2 rész.

200 30 5
                                    

Be mentem a töri oràmra ,
Egymàsik tanàrt làttam meg az asztal előtt ülni,kicsit fura volt de nem igazàn érdekel ,biztos helyettesítik a tanàrt.

Mr Jin -üljetek le a helyetekre,kezdjük az óràt.

Helyett foglaltunk ,a tanàron nagyon làtszott hogy valami nincsen rendben .
A tanàr ki ment 1percre a mosdóba ,
Lisa mellém ült .

Lisa:miért nem a régi tanár van velünk ?

Én :nem tudom ,biztos helyettesítik.

Lisa:Ez a tanàr nagyon nem szimpatikus ..olyan ...olyan ..hogy is mondjam ... szigorúnak tűnik.

Én :még csak annyit mondott hogy  foglaljuk helyett ,és már nem szimpatikus?:D

Lisa elmosolyodott.

Lisa:hát most na ,de szerintem valami baj van a tanàrral érzem .

Én :nem tudom .majd megkérdezzük .

Lisa bólintott egyett és a helyére ült mert bejött a tanàr .
*****
Kicsengettek.

Lisa :na oda menjünk a tanàrhoz?

Én :menjünk .kivàncsi vagyok

Oda mentünk a tanàrhoz .

Lisa :üdv .megkérdezhessük hogy miért maga tanít minket ?

Mr Jin : Sziasztok .persze .Azért mert a töri tanàrotok a nővérem ,és kiderült hogy sújos betegsége van  ezért én helyettesítek ,de ezt az olytàlyfönökötök elfogja mondnai
ne aggódjatok még làssàtok Mr Jisso-t

Én :és mégis mi baja ?

Szomorúan néztünk rà Mr Jinre .
Ugyanis nagyon szeretjük Mr Jisoo-t.
És nem akarjuk hogy ne tanítson többet .főleg Lisa .

Mr Jin :Erről nem beszélhetek .

Lisa :de mégis miért tanàrur ?a tanàrnönk ,és nyilvàn kivàncsiak vagyunk hogy mi baja .

Mr Jin : Sajnálom de többet nem mondhatok ,meg nem is szeretném ha szomorúak lennétek egésznap.

Amint befejezte a mondatàt ki ment a teremből .Nem tudtuk mi lehet a tanàrnővel ,nyilván valami rossz ,ugyanis Mr Jin azt mondta hogy sújos a betegsége .

Lisa :na most ebből sokat tudtunk meg ...
Lehajtotta fejét .

Én :mindegy ,menjünk .Majd úgyis megtudjuk.

Mentünk a szünetre. leültünk egy asztalhoz ,làttam Lisàn hogy valami baja van . Nyilván tudtam hogy mi .
Lisànak olyan volt a tanárnő mint egybe legjobb baràt ,testvér ,és egy Anya  persze hogy aggódik érte. Lisàrol mondok pàr dolgot .
Nevelő szűlökkel él ,ugyanis anyja elhagyta apjàt ,Lisa az apjàval maradt .de nem az apja miatt .hanem miattunk .az apja meghalt ..Lisa ez miatt kórházba is került.Mert begyógyszerezte magàt .
Az annyàval tartottàk a kapcsolatot pàr évig .
Befogadtàk őt  16 évesen .Azóta nevelő szülőnél él .
A nevelő apja nagyon rosszul bànik vele .Volt amikor megis üttöte .
De én mindig mellette vagyok ,szàmithat ràm .

Én :Lisa minden rendben ?

Lisa :Persze .miért ?

Nagyon jól ismerem ,és tudom mikor hazudik ,és mikor nem .

Én :Látom hogy valami nincs rendbe Lisa ,tudod hogy elmondhatsz nekem mindent .

Lisa gyönyörű arcàn lefojt egy könnycsepp..
Megfogtam puha kezét .

Én:Lisa ne aggódj minden rendben lesz .

Lisa :Nem olyan biztos az Jimin.
Nekem Mr Jisso olyan mintha az anyàm lenne .Anyàm helyett anyàm
Még ha csak a tanàrom is .én egy ilyen anyàra vàgyom ..Aki megért .Nem bànt .mindig mellettem van .És sose hagy el ..És ha elveszítem Mr Jisoo-t
Is ..haggyuk is .rossz bele gondolni ..

Egy új világ kezdete Where stories live. Discover now