Tekintetemet jungkookra irányitottam. Szeemei könnyekkel tele. Mi a francot keres itt., És miért sír.. Mikor csak egy játék vagyok neki. De amúgy is... Honnan tudta hogy itt vagyok.. Ahh, úgy fáj az oldalam, és a fejem.. És hol van Yoongi???..
Jungkook:Szia jimin. Hogy érzed magad?.
Én :Mi a francot keresel itt??? -néztem rá kicsit dühösen..
Jungkook:Mi?? Jimin..
Baszki.... Nem mondhattam ki.. Ha így beszélek továbbra is vele.. Rá fog jönni hogy tudom.... És nekem is fáj..
Csak rá nézek és a szivem megszakad... Hogy teheti ezt velem..
Szivem megszakad ahogy sirni látom. De miért. Miért sír..Én:S.-semmi.. -nem tudtam mást mondani, ezjött ki a számon.
Jungkook :Az orvosok azt mondták hogy ma itt kell maradnod.. Majd csak holnap engednek ki. De én it maradok veled.
Én:ho. -hol van Yoongi??
Jungkook:oh.. Yoongi?? Öt nem találták meg a kocsiba, csak téged.
Én:Mi?? Nem!! Nem lehet!! Ott ült mellettem..
Jungkook:én el hiszem neked jimin -mosolyogva mondja ki mondatait.
-haragszol rám valamiért jimin?? -mosoly leválik arcáról.Persze hogy haragszom.. Össze törte szivem.. De nem mondhatom el neki. Akármennyire is szeretem.. Képen törölném. Hogy miért? mert amit tett, és tesz velem. Sose gondoltam volna. Még ha csak pár hete ismerem..
De rá jöttem valamire... Nem véletlenül szolitot meg engem az iskolába. Nem véletlenül ült le hozzám. És semmi nem véletlen volt. Ez mind kivolt tervezve. És.. És utálom magam.. Azért mert én ezt mind bevettem, és belé szerettem.
Azt mondta szeret.ha hallottam töle ezt a szót. Szivem majd ki ugrott a helyéröl. De ha most mondaná.. Csak a sirás kerülgetne.. A gyülőlet...
Egy emberbe vagyok szerelmes.. És az.. Akár mennyire is fáj kimondanom.. Az Jeon jungkook..
Igen.. Szerelmes vagyok Jungkookba.. Ö belém nem.. De nem tehetek róla.. Nekem ö az első szerelmem. És mindig is ő leessz..
Még ha ö ezt nemis tudja. De nem érdekel... Valahogy.. Valahogy elkéne felejtenem.. Vagy mit tudom én.. De nem fogom hagyni hogy játszon velem..Én:N-nem... Miért haragudnék...
Jungkook :csak elég fura vagy.. Es a történtek után... Ugy gondolom hogy van valami bajod.. Ne hazudj! Mond el hogy mibajod. Nos?
En :Mondom jungkook.. Nincs semmi bajom veled. Es nem kell itt maradnod, megleszek magamba is.
Jungkook :Nem jimin. Itt maradok, es tudom hogy van valami bajod. Egyáltalán nem így szoktál viselkedni.
En :minek maradtsz itt?? Senki nem kért meg rá amúgy.. -fejemet párnámra fektettem.
Jungkook :Tudod mit.. Rendben... Elmegyek. De tudd, tudom hogy valami nincs rendben.. Es megfogom tudni. Reggel itt leeszek érted. -feláll az ágyról, és elindul az ajtó felé.És kimegy.
Vissza akartam hivni, mert jol esett a jelen léte.. De nem mertem.. Meg.. Meg el kell felejtenem. De így nehezen fog menni...hogy állandoan látom..
Yoongi.. Hol van Yoongi???!! Nem értem, a kocsiba ott ült mellettem. Akkor hova tünt... Foggalmam nincs.
Most aggodok érte?? Ez komoly??? Nem hiszem el...
Megcsörren a telefonom a szekrényröl. Telefonom után nyúlok,
Meglátom a képernyön hogy kaptam üzenetet egy ismeretlentől...Kedves jimin. Ha több mindent akarsz megtudni jungkook-rol. Fogad el az üzenetet. Holnap kapni fogsz egy levelet. Mindenkepp te vedd at.
Ez tök fura... Ki lehet ez az ember.. Mindenkepp meg akarok tudni jungkook-rol mindent. Szoval elfogadom. Megrezeg a teleefonom, és egy Kim Dzsunszu nevű irt rám.
Kim Dzsunszu:szia Jimin.
Én:hello, mit akarsz??
Dzsunszu:Szeretnék mesélni neked jungkook-rol.
Én:és mit kene tudnom róla??
Dzsunszu :Mindent. Jungkook megfektetet, aztan eldobot mint egy ronygyot. Veled is ezt fogja tenni. Ezért akarok segiteni.Erre nem irtam semmi, idegesen lezártam a telefonom, és az ágyra dobtam. Mi franc ez.... Akkor jungkook nem csak engem hasznalt ki??? Istenem az a... Az aaa..... Nemis tudom mit mondjak rá.. Egy undorittoooo egy.. Egy szemét paraszt.. Mit képzeltem.. Hogy majd ö lesz az igaz? Chh... Sohaaa!!! Istenem...
Ez a rész ennyire sikerült. Nem tudtam tovább irni mert már fáradt vagyok. De remélem adtól még tetszik nektek. Hozom a 13.részt addig is sziasztok! <3
YOU ARE READING
Egy új világ kezdete
FanfictionJimin àtlagos napjait éli ,de betoppan egy férfi az életébe ..aki felborit mindent