Jimin sz. Sz.
Haza is értünk nem tartott sokáig.
Jungkook:Jimin... Kérdezhetek valamit?..
Jimin:persze. Mond. -néztem mélyen szemibe. (?).
(Gyermekeim nem tudok irni😭!).Jungkook közelebb lépett felém, -ugye nem csinált veled semmit? -sugta fülembe aztán megcsókolta.
Ebbe beleborzongtam.. Ahh a kicsi Jimin éledezik.. Pedig Nemis csinalt még semmit..jimin:Kookhh.. Nemh. Khmm. Nem csinált semmit!! -jelentettem ki, aztán hátrébb léptem Jungkooktol.
Jungkook:Biztos Jimin? -újra lépedt felém, de most nagyobbat, ugy hogy az ajkunk majdnem össze ért.
Jimin:Biztosh. -Jungkook kezeit derekamra helyezte és magára húzott.
Teccet.. Bevallom.. De akkor is ez fura tőle, látom a szemibe a vágyat...Jimin:Kookhh.. Mit akarsz csinálnih. -néztem rá, észre veszem hogy ajkát harapva számat nézi..
Jungkook:Jiminh.. Akarlakh. -ahhhww kook. Ez a szó. Beleborzongott az egész testem.. Érzem hogy egyre szorosabb a nadrágom..
Jimin:M-miihh -valamiért nyögöm a szavakat. Ah az a száj ahw. Beindulok.
Azta kurva mi ez az érzés..Jungkook:Csokolj már meghh Chim. -ajkamra tapadt, nyalta, harapta számat, nyelvével alsó ajkamra nyalt ezzel bejutást kért a számba, megis adtam, nyelveink harcoltak egymással.
Ahhw najo bevallom a vége teccet^^.
Tudom elég szar lett, probálom felhozni a lemaradásom ^^véleményt babuk. Tudom kicsit khm kicsit durvabb mint eddig a többi. De számitsatok rá hogy a következő részekben sok lesz a 18+ KHMM 69.!!! LOL.
Szoval ja!! Ja eees nagyon köszönöm hogy ennyien olvassátok <3.remelem teccet ^^.
ESTÁS LEYENDO
Egy új világ kezdete
FanficJimin àtlagos napjait éli ,de betoppan egy férfi az életébe ..aki felborit mindent