Te voltál az egyetlen boldogság az életemben, és azt hittem. Mindig igy marad.. Boldog vagyok, hogy addig veled lehettem.. Ameddig tartott. A csalodások alaposan megváltoztatják az embereket, kinyitják szemüket, és bezárják szivüket. Az ember akkor fogja fel igazán, hogy mit akar leginkább, amikor azt már elveszitette. Akkor érzi legerősebben valaminek a hiányát, ha az már nem lehet az ővé. Olyan furcsák vagyunk mi emberek, a lelkünk sír, az ajkunk nevet. Egymásrol azt hisszük, boldog talán, s irigykedünk minden szaván.
Azt hisszük, ha a másik szeme ragyog, gondolatai tiszták, szabadok..
S nem vesszük észre, hogy vennénk észre.. Hogy könnyei égnek csillogó szemében.
Hazugság az egész életünk, hisz.. Akkor is sirunk ha nevetünk.Jimin pov
Tényleg szeret? És ha nem?... Ha csak megint hazudik? Vagy ez csak egy újjabb játék lenne neki?.. De akkor most miert van itt.. Miert fogja a kezem.. Miért monjda hogy "szeretlek"
Komolyan gondolja?...Én :nem Jungkook . Nem máskor. Mond el most.
Jungkook :De nem akarom. Majd máskor. Meg amúgy is nem annyira fontos. Inkább azt mond hogy jobban vagy már? -mosolyog.
Én :Igen jobban vagyok már.. De Yoongit nem láttam sehol.. Te se tudod hogy hol van?.
Jungkook :Nem. De nem azt mondtad hogy a kocsiban ült veled?
Én :De igen. Ő vezetett.
Jungkook:Mi?? Ő vezetett?? A kormánynál teültél, Yoongi petig a másik oldalt.
Én :Nem. Nem!! Mindenre emlékszem.. Ő vezetett Jungkook!!! tudom!!!.
Jungkook :Hiszek neked. ~mosolyog.
De az orvosoknak is ezt kéne mondani.Ők mind azt hiszik hogy te vezettél.. És most neked kell menni valami tárgyalásra.Én:Ugye most csak viccelsz?
Jungkook :Nem Jimin, miért viccelnék.
Nem hiszem el komolyan... Yoongi direkt csinálja ezt?.. Azt akarta hogy en vigyem el a balhét.. Vagy minek nevezzem már ezt.... De akkor most hol a faszomba van ha itt nincs..
Miert aggodok érte.. talán kedvelném?... Nem... Nem hiszem.. Csak barátként tekintek rá. Nekem.. Jungkook.. Vagy is.... Fogalmam sincs hogy mit érzek Jungkook iránt...
Elejinte ugy éreztem hogy nekem ő az igazi.. Hogy vele letudnám élni az életem.. De valami megváltozott..
Valahogy... Valahogy mást érzek..
Màr nem érzem azt a kötödést felé..
Hogy miért mondom ezt?.. Amiota elolvastam a levelet.. Az érzésem kurvára más lett.. Nem azt Mondom hogy nem szeretem már..
De.. Nem azt érzem, amit éreztem..
Lehet... Lehet hogy már nemis fogom azt érezni... De én vagyok a hülye...Én :Nem hiszem el... Mikor van az a tárgyalás?
Jungkook :Azt nem tudom Jimin... De én elmegyek veled.
Én :Nem kell. A szüleimmel megyek.
Jungkook :Akkor megyek énis, és a szüleid is. Rendben?Én : jungkook Mondom hogy nem muszály jönnöd.
Jungkook :Mi a baj Jimin??. Nem értelek. Flegmázol, bunkozol. Mivan veled?.
En :Chh.. -fordítottam el a fejem töle.
Jungkook :Chh?? Ez komoly?? Nem tudod hogy mit tettem meg.. Miattad..
A legfontosabb melomat veszitettem el, Miattad... Mert szeretlek.! Szoval ne flegmáz már velem.Én :Még az én hibám lenne hogy elveszitetted a munkád?? En nem mondtam neked hogy mondjál fel, te akartad akkor meg ne fogd rám. Mert asse tudtam hogy van munkád, ugyanúgy mint ahogy a többit se mondtad el. Igaz Jungkook??
Jungkook :Miről beszélsz??
Én :jajj ne játsz már meg. Komolyan Jungkook. Hihetetlen vagy.
Jungkook :Te Miről beszélsz??? Milyen mindent?
Én :Haggyuk inkább, nem akarok idegeskedni. Főleg nem Miattad.
Jungkook :Óh igen? Hát tudod mit, kibaszottul elegem van, abból hogy itt flegmázól velem. Eltaszitasz magadtol. Es ez kurvára fáj. Ugy erzem hogy kibaszottul nem szeretsz.. És. És.. Áhh mindegy, elmegyek.. És.. Eltűnök az életedből. Ha lehet.. Akkor örökre..
Te kurvára nem érted hogy mit érzek,
Szeretlek Jimin,még ha te nem is.
Es tudd hogy nem mindenbe hazudtam neked. Mêg olyat is elmondtam, amit másnak még soha életembe. És kibaszottul zavar, hogy igy beszélsz velem. Szoval eltünök.. Az életedből.. Nekem ez nem megy. Igy..
Ha ezt akarod... Akkor itt mindennek vége..Mia fasz baja van?? Még ö izél itt nekem?? Mikor ő vert át??? Ő hazudozik naprol napra??? És neki áll feljebb?? Komolyan Mondom, elegem van Jungkookbol. Én nem bíróm tovább, elmondom neki hogy tudom.
És akkor talán megérti hogy mi a francért viselkeedek igy vele..
Ha igy tönkre megy minden.. Akkor is muszály elmondanom.. Mert már nem bíróm.Én :Igazán?? Még neked van eleged?? Még neked áll feljebb?? Mikor nekem kéne hogy haragudjak rád... Nekem kene hogy megalázzalak?!!! ?? Mi Jungkook?? Gondolkozz már először.
Jungkook :Mi a francrol beszélsz jimin?? Miert kene hogy haragudj rám?? Mikor nek csinaltam veled semmit??? Komolyan Mondom kurvára elegem van beloled.
Én :Chhh, meg neked van eleged belölem??? Komolyan... Istenem.. Hat te ne vagy normális, hogy miert kene haragudnom rad??? Képzeld jungkook elolvastam a leveled amit kaptal.
Ennyi volt!Nem birtam tovább, még neki állt feljebb.. Neki van elege belölem. Hát ki a francot érdekel hogy elege van belölem, en nem csinalom ezt vele, pedig en tudom... Amit tudok..
Jungkook :MIERT OLVASTAD EL AZT A KURVA LEVELET MIKOR AZ AZ ENYÉM!!! HA EGYUTT LENNÉNK IS AKKOR EZT CSINÁLNÁD?? MII JIMIN?? -már orditja a szavakat.
Én :KIBASZOTTUL LESZAROM HOGY AZ A TIED, LEGALÁBB MEGTUDTAM AZ IGAZSÁGOT, HOGY EGY SZEMÉT MAGADNAK VALO KÖCSÖG PARASZT VAGY!!! ÉRTEEED??? ES MÉG NEKED ÁLL FELJEBB JUNGKOOK!!! NEKEM KELLETT VOLNA UGY BEBASZNI EGYETT HOGY MEG ÉREZD,.. DE NEM TETTEM, ÉS MÁR MEGBÁNTAM HOGY NEM TETTEM MEG!! TÜNJ EL AZ ÉLETEMBŐL!!
Jungkook :Rendben Jimin... Eltűnök az életedből... -csordul ki a szeméből a könnyek..
Igazán Sajnálom amit mondtam... De szerintem kurvára igazam van...
Es nem.. Nem sajnálhatom meg!!! Mert ő tette tönkre az életem. Es ő törte össze a szivem.Én :Menj... Légy boldog.
Jungkook:Nélküled... Nehéz lesz.. -megfogja a kabátját és elindul kifelé.
Látom hogy szemeiből csak áradnak a könnyek.
Nem birtam ki hogy ne öleljem meg.. Megbántam.. Hogy ilyet mondtam neki.. Nem akarom hogy eltünjön az életemből... Nem tudom mivan velem.... Egyszer azt akarom h hadjon békén... A masik percbe meg rá jövök.. Hogy nem birnám.. Nélküle.
*oda szaladok hozzá, megölelem hátulrol.. Kezeim apró hasaira fonodtak. Jungkook megfogja két kezével a kezem,és...
és hogy aztán mi lessz, azt majd csak kövi részbe tudjátok meg ^^
(Közbe majdnem sirtam mikor irtam </3..) Remélem tetszik ez a rész is :3 majd Hozom a kövi rész :3addig is sziasztok :3
.
KAMU SEDANG MEMBACA
Egy új világ kezdete
Fiksi PenggemarJimin àtlagos napjait éli ,de betoppan egy férfi az életébe ..aki felborit mindent