Kuşlarım voteler çok düşmedi mı sizce de? 15 oy nedir yapmayın arkadaşlar bu kitabın bir bölümü 60 a çıktı bu kadar düşmesin olur mu? Kitabım unutuldu sanırım ama diğerleri gibi kitabı bırakmam! Daha çok yazarım UNUTULDUYSA HATIRLATIRIM hepinizi çok seviyorum.❤️ çok konuştum bölüme geçelim.
Bölüm;
Yaprak'tan;
Toprağı beşiğe bırakıp hemen aşağıya indim...
"Oooo Amazon naber"
"Sırık!..git"
"Ama olmuyor böyle Amazon kızım"
"Ya si*ir gi-Ali..."
Ali barışı döverken bir ohh çektim içimden.
"Tamam yeter Ali..sana diyorum! PSİKOPAT dur yeter! Lan!"
Ali üstünden kalkarken kapı çaldı.
Çete gelmişti.B: oha Gıcık enişte? Kimi dövüyon yin- BARIŞ!
A:barış ya barış şerefsiz bırakmıyor ki peşimizi
Ali'nin koluna girip"iyi misin"dedim.kafasını salladı.
G:lan yeter artık ama aaa!ALLAH BENİ KARTAL YARATSAYDI DA ANANIN A*INA SÜZÜLEYDİM! OÇ!
Y:Gökhan...
Barış yerden kalkıp Gökhan'ın yakasına yapıştı biz Ali'yle bildiğimiz için karışmadık çete de şaşkın şaşkın- oğuz? Lan it pizza tıkınıyo.
B:BANA NE DERSEN DE AMA BİR DAHA AİLEME LAF ETME! YOKSA O KARTALI SENİN GÖ*ÜNE SOKARIM!"
barış ağlamamak için kendini sıkarken diğerleri bize NOLUYO LAN der gibi bakıyorlardı... oğuz hariç onun umrunda değildik zaten.
Ali'nin kolundan çıkıp Gökhan'ın yanına gittim fısıldayarak"özür dilemelisin kanka"
Dedim.o bana sinirle bakarak "sende mi başkan" dedi.. "lan çocuğun annesi ölmüş babası ölmüş!"
Gökhan ben naptım diyerek yere çöktü...Elinden tutup"hadi..."
Gökhan kalkıp "özür dilerim barış bilmiyordum...hem o anlamda demedim ben ama HATIRLAT BİR ARA Sİ*İCEM SENİ."
barış hafif gülümseyerek "hatırlatırım bir ara"dedi...
A:barış git istersen artık çünkü bu sefer yaprak dedi diye durmam öldürürüm seni
Barış kahkaha atarak "öyle olsun"dedi.ve çıkıp gitti...biz de içeriye geçtik...
B:neler oldu sen hâlâ Tıkın!
O:sevgilim ama ben bir meseyim meselik bunu gerektirir
B:sabır!
G:kankalar biz size bir şey söyliycez
M:aynen
A:yine mi barıştınız
Y:ya da barışıp ayrıldınız 🤣
M,G: EvleniyoruzZ
O:OMG!
b:oğuz! Ağzını kapat! , Çok sevindim.
Y:ay ne güzel ne zaman düğün
A:deli karım benim bunlar hani daha sözlenmediler ya babası bilmiyo ya daha
Y:hasssssS...
M:noldu ya
Y:senin baban bizim küfürbaz Haydo ya vermez seni
M:ya verecek ya verecek kaçarım valla
O: büyü mü yaptın lan kıza?
M:valla oğuz büyü gibi bir şeyd-
G:sussana kızım!
M:niye ya! Allah Allah bilmeye hakları var...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|kalp doktorum| ~AlYap~ ✓TAMAMLANDI✓
FanfictionAmeliyattayken kalbimin anahtarını mı çaldın? Belki de