gitmeyi seçiyorum Yaprak!

1.3K 93 53
                                    

"sövmeyeyim sövmeyeyim diyorum ama ben bu hayatın da o s*k kafalı sırık oğlu sırığın da a*mına koyayım! O sırığı kapı kulpuna yaslayıp si*erim! O ne demek lan! Nasıl tutuklamışlar o tutuklayanları varya sırığın içine iterim Oros*u çocukla- yaprak? Lan beklesene beni de heyyy!

"S-sen daha söv g-gidiyorum ben!"

"Ya yaprak tamam bekle!..."

Bileğimi tutup;
"yaprak... ağlama ya yoktur birşey"
Beni göğüsüne yaslayıp"hem belki de bırakmışlardır bile..."
"G-gidelim"
"Tamam"

...

"Ya Ali ne demek gittim a*ına koydum! Mal mısın oğlum sen hapise girince ben napacaktım acaba!"

"Sus bi başkan iyi yapmış daha dur anasını si*me sırası bana da gelecek o piçin.!"

"Gelmeyecek abi ben bitiricem onun işini"
"Yakışır"

"Ne diyorsunuz siz! Kafayı mı yediniz lan çıldırtmayın beni!"

"Deli doktor bir sus"

"Asıl sen sus Ali! Bana araba işlerini falan halledicem diyip sırığın evine arabayla dalmak nedir! Birde sonra çocuğu arabanın arkasına bağlayıp sürüklemişsin!"

"Ya sen kimin tarafındasın başkan bağırma çocuğa!"

"BIRAK ABİ BAĞIRSIN!,
O PİÇ YÜZÜNDEN BEN SENİ KAYBEDİYORDUM YAPRAK! SEN ONUN YÜZÜNDEN AĞLADIN YA ORDA BEN ONU ÖLDÜRMEK İÇİN YEMİN ETTİM! AMA ŞİMDİ SENİN YAPTIĞINA BAK!"

"O UMRUMDA DEĞİL İNŞALLAH YARINA ÇIKAMAZ! İNŞALLAH O HAPİSHANE DE GEBERİR GİDER! AMA SEN? SEN NOLACAKTIN APTAL! SEN DE GİRECEKTİN AZ KALSIN HAPİSE!O ZAMAN BEN NOLACAKTIM!?"

"BEKLEMEZ MİYDİN!"

"BEKLEMEZDİM!...ELİM KOLUM BAĞLI BEKLEMEZDİM ALİ!"

"abi tamam onun yüzünden kavga etmeyin"

Y,A:GÖKHAN SUS!!!

"Sağolun ağzıma sı*tınız naptıysam ben!"

"Ya tamam pardon hadi Ali gidelim"

"Gelmiyorum işim var"

"Yeter Ali işim işim o işlerini biliyorum ben yine kimi gömmeye gidiyorsun!"

"Yaprağı eve bırak Gökhan"

"GİDİYORSAN BİR DAHA DÖNME ALİ!"

"GİTMEYİ SEÇİYORUM YAPRAK!"

269 kelime.
bu kitabı diğerlerinden farklı yapmak için elimden geleni yapmaya çalışıyorum ne kadar başarılı olduğum tartışılır ama olsun diğerlerinde olsa hapiste 1,2 ay geçirirlerdi ki sizde öyle yapacağımı düşündünüz sanırım bir daha ki bölüm bomba gibi gelecek sizi seviyorum 😍

Umarım tüm sınavlardan 100 alırsınız.
Birde moonlight6655yh çıkartmazsan beni unut o hikaye benim yüzümden silindi çok özür dilerim...
Ve bu bölüm taslak olarak önceden hazırlandığı için atıyorum yoksa yazmaya zamanım yok maalesef 😔

|kalp doktorum|  ~AlYap~  ✓TAMAMLANDI✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin