aşkın bedelleri'ydi.

1K 81 22
                                    

7 AY SONRA...

Ali'den;

Taner babam tek bir şartla kabullenmişti durumu çabucak evlenecek olmamız.Bizde evlenmiştik çok'ta mutluyduk şuan tek sıkıntımız BARIŞIN HAPİSTEN ÇIKACAK OLMASI.

Y:Psikopat bu Yine bir şey yapmaz dimi çıkınca

"Korkma yapmaz sevgilim..."
Yani galiba...ama korurum ki ben onları hiç bir şey yapamaz onlara...

"Ahh..."

Yaprağın elini tutup "iyi misin sevgilim" dedim..."İYİ DEĞİLİM ALİ YA GÖRMÜYOR MUSUN! CANIM YANIYOR BURDA AMA SEN BİLMEZSİN!!!"
Yaprak son zamanlarda çok agresifleşmişti aman hamileliği zaten riskli kızdırmayayım.
"NE AGRESİFİ YA! BEN AGRESİF FALAN DEĞİLİM TAMAM MI BAY PSİKOPAT!"
Aferin Ali içinden konuş biraz ya içinden...!
"Ali.."
"Efendim."
"Şey...1 hafta sonra... Toprak doğacak ya."
Evet oğlumuz erkekti...
"Evet.."
"Ya birimize bir şey olurs-"
"Hişş düşünme bunları"
"Off"
"Yaprak strese girmemen lazım neden anlamıyorsun!"
"Tamam Ali ben uyuycam oğlumun da benim de uykum var"
Hemen kaç zaten...
"Tamam yaprak uyu sen hayatım ben de şu kitabı bitirip gelirim yanına..."
"Tamam"
Yaağımdan öpüp odaya çıktı.yeni yatak almıştık evlenince o teklileri de depoya kaldırmıştık.
Ben de 2 saat önce okumayı bıraktığım kitabı aldım elime ve diğer yarısını da okumaya başladım...
adı "Aşkın bedelleri'ydi"
Çok güzel bir kitaptı...her an heyecanlı ve hüzünlüydü. yukarıdan ses gelince"ALİİİ!!!"
Bende hemen kitabı bırakıp odaya koştum ne olur düşündüğüm şey olmasın ne olur!!!
Odaya girdiğimde Yaprak yerde kıvranıyordu...

|kalp doktorum|  ~AlYap~  ✓TAMAMLANDI✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin