuz oraya gelirsem seni bi..neyse!"(Ali)

"Ha sadece Oğuzla bana kız diğerleri de gülüyo! Birde eğer korkmuyorsan bunun sakıncası yoktur herhalde..."

"Ne sakıncas-"

"Yaprak gelme yaprak!"

İntikamımı alırım demiştim Ali😂
Ali salonda koltuğun üstüne çıkmış"bak yaprak at onu lütfen"

"Bana bak gıcık enişte o köpek bana emanet eğer telefonum gibi onu da atarsa-"

"Sus boya küpü! Emanetse ne diye gitiriyon bize SG evine götür!"

"Ali köpekten korkulur mu in aşağıya"

"O köpek değil yaprak CANAVARR! tamam çok tatlı falan ama... ısırıyo"

"başkan bu küçükken köpek bunu ısırdı o günden beri böyle"

Öyle diyince köpeği yere bırakıp "Allah iyiliğini versin Ali! Şuncacık köpekten korktun!"

Ali koltuğa oturup "abartamayın"
Herkes alay ederek hehe diyince Ali bağırıp "NR VAR A*IMA KOYIYIM! NE DİYE GÜLÜYONUZ! OĞUZ SEN KUŞTAN KORKMUYO MUSUN! LAN İT (GÖKHAN) SEN ATLARI BİR ARA PRENS KOSTÜMÜ SANIYORDUN NOLDU! SİNAN SEN... NEYSE SENİ ALLAH UNUTMUŞ BEN NAPIYIM. AYRICA ŞUNU UNUTMAYIN BEN YAPRAK İÇİN CAN VERMEKTEN KORKMAM! KÖPEKTEN KORKTUM DİYE KORKAK MI OLDUK"

"ha sana gelince boya küpü git şu yüzünü bir yıka lan o ne öyle makyaj çirkini"

"Onun ne suçu var abi"(oğuz)

"Oğuz tamam seviyon ama yeter abi"

"Ne sevmesi be bunu kim sevmiş ben seveyim"

"Doktor keremimm"

"Lan o anasından doğduğuna pişman ettiğim çocuğun adı Kerem mi?"

"Evet"

"Yok bu böyle olmayacak..!"

Ben birşeyler getirmek için mutfağa gittim...
Sonra kapı çaldı Ali ben açarım diye bağırınca bende işime devam ettim pizza gelmiştir...sonra Ali içeri poşetlerle girdi...
"Pizzalar gelmiş" diyip uzattı
"Tamam" diyip aldım elinden.
"Yaprak benim tavır almam gerekmiyor mu?"
"İlla gereken bir şeyi mi yapmam lazım! Gerekmeyen birşeyi yapsam olmuyor mu?"
"Yoo olur ama ilk önce gerekenleri..."
Ali belimi kavrayıp beni kendine çekti kalbimin atışlarını duymaması için içimden ilkokulda öğrendiğim tüm duları söyledim...
"G-gitsene ya"
Sesimin titremesine engel olamamıştım."gitmiyorum napıcan?"
"İyi gitme pinekle burda"
"
Döndüm gidiyordum belimden çekip
" ıı gidemezsin..."
"Niye ya sen gidince gidiyorsun"
"Psikopatlar gider"
"Bilmediğin birşey var psikopatlar giderse geri döner ama deliler giderse bir daha dönmez"
Ağır olmuştu sanırım...ama haketti...
"ÖZÜR DİLERİM...SENİ CANIMDAN ÇOK SEVDİĞİM İÇİN... EĞER (kalbini göstererek) BURDA MUTLU DEĞİLSE-"
"Şş öyle birşey demedim sende kalbinde BENİMSİNİZ"

Ali dudaklarımı dudaklarının arasına alınca o anki şoktan karşılık veremedim...
Kendime gelince ellerimi boynuna dolayıp karşılık vermeye başladığım anda vücudunu bana yapıştırdı ve daha sert öpmeye başladı... Gözlerimi açıp o mükemmelliği kaydetmeye başladım...
Ali beni kaldırınca ne olduğunu anlamadım dudaklarını dudaklarımdan ayırmadan beni tezgaha oturtturdu...nefessiz kalınca benden ayrılıp "İYİ Kİ O KAZAYI YAPTIM...İYİ Kİ GİRDİN HAYATIMA SENİ ÇOK SEVİYORUM..."
ellerimi boynundan yakasına indirip "bende seni çok seviyorum...hem de çok psikopatım seni çok seviyorum"

"Ohoo SİZ ORDA YİYİŞİN! LAN SABAHTAN BERİ SİZİ BEKLİYORUZ! ACABA BİRŞEY Mİ OLDU DİYE MERAK ETTİM YARDIMA GELDİM AMA YARDIMA İHTİYACINIZ YOK DEVAM EDİN SİZ!"(Gökhan)

Ben utançtan kıpkırmızı domates,

Ali sinirli sinirli Gökhana bakıp"sen git mervenle yiyiş!"

"Niye üzüyon lan! Ayrıldı ya benden.."

"Ee barışın da getir tanışalım Ece de gelsin,"

541 KELİME 😘

SİZİ SEVİYORUM ALIN SİZE KALP→❤️←





|kalp doktorum|  ~AlYap~  ✓TAMAMLANDI✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin