"psikopat! SG ya! Lan kime diyorum!"
elini kalbime götürdü "korktun dimi"
"Ne korkucam be neyden korkucam git ya git"
"Bak doktor uzatma hastasın diye...neyse ben kapıda bekliyorum :(("
Trip mi attı lan bu bana?Duşumu aldım çıkacaktım ama üst mü var?!
Kapıdan Ali'ye seslendim "Alii"
"Noldu yaprak iyi misin?"
"Üst geti-ayy yok ben alırım tamam sen evden çık ben seni çağırınca gel ya!"
"Ben veriyim işte yaprak"
"Olmaz"
Lan bu adamın iç çamaşırlarımı falan görmemesi lazım! utanırım ben!
"Aç getirdim"
Allah kahretsin!
Kapının arkasına geçip kapıyı araladım uzattığı üstleri alıp kapıyı kapattım.Giyindikten sonra kendime baktım.
(Ayakkabılar yok)
kapıyı açtım Ali hâlâ bekliyordu bir anlık başım döndü...
Yaprağı tam düşerken tutup kucağıma aldım bu böyle olmaz hastaneye götürmek lazım.
-hastane-
Gözlerimi araladığımda hastanedeydim Ali ise bir çift endişeli gözlerle bana bakıyordu elini elime kenetlemiş öylece beni süzüyordu.
"Ali..."
"İyi misin? Bayıldın birşey oldu sandım..."
"İyiyim ben"
Kapı tıklatıldı...
"Ali hemşire! Geldi iğne yapacak!"
"Bir dakika bir dakika sen doktor→ sen iğneden korkuyorsun öyle mi?"
"Yani öyle demeyelim d- ya Ali nereye bırakma beni Ali! Gitme ya offf"
Ali yerinden kalkıp gir diye komut verince içeriye Emre ve Bade girdi...
Ohh iğne yok
Bade yanıma gelip elimi tuttu ve "özür dilerim öyle demek istemedim hiç birşey senden önemli değil!"
"Affettin mi beni?"
"Hıhı"
Sarıldı sıkıca sonra Ali"tamam ya daha ben sarılmadım! Hem sıktın kızı bırak biraz"
"Pardon? O benim arkadaşım!"
"Benim de sevgilim"
Tartışma büyüyecek gibi duruyordu Emre'ye kaş göz işareti yaptım.
"Tamam Bade sakin,Ali abi tamam ikiniz de sarılın bitsin ne uzatıyorsunuz kız burda yatıyor başını ağrıtıyorsunuz"
Bade "ayy özür dilerim kanka"
"Yok yok iyiyim ben sizin nereden haberiniz oldu?"
Emre"seni aradık Ali çıktı"diyince
Bade'de devamını getirdi"ve bize burda olduğunuzu söyledi"
"Bade kanka biraz daha çekilmezsen öldürürüm seni ben de sarılcam lan çekil kızım deli etme beni hem zaten kısacık şey giymişsin gelirken herkes baktı sinir oldum çekil" diyip badeyi itti Ali ise sadece olanları izliyordu...
"Bir şey sorucam siz bu kız ameliyattayken neredeydiniz abi?"
eyvah...Bade "N-ne ameliyatı?" Derken Emre ise"niye söylemedin!"
Ali özür diler bakışlar atıyordu..
"Yurt dışındaydınız zaten... işiniz vardı üzülün istemedim!"
"NE AMELİYATI! Dedim"
"Bana bak boya küpü eğer bir daha sevgilime bağırırsan varya!"
"Naparsın?"
"Görürsün"
"Birşey değil ya sadece kalp ameliyatı..."
"Lan biz seni 1 aydır arayamıyoruz zaten çıldırdık orda ne diyorsun kızım sen bize!"
Dedi Emre...Ali ve Bade de hâlâ inatlaşıyordu anlaşılan birbirlerini sevmemişlerdi zaten biri psikopat biri dengesiz...Bade'den;
Ayy bu ne gıcık şeymiş! Ben bunu uzaktan sevsem daha iyi olacak ya da hiç sevmesem!mal ya boya küpü dedi banaaa boya küpü dedi! Allah yaprağa sabır versin kankam kimlerin eline düştü..vah vah..
Ali'den;
Kim bu gıcık kız be boya küpü ıyy benim sevgilim senden bin kat daha güzel lan
"Yaprağım özür dilerim bağırdım biraz iyisin dimi şimdi eve gidince herşeyi anlatacaksın"
Diyip elini tuttu Emre yaprağın.
"Tamam Anlatıcam"Yanlarına gidip yaprağın elini ayırmaya çalıştım"kaarşim bırak!"
"Lan sana noluyo kaç senelik kankalarıyız kıskanıyor musun"
"Sanane kaarşim insan sevdiğini kıskanamaz mı?"
"Kıskanır d-"
"Ee o zaman bıraksana abi!!"
"Lan bak sevgilin diye birşey demiyorum! Ama sınırını aşıyor Yaprak"
Yaprak "ya Ali, Emre ikimizde bırakın canım yanıyor"
Bunu duyunca ikimizde çektik ellerimizi...
"Ne zaman çıkıyorum"
"Kendini iyi hissediyorsan şimdi çıkabiliriz"
"Çıkalım!"Klasik hastane işlerini falan halledip çıktık hastaneden."ya kusura bakmayın sinirlerim bozuk biraz" ikiside önemli değil diyince"de siz gelmiyor musunuz?"
"Bizim araba şurda"dedi boya küpü...
"İyi beni takip edin"Yaprak arabaya çoktan bitmişti bende sürücü koltuğuna geçip yaprağın kemerini taktım sonra eve doğru yola çıktık çok uzak değildi ama yakında sayılmazdı yaprağın sadece iki günü kalmıştı bugünleri iyi değerlendirmeliydik,sonra hastaneye geri dönecekti çünkü.
Eve gelirken yaprak uyuyakaldı... kapıyı açıp yaprağı kucağıma aldım Emre'ler de arabayı park edip indiler cebimden anahtarı almalarını söyledim bakıştılar"lan kime diyom alsanıza kız dondu burda"
Emre anahtarı cebimden aldı ve kapının önüne yürümeye başladık gelince Emre kapıyı açtı içeriye girdik yaprağı yatağına bırakıp üstünü örttüm deli doktorumun...sonra içeriye geçtim...Yaprak'tan;
İçerden sesler geliyordu salona gittim"laağnnn naptınız siz burda"
"Hiçç" dediler hep bir ağızdan yerde cips poşetleri koltuklarda cips kırıntıları halıya dökülmüş gazoz ve yerden kaldırılmamış gazoz şişeleri..."abi siz ne kafası yaşıyorsunuz kim temizlenecek bu evi"
Emre "Ben temizlemeyi beceremem"derken Bade ise"manikürüm bozulur uğraşamam"
"Manikürünü si*sinler!"
"Aşkım gel ya ben temizlikçi çağırırım"
"Oraya mı asla! O pis yere oturmam ben tamam bende dağınığım ama bu kadar değil!"Lan bu bana aşkım dedi...!
Neyse düşmeee düşme... triptimeee"Ya gelsene işte ne güzel film izliyoruz" dedi elindeki çekirdekleri bir bir çitleyip yere fırlatan benim mal arkadaşım Bade!
"LAAAĞN! YETEEEEEERR" diyip bade'nin üstüne atladım ve o çekirdek koydukları kabı alıp çöpe attım!
"Eğelenemiyoruz bir ya" dedi Ali.
"Lan eğlenecek bir yer mi kalmadı başka!"
"Kankalar gelin benim eve" dedi Emre
İkiside tamam diyince "yuhh beni yalnız mı bırakacaksınız!"
"Hayır sende geliyorsun!"dedi benim bade'm"İyi be"
Emre'nin evine giderken yine aynı ben Ali'yle o da badeyle aynı arabadaydı.
"O ev yarın sabah toplu olacak Ali bey"
"Emredersin deli doktor"
"..."
Yol boyunca konuşmadık bir daha arabayı Emre'nin evinin önüne parkedip içeriye girdik."Abi siz geçin bende birşeyler alıp geliyim eğleniriz"
"Hayır sakın lütfen içki falan yok!"
"Var,yani olsun!" Dedi BadeVe kazamız mübarek olsunnnnnn
861 kelime oldu
*Cevapla*
Nasıl bir bölümdü?
Başlığı görünce ne dediniz?
En çok hangi yeri okurken eğlendiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|kalp doktorum| ~AlYap~ ✓TAMAMLANDI✓
FanfictionAmeliyattayken kalbimin anahtarını mı çaldın? Belki de