hoşuma gidiyor benim dinleyin bence↑↑↑sonları daha güzel...ne alakaysa 😂
_______
A:BARIŞ!
B:selam🤚
A: şaka mısın lan sen!
B:gerçeğim çıktım içeriden senin için gelmedim yapraktan özür dilemek için geldim
A:onun yanına gidemezsin!
B:çekil senle işim yok benim!
A:lan sen bize 3 ayda ne çektirdiğini farkında mısın! SG! Maffolduk lan biz o 3 ayda!
Diyip vurdum göğsüne!
B: biliyorum... Bunun için geldim dedim ya özür dileyeceğim..
A:ne değişecek ki!
B:lan bana sadece sen yaşamışsın gibi konuşma senin sevgilin öldü mü lan öldü mü! Ben söyleyeyim hayır! Sen burda ağladın dimi! Bende içerde ağladım! Allah kahretsin ki! aşık oldum lan ben ona!
Bak hala gözlerinin altı mosmor...benim de kalbim mosmor! Çünkü bazen gözlerden yaş akmaz kalp ağlar sessizce!
Şimdi çekil!Birşey diyemedim ama inanmadım da o ona aşık olamaz! O edayı çok severdi... Olmaz yalan söylüyor!
Ben çikolatalı sütleri alıp içeri geçtim o da çıkıyordu aynı zamanda ağlayarak...
A:Umarım üzmemişsindir onu yoksa öldün sen oğlum!
Diyip omzuna sertçe vurdum ve devam ettim
İçeri girince yaprağa sakinleştirici yapıyorlardı...onu öyle görünce sinirlendim sütleri komidine bırakıp çıktım koşmaya başladım barışı yolda durdurup;
A:ne dedin lan ona ne yaptın ona! Doğru söyle!
B: hiç birşey sadece özür diledim... haklı olarak bağırıp çağırdı...
Gömecektim onu oraya ama yine acıdım işte...bendeki kalbi si*eyim ben!
A:bir daha karşımıza çıkma!
B: çıkmam çünkü "ben psikopatıma aşığım SG şerefsiz" dedi...
Yüzümdeki gülümsemeye engel olamadım...herkesin içinde ben ona psikopatıma aşığım demişti...normalde başkası bana psikopat dese ağız burun dağıtırım ama o...o benim sevdiğim kadındı...küçük titanımdı.
251 kelime kısa oldu ama neyse
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|kalp doktorum| ~AlYap~ ✓TAMAMLANDI✓
FanfictionAmeliyattayken kalbimin anahtarını mı çaldın? Belki de