31.rész

110 13 2
                                    

Woaah...hát ez eszméletlen ,bele se gondoltam hogy NEKEM,ennyi csillagom lessz  😲😲,és ennyi olvasóm!.Nagyon szépen köszönöm,igazán sokat jelent  😍😲.
Huuuu....mosse tudom elmondani hogy mennyire boldog vagyok !!!
Joo!!!Nem is irok egy regényt nem untatlak titeket,köszönöm minden olvasómnak!!!
KEZDJÜK IS A RÉSZT !😍.
Várj várj !!Mielőtt bele kezdek elmondom hogy kicsit ...hogy is mondjam....Elszoktam,(lol ez miez igen "elszoktam"hu..)
Az irástól,szóval ha valami helyesírási hibát találtok,neharagudjatok !🤔
Na jooo,kezdül el 😊.

Jimin sz .sz .

Nagy szemmel ránéztem Jungkookra,majd megfogtam kezét és felé fordúltam -Jungkook,ne aggódj !Eljön az idelye meglátod-mondtam mosolyogva .
Jungkook :Jo ..de Jimin ..Én szeretnék apa lenni !-mondta.
Jimin:Édesem..-hosszú szünet után valami olyat mondtam amit nem gondoltam át ,de azt akartam hogy Jungkook boldog legyen .--Rendben !fogadjunk be egy kisbabát -mondtam mosolyogva .
Jungkook :Mi??-ugrott fel-komolyan?.
Jimin :Igen,komolyan -mondtam kuncogva ,majd megöleltem Jungkookot,halkan fülébe súgtam-Apa leszel Jungkook .-kezem nyaka köré fontam.
Jungkook :Igen Jimin,ahogy te !-mondta mosolyogva,majd ajkait egyméimre helyezte .
Vadabb csokolózásba kezdtünk,Jungkook két kezét éreztem derekamon ,majd felvett ölébe.
Lábaim Kook dereka köré fontam ,Jungkook elindult a szoba felé,majd amint beért rá dobott ágyra.

Jungkook :Úgyis rég csináltuk már.-Mondta perverzen ,majd kezdett leőltőzni !.

Ennyi lenne ez a rész,rövidre sikerűlt de remélem tetszik ❤❤

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 18, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Egy új világ kezdete Where stories live. Discover now