Több vagy nekem mint gondolod, bár ezt érzed, s tudod lángolo szivem mely érted dobog, szeret téged és szeretni fog. Nincs olyan hogy jo, vagy rossz döntés, aki az életünkbe való,, az ott lesz, aki nem.. Az egyszer eltűnik.
Senki sem tökéletes, de vannak, akik tökéletesek egymásnak.
A fájdalom, nem egy vicc.. Nem játhatsz vele... Te vagy az egyetlen aki örömet okoz.. Nélküled az életem, egy bezárt doboz. Várom a percet, mikor ujra látlak, s dobozbol kitörnek a vágyak. Különleges dolog ami belülről éget, a hiányod az, amit fájdalomként érzek. Bármit nézek csak téged látlak. Gondolataimba csak a szavaid járnak. Emlékeztetnek selymes bőröd illatára.. Hogy együtt legyünk, ezért születtünk e világra.. Nem tudhatod hogy mit hoz a sors. De amíg élsz. Addig élj boldogan.
Szivedre hallgass. Tedd azt amit a szíved súg.. Mert ha valakit eldobsz.. Akit igazán szeretsz.. Utána rá jossz, hogy kit is veszittetél el abban a percben..
Ha szeretsz valakit.. Tegyél érte, harcolj...mielőtt késő lenne.Jimin pov.
*Megfogja két kezével, kezeim, óvatosan megfordul kezeim fogva. Szemébe nézek s ő az enyémbe. Látom a szemébe a ragyogást. Az örömöt. És a fájdalmat.. Látom.. Ahogy gyönyörű szeemei, egyszer csak könnyel lett tele. Ujra...
Szivem majd meghasad. Hogy mondhattam ilyen szavakat. Ennyire sziven ütötte volna?!.. Rohadtul megbántam... Én beszélek neki hogy ő gondolkozzon.. Mikor nekem kéne..
De ha ideges vagyok.. Nem tudom hogy mit ejtek ki a számon... Csak én lehetek ilyen szerencsétlen.. Rá jöttem hogy nem akarom elveesziteni Jungkook-ot. Szeretem őt. És rá jöttem, hogy hiába elolvastam azt a levelet. Hiába össze törte apró szivemet.. De ugy érzem hogy ujra össze fonodott.. Miatta.Miota megismertem teljesen más lett az életem. És énis megváltozok lassan.. Teljesen megváltoztat ez az ember.. Míg megnem jelent.. Átlagos, unalmas napjaimat éltem... De amiota itt van.. Boldog vagyok.. És ha igazán szeret.. Ugy mint én őt.. Akkor egy rendes kapcsolatot tudnák vele alakítani. Es ha ez sikerülne, én lennék a legboldogabb ember a világon.
Én :Ne sírj. Sajnálom.Jungkook :Semmi baj.. És tudom.. Igazad van.. -megsimitja arcom.
Én:Megbántam amiket mondtam.. Nem akarom hogy elmenj.. Maradj itt velem..
Jungkook :Rendben. És Sajnálom azt a leveles dolgot... Iszonyatosan szégyenlem magam miatta..
Én:Ne is törödjünk vele.. Igaz.. Össze törted a szivem.. De miattad fonodott ujra össze.. Szeretlek.
Jungkook :Énis szeretlek!! Kegyetlenül!. -nyom egy puszit a homlokomra.
Én:megprobáljuk?..
Nem tudom miért tettem fel ezt a kérdést. De ha szeretem, és ő is engem. Akkor miért ne lehetne köztünk több?!
Jungkook :Mit probáljunk meg?
Én :Hát.. Hát.. Egy kapcsolatot.
Jungkook :Erre vártam, amiota megismertelek!
Én :Igazán?.
Jungkook:Igen. Nagyon szeretlek Jimin. Sose feledd. És köszönöm, köszönöm hogy itt vagy velem.. Ezek után. Mindennél fontosabb vagy.
Én:Énis szeretlek. -karomat hátaira hejezem es közelebb huzom magamhoz.
Na ez a rész is kicsit rövidre sikerült. De remélem tetszik. Majd Hozom a 16.részt :3Addig sziasztok <3
YOU ARE READING
Egy új világ kezdete
FanfictionJimin àtlagos napjait éli ,de betoppan egy férfi az életébe ..aki felborit mindent