7.rész

116 25 19
                                    

Felàlok nagy nehezen a padról,elindulok ,az esernyő majdnem kiesett a kezemből olyan gyengeség jött ràm .
Olyan fura ez az érzés ,miért velem történik ez .Jungkook én mindig is szeretni foglak ,de össze törtél teljesen ,nem tudom ezek utàn mi lessz ..Vagy elköltözök,vagy àt iratkozok egy másik iskolàba .
Lassan megyek szememből csak folyik a könny ..Valaki megölel hàtulról ..
Jungkook az .

Jungkook :Kérlek jimin ne haragudj rám ,fontos vagy nekem ..Kezdjünk mindent újból ,szakítottam Yoongival ,én téged szeretlek ..-Sirva mondja .

Én :Jungkook nem tudok nem haragudni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Én :Jungkook nem tudok nem haragudni ...én nem szeretlek ..

Hazudtam ...igenis szeretem ,jobban mint bárkit ,de ezt kellett tennem ..
Hiába a szívem egyre jobban össze tör és ez mind jungkook miatt ..

Jungkook :Kérlek jimin ...-àtölel és megcsokolja puha arcom

Ellöktem magamtól ..Nagyon rossz volt őt ellökni ,minden vàgyam hogy karjaiba legyek fonodva,de ez nem az a pillanat ....

Én :Jungkook hadj békén ...
Amint kimondtam elsétàltam tőle ..
Csak folyt a könny a szememből ..
Hàtra fordultam és láttam hogy jungkook még mindig ott àll és sír. 
Szívem megszakad ha sírni látom ,..de ennek most így kell lennie ...

****

Eltelt 20perc ,haza is értem .
Bementem az ajtón làtom hogy anyàmék hogy nevetnek ..Együtt ..
Mint ahogy én nevettem jungkookkal ...

Anya :Szia fiam ,hát te ?miért sírsz Jimin ?

Én :Semmi anya ,nem vagyok jól ,ezért jöttem haza ..

Anya :Hát jolvan kisfiam ..De biztos nincs semmi baj?

Én :Nincs semmi anya -oda kiabàlok neki ..

Én nem akartam kiabálni ...De most nem tudom mivan velem, úgy érzem hogy itt mindennek vége .megkell hogy haljak..én nem bírom ...
Felmentem a szobába .Levetközök  veszem az irányt a fürdőbe .Megengeden a vizet a kádba .
Amint már volt benne víz bele ültem
Elgondolkodtam...
Jungkook alapított egy szerelmet ..Ami most szét esik..egy kis darab mennyország sötétté vàlik ..de én hallgatok a szívemre..úgysem tehetek mást ...nem tudom hogy hova megyek....és nem tudom miért .....
Hallgatok a szívemre mielott azt mondanàm hogy viszlàt ..néha eltöprengek mit ér ez a szerelem .Minden értékes pillanatot elmos az àr...A szerelmem vadabb mint a szél ..
Lemerülök a víz alá ...becsukom a szemem és emlékszek azokra a napokra amikor fogtam a kezét..amikor megcsókolt ...
De lehet hogy ilyen több nem lessz ...
És nagyon fájt azt mondani hogy nem lessz ilyen többet ...
Mert én igenis szeretem jungkookot ..ö a másik felem ...egyben barát .És szerelmem ...Bár most úgy érzem hogy ő nekem már egy senki ....
De mégis érzek iránta még mindig valamit ...És tudom hogy ez szerelem .....

Egy új világ kezdete Where stories live. Discover now