Duyuru:bir sonraki bölüm sizin için de benim için de beklediğimiz bir bölüm!
(Spoiler yokk!)1 hafta SONRA...
Bugün kızlarla ev temizleyecektik...pazar günü olduğundan erkekleri de yolladık.
Çok sevmiştim onları ikisi de tatlı kızlardı."Ee nerden başlıyım ben"(Ece)
"Şöyle yapalım ben camları siliyim sen evi süpür sil Merve sen de... balkondaki dekorasyonu düzenle Bade sen de... bulaşıklar ellerinden öper kankacım😘"
"Iyyy olmaz ama tırnaklarım..."
"Yemin ederim o tırnaklarını kökünden koparırım"
Bade bakışlarımdan tırsıp mutfağa geçti...ben de malzemeleri toparlayıp camı silmeye başladım...bir camı bitirince diğerine geçtim o sırada Ece ve Merve işini bitirmiş beni tutuyorlardı düşmeyeyim diye...Bade Çığlık atınca bu mallar beni bıraktı bende bahçeye iniş yaptım ama canım acımadı... çünkü...bir adamın kucağındaydım ya kucağında!
Kızların yukarıdan bakıp"oohaaaa" dediklerini duydum umarım badeye birşey olmamıştır ben mal mal adama bakarken Alinin sesini duydum"YAPRAK?!"
hemen adamın kucağından inip Ali'nin peşinden gittim giderken de Gökhanlara kızlar anlatır bakışları yolladım.
Yolda nefesim tıkandı yere yığıldım..."Ali...dur" sesim çok boğuk çıktığı için Ali arkasına dönüp baktı sonra yanıma gelip çömeldi "y-yaprak iyi misin?"
"İyiyim kaldır..."
Ali beni kaldırınca"yanlış anladın valla bak kızlara da sor istersen boya k- yani Bade Çığlık attı kızlar da beni tutmayı bıraktı cam siliyordum halime baksana"
Halimi görünce "AMK! SEN BU HALDE PEŞİMDEN Mİ KOŞTUN!?"İç ses:aferin kızım sıçtın..
Kes be işine bak sen!
"Yani koşmak değil de.."
"Tamam yaprak yürü eve gidiyoruz"
"Ali siz niye geldiniz? Hani maça gidecektiniz""Bu mal oğuz yüzünden boşver dayak yiyorduk zaten teyzelerden az kalsın ama süt ben onu eve gidelim bir güzel..neyse hadi yürü iyisin dimi?"
"İyiyim iyiyim"
...
"Lan boya küpü! Ne demek tırnağım kırıldı da çığlık attım!"
"Ama tırnağı kırılmış kızınnn"(oğuz)
"Sevgilim doğru söylüyor konuş oğuz"(Bade)Herkesten bir oha çıktı... oğuz da neyyyy? Diye bağırdı...
"Ee sen beni sevdiğini söylememişmiydin? Ben de seni seviyorum"
Oğuzun ağzı beş karış aşağıda duruyordu hâlâ..."Boya küpü ayrı sevgilisi ayrı dert abi!"
"Oğuz sakın o ağzını bozma! Si*icem seni! Şerefsiz elalemin kızına laf atmak nedir! Senin yüzünden sapık muamelesi gördük!"
"NEYY!"(Bade)
"Oğuz bitti.!" Diyip kapıya yöneldi...
Ali alaya alarak "başlamış mıydı ki?"
Herkes Ali'ye süs diye bağırınca Ali de aman iyi be dedi.ben ise "doğru söylüyor kanka başlamamıştı ki"
Sonra badenin ağladığını gördüğümde yerimden kalkıp yanına gittim "gitme gel bu gece bizde kal"
Kızlar sadece olanları şaşkınlıkla izliyorlardı.
Bade burnunu çekip Ali'yi göstererek "bunla bir gün bile geçiremem KANKAM KİNLERİN ELİNE DÜŞMÜŞ PÜÜ!"Bana bak KİMLERİN falan diyip sinirimi bozma daha fazla ... o manzara aklıma geldikçe tövbe tövbe!"
Sonra oğuz ayağa kalkıp "Bade benle gel"
"Gelmiyorum"
"Öyle mi?"
"Öyle git"
Tamam gidiyorum ama seni de alıp
Oğuz Badeyi kucağına aldı Bade Çığlık atmaya başlayınca "sus kız zaten ağırsın"
"Kim ağır be kendine bak sen"Onlar çıkınca kapıyı kapatıp içeri girdim.
"Ali ayıp ettin!"
"Kim ben mi boya küpü yapıyor bana kalıyor be!"Kapı çalınca"ben bakarım bunlar tekrardan gelmişlerdir..."
Kapıyı açtığımda karşımda yabancı birini gördüm"buyrun?"
"Tatlim ben Max karsideki villaya tasindim.""KİM TATLIM DİYOR LAN SANA!"
Sıçtın kanka.
Aynen.
498 kelime. (Bölüm sonu!!)
500 olsaydı ölürdüm sanki asfjksd
😝😝😝Kalpsiz olmaz ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Sayılı atmıyım dedim herkese yeter↑↑↑
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|kalp doktorum| ~AlYap~ ✓TAMAMLANDI✓
FanfictionAmeliyattayken kalbimin anahtarını mı çaldın? Belki de