Elindultunk szünetre én és jungkook ,
Láttam Lisàt hogy beszélget egy fiúval ,kicsit rossz érzés volt ,nem tudom miért .
Rá néztem jungkook kezére ahogy az enyémet fogja ,szívem gyorsabban kezdet dobogni mint szokott .
Annyira szeretem ezt az embert .A sors hozott volna minket össze ?!fogalmam sincs ..
De egy biztos hogy bele szerettem .
A szívem teljesen az övé ,még ha nemis tudja .Kiértünk az udvarra ,Jungkook neki nyomott a falhoz ,nagyon erősen ,a fejem vissza pattant a falról .
Jungkook közelebb hajolt és ..Jungkook :Jimin én .-suttogja a fülembe
De pont oda jön Rose ...Miért pont most ..Jöhetett volna 10 percel később . Mindegy .Mit akarhatot mondani ?
Rose :oooooooo sziasztok srácok zavarok .
Jungkook szemembe nézett megnyalta piros ajkàt ..és eltàvolodott tőlem .
Jungkook :Nem ..-nézett ràm egy kicsit elkeseredett arccal..
Rose :Jimin igazából azért jöttem hogy elmondjam a szüleim elmentek 3-om napra itholrol ,én egyedül maradtam otthol,esetleg nem mehetnék àt nàlatok aludni ?Kicsit félek magamba.
Én :Öhm..-néztem rà jungkook-ra.
Persze ,gyere át nyugodtan .Rose : Köszönöm Jimin te vagy a legjobb barátom :)-nyakamba ugrott és olyan szorosan ölelt ahogy csak lehetett.
Jungkook csak nézett minket lehajtott fejjel. ..
Elengettem Rosét és közelebb mentem jungkook-hoz .Rose :Akkor én megyek is .Sziasztok -mosolyog
én :rendben szia .
Jungkook egy szót se szolt egész végig.
Láttam rajta hogy nem igazán tetszett ez neki .
Elindulok jungkook elé ,és .Én :Jungkook ..mi a baj .?
Jungkook :Semmi .-ràm mosolyog.
Közelebb húz magàhoz és àtölel.Olyan közel voltam hozzá mint még soha,szemébe nézek és látom a szemébe a szeretet , ragyogást .
Füléhez hajolok és bele suttogom.Én : Gyönyörű vagy jungkook -megcsokolom puha fülét.
Jungkook megfogja az àllam és megcsókol..
Olyan jó érzés volt ajkàt ajkamon érezni ..De sajnos ez nem tartott sokáig ..Mivel Min yoongi oda jött hozzánk .
Min yoongi :Ehj Ehj ..-gúny mosolyt lehet észre venni ho fehér arcán .
Jungkook eltàvolodott tőlem ,és rá nézett Yoongira .
Jungkook :Menj el innen yoongi.
Min yoongi :Miért jungkook még nem mondtad el neki ??hm ?
En:Mit nem mondtál el jungkook ?-néztem rà meglepödten ..
Jungkook :én ....Yoongi hadj most magunkra ..
ESTÁS LEYENDO
Egy új világ kezdete
FanficJimin àtlagos napjait éli ,de betoppan egy férfi az életébe ..aki felborit mindent