Öncelikle Gizem_pm aşkkuşağım yardımların için çok teşekkürler❤️
O olmasaydı bu bölüm olmayacaktı bir ara FİNAL kararı alıyordum resmen!
Bölümün sizin deyiminizle "fesatlaşma" kısmı😂aşkkuşağıma aittir.Bence Gizem_pm sende AlYap/GözAt hikayesi çıkarmalısın...
↓°↓°↓°↓°↓°↓°↓°↓°↓°↓°↓°↓°↓
Yazar'dan;
Yaprağın elleri Ali'nin gömleğinin düğmelerine gider.Düğmeleri yavaş yavaş açar ve gömleği çıkartıp odanın bir tarafına fırlatır Bu sırada Ali yaprağı tutkulu bir şekilde öpüyordur.bu sefer yaprağın eli Ali'nin kemerine gider.ikiside bir anda gözlerini açarlar ve yaprak 'tamam' anlamında göz kırpar.yaprak Ali'nin kemerini ve düğmelerini açar,pantolon düşer.bir 5 dakika daha öpüştükten sonra elleri birbirlerinin iç çamaşırlarına gider. Onlarıda çıkardıktan sonra artık aralarında bir engel kalmaz.Ali'de yavaş yavaş yaprağın bacaklarının arasında yerini alır.Son kez yaprağın rızasını aldıktan sonra içine girer ve yaprak tüm evi inletecek bir çığlık atar ve Ali'nin sırtını boydan boya çizer.Ali geri çekilmeye çalışır ama yaprak onu kendine çeker.Ali yaprağın içinde gel gitlere başlar 1 saat boyunca gel git yapar ve en sonunda çıkar.yaprak kalkarken kaşıkları çok acıyordur. Banyoya gider ama Ali arkasından gelir...
"Lütfen..."
"Uslu durmazsın sen!"
"Söz uslu durcam"
"Tamam o zaman."
Birlikte banyo yaparlar ama Ali yine uslu durmaz ve en sonunda banyodan çıkarlar...Yaprak bunları giyer
Ama hâlâ işe çok vardır odada bazı işleri hallettikten sonra... aşağıya iner ve kahvaltı hazırlamaya başlar Ali de bakkala ekmek ve çikolatalı süt almaya gider.
Ali'den;
Deli doktorum...benim olmuştu sonunda...
X: delikanlı?
"Ha?, şey pardon buyrun."
Diyip iki saattir elimde tuttuğum parayı uzattım adam parayı elimden alıp kasaya koydu para üstünü verirken de "ah şu aşıklar beyinlerini aşkla yiyorlar" diye söylendi... çakacaktım ağzına bir tane ama dua etsin yaşlı!
Sinirli bir şekilde bakkaldan çıktım arabama binince yan koltuğa aldıklarımı koyup arabayı çalıştırdım»---»---»---»---»---»---»---»
Arabayı park Edip yürümeye başladım...
"Ne işin var senin burda?!"
"Uzaktan da mı sevemeyeceğim"
"Ben seni bir severim buradan uzaya çıkarsın!"
"Ali senle uğraşamam"
"Bak Barış bir daha onun yakınında görürsem seni gebertirim!"
"Şimdiden gebertirim çünkü ondan uzak kalamıyorum!"
"Bir daha bu kadar sakin karşılamam seni!"
Diyip bir yumrukla yere serdim.ve yoluma devam ettim arkamdan"görüşücez" dediğini duyup arkamı döndüm ve "inan bunu istemezsin!"...Yaprak'tan;
Ali neden gelmedi hâlâ?
Umarım kötü birşey olmamıştır...
Kahvaltıyı hazırlayıp dışarı çıktım Ali'ye bakmaya...
İleride biriyl-sırık oğlanla konuştuğunu gördüm...ve yanlarına gittim."Ben mi istemeyeceğim hıh! sen can çekişirken seni zevkle izleyeceğim!"
"Noluyo be"
"Yaprak eve git!"
"Ona emir veremezsin!"
"Sana mı sorcam verirken!"
"Evet lan bana soracaksın"
"SG barış!"
"Ben seni korıyım sen bana SG de! Çok güzel yaprak 👏"
"Lan kimden koruyorsun beni mal herif!"
"Yaprak eve git!"
"Gitmiyorum!"
"Gidiyorsun!"
"Kim demiş?"
"Ben!"
"Takmıyorum sağol cicim!"
"Ne olur beni sevmeyi denesen?"
Onun söylediğini takmayıp Ali'nin elini tuttum"gidelim boşver şunu"
"Yaprak sen git gelicem ben"
"Tabi parçası kalırsa"
"Ne diyon lan sen canına mı susadın! Ali seni dövse senin parçan kalmaz"
"Canıma değil onun canına susadım almadan gitmek yok!"Gözlerindeki öfkeyi,kini gördüm ne vardı bunların aralarında... biliyorum sadece kız meselesi değil başka birşey var...
(473 kelime)
Yine bence iğrenç derecede sıkıcı bir bölümle karşınızdayım (başları hariç çünkü orayı ben yazmadım)
Tekrardan teşekkürler Gizem_pm
Daha bölümü düzenlemedim ama teli bırakmak zorundayım yayımlamadan gitmek istemedimSizi çok seviyorum ❤️
#TeamAlikuşları😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|kalp doktorum| ~AlYap~ ✓TAMAMLANDI✓
FanficAmeliyattayken kalbimin anahtarını mı çaldın? Belki de