YAPRAK DUR!

1.2K 89 64
                                    

Merhaba🤚
O Nabersinizz kuşellalarım?

İyisiniz iyisiniz iyi diyin iyi olun ;)))

\➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖/

"N-nasıl?"
"Öyle işte."
"Ali dalga mı geçiyorsun sen!"
"Niye dalga geçeyim yaprak! Onlar başkasına ait dokunma bir daha onlara!"

Gözyaşlarımı akmaması için sıktım söz verdim onun yanında ağlamayacaktım artık! Hiç birşey demeyip koşarak çıktım evden ayağıma ayakkabı giymeden...üstüme birşey almadan...saate baktım 12'ye geliyordu...Ali peşimden geliyordu aldırmadan daha fazla koştum "yaprak.. gitme!"
arkama bile bakmadan"GİT ALİ YALNIZ KALMAK İSTİYORUM!"
"Geç eve! Yaprak bir dinle sevgilim"
"NEYİNİ DİNLİYCEM LAN BEN SENİN!DEFOL GİT PSİKOPAT!"
"YAPRAK DUR!"

Ali bir tırın üstümden geçip yoluna devam ettiğini gördüğünde... yanıma çöktü... başımdaki kanların göz yaşlarımla karışarak sulandığını hatırlıyorum...birde Ali'nin çığlıklarını...
Daha fazla dayanamayıp gözlerimi belki de sonsuzluğa kapattım,ağzımdan çıkan son söz "G-gamzeli p-sikopatım seni seviyorum"
Şu o duyamasa da içimden söylemiştim tekrar...

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

(eski kitaptan hatırlayanlar vardır bu sahneyi kimin şaka ölümüne benziyor?)

Arkadaşlar kısa bir konuşma:bu bölümün belki de hayatınızda gördüğünüz ilk ve son en kısa bölüm olduğunu düşünüyorum ama benim zamanım ancak bu kadar maalesef, siz böyle yapınca ben daha da fazla üzülüyorum...hikayemi sevmeyenler de vardır elbet ama sevenler için atıyorum ben bu bölümü yoksa zaten bu bölümü okuyamazdınız bazıları var okuyup "harika" vs. Yorum yapıp oylamayan bazıları var hikayeyi listesine onu da geçtim kütüphanesine eklemeyip arama motoruna "kalp doktorum" yazarak bulanlar...

Bence o okuyup oylayan ve yorumlayanlara teşekkür etmelisiniz.
Bende teşekkür ederim. çünkü sizin sayenizde ilham geliyor o harika yorumlarınızı okuduğum andaki mutluluğumu görseniz... bölümden daha çok konuştum sanırım 😂😂

Neyse ya duygusal günümdeyim yine ben "bb" ❤️❤️❤️

Bunu görünce ilk yüzümde bir gülümseme berildi,sonra ise kaşlarım çatıldı. unuttuğunuz ummuyorum ama bu sahnede alikuşumuz,gamzelimiz çok üzülmüştü...

 unuttuğunuz ummuyorum ama bu sahnede alikuşumuz,gamzelimiz çok üzülmüştü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
|kalp doktorum|  ~AlYap~  ✓TAMAMLANDI✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin