"TAMAM! BOŞANALIM NE DURUYORUZ!"
°•°
"EVET"
^...^
"EVET"
Boşanmıştık resmen...her şey bitmişti.
Deli doktor&Psikopat Gamzeli aşkı bitmişti...Aliye son kez baktım... çünkü Amerika'ya gidiyordum... toprağı görmeye gelecekti tabi...
Ali toprağı elimden alıp sevdi...
"Gelicem oraya tamam mı babacım...beni unutma" dedi. Onun da benim gibi ölüden farkı yoktu... toprağı bana verip "yeni hayatında başarılar dilerim Yaprak" dedi...
Normalde olsa deli doktor demesi gerekirdi... çünkü sinirli olduğunda hep öyle der."Sana da p- Ali,neyse çocuk üşüyor gidelim artık biz"
Ali toprağın yanağından bir kez daha öpüp "görüşürüz" dedi. Ve toprağın kulağına bir şeyler fısıldadı.
Fısıldanan:anneni koru tamam mı gelicem ben,siz BENİMSİNİZ.
...
1 ay olmuştu o gün geçeli..Ali'den hiç bir haber yoktu...
EVET ÖZLÜYORDUM! VE YİNE EVET BU DURUMA ALIŞMAM GEREKTİ.
ARTIK HAYATIMDA TOPRAK DIŞINDA KİMSE YOKTU SONUÇTA.Telefonum çalınca arayana baktım "Psikopat GamzeliM" hâlâ değiştirmemiştim.
Büyük heyecanla açtım telefonu...1 aydır sesine hasret kalmıştım.
"Efendim"
"Ben geldim ama evinizi bulamadım yaprak"
"Nerdesin?"
"..."
"Tamam ben geliyorum almaya"
"Gerek yok"
"Hayır geliyorum"
"Tamam bekliyorum"
...
"Hoşgeldin"
"Hoşbuldum, Toprak nerde."
"Uyuyo"
"Peki.."
"Otursana"
"Yok iyi böyle"
"Peki.."
İçeriye gidip toprağı uyandırdım ve Ali'ye verdim.
Ali 4848484848388338292928 defa çocuğu öpüp,sarılıp kulağına yine bir şey fısıldadı.
Fısıldanan:sizi almaya geldim oğlum...
"Ali? Ayıp oluyor ama ne bu benden gizli gizli?"
"Oğlumla benim aramda"
"Öylemi beyefendi?"
"Öyle DELİ DOKTOR"
O kadar çok heyecanlanmıştım ki "ha?" Diyebildim sadece...
"Bir daha demem istersen"
"De yani deme yok de ya da öfff"
"Anladım ben"
"Ali!"
"De de içinde kalmasın"
"P-psikopat gamzeli!"
"😂"
"Ali çok saçma bu diyalog! Artık ne sen benimsin ne de ben senin o yüzden böyle konuşmalara gerek yok!"
"Özlemedin mi beni hiç..."
Özledim...hem de çok...
"..."
"Ama ben SİZİ çok özledim..."
"Bizde seni" diyebildim sadece... sonuçta her şey bitmişti öyle değil mi? Yoksa yeniden doğar mıydı aşk?
Ali toprağı koltuğa yatırıp "yaprak..." Dedi.
"Hı?"
"Tekrar doğsun mu aşk?"
"..."
"Ben seni çok özledim...yine beraber olalım ben senden vazgeçemiyorum"
"..."
"Seni hâlâ seviyorum deli doktor...bu sefer AYRILMAKSIZIN kalbime hapis olur musun? Yine benim olur musun?... tabi... başka biriyle değilsen""BEN HİÇ BAŞKA BİRİMİN OLMADIM ALİ...HEP SENİNDİM AMA SEN... BAŞKASI İÇİN BİZİ ES GEÇTİN!"
"Geçmedim,ben geçsem kalbim geçmiyor ki ben senin her şeyini özledim...deliliğini, inat yapışını, ve tekrar tekrar benim oluşunu... anca bu kadar dayanabildim gönderme beni yalnızlığa burda yaşayalım sadece sen ben ve toprak...üçümüz..."
Ali'nin bu söyledikleri kalbimi hançerlemişti...
"Hşş ağlama yaprak"
Diyip yanağımdan süzülen yaşları öptü...
"Benimle sonsuz olur musun deli doktor? Benimle sonsuz olup bir ömür seni mutlu etmeme izin verir misin? Kalbinin sahibi olmama,senin olmama, sensizlik zor yaprak çok zor..."
"Hıhı..."dedim sadece...
"BENİM MİSİN YANİ?"
"Hıhı dedim ya psikopat mal mısın?"
"😂Seni seviyorum ❤️"
"Bende seni seviyorum..."
"Yaprak..."
"Hı?"
"Odaya geçelim mi?"
"Oha! çüş! Yuh!"
"Ne var ya özledim"
"EVLENMEDEN OLMAZ😂😂😂"
Ve tekrar tekrar mutluyduk...ve bize yakışanı yaptık... aşkımıza yakışanı...
Sanırım bu daha iyi bir son oldu
🙏💋💋💋💋💋🙏
Bugüne kadar destek olan herkese teşekkürler. lütfen neden bitti falan demeyin.Özel sebeplerim var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|kalp doktorum| ~AlYap~ ✓TAMAMLANDI✓
FanfictionAmeliyattayken kalbimin anahtarını mı çaldın? Belki de