Hàt heyoo:3
mielött elkezdeném irni a részt, szeretném nektek megköszönni hogy ennyien olvassàtok:3meglett a 226 olvasom, ennek naoon örülök, végre lett valami jo is a napomba:3köszönöm :3Jungkook pov
Jungkook:Gyere Chim.
Chim beljebb jön az ajton, amikor meglàtja hogy az asztalon ott az étel.
Jimin:Ooh kook föztél? -körülnéz az asztalon.
Jungkook:Igen.
Jimin:miért csinàltàl ennyit?? Vàrunk még valakit? -nézett ràm kivàncsian.
Jungkook:Nem Chim, ezt mind neked készitettem.
Jimin :Ahhhwww de kis édes vagy -közelebb jön és nyom egy puszit az ajkamra..
Persze hogy vissza csokoltam, ki birta volna ki.Ajkai enyémhez ér, még a gondolattol is megremeg a.
Jimin:Még jo hogy föztél, kibaszottul éhes vagyok.
Jungkook:Na làtod :) tudom én hogy mi kell neked :) -nézek rà kicsit perverz mosollyal.
Jimin :ne akard hogy... -mielött kimondta volna közbe vàgtam a szavàba(?)
Jungkook:Mit ChimChim? ;) mit ne akarjak? -Lassan sétàltam felé, amint oda értem kezeimet hàtàra vezettem, közel huztam magamhoz. Olyan közel volt hogy éreztem ahogy veszi a levegöt.
Jimin:Kook. Ne akard hogy kitörjön belölem... -Megfogja apro kezeivel a fenekem.
Jungkook:Oohh, de nagyon is akarom . -kezeimet tagjàra vezettem. (?)
Jimin :Ahh kook..M-most nee, majd-majd késöbb. -nyögte szavait, egyenesen a szemembe nézve.
Jungkook :Rendben Cica. -elengedtem tagjàt. (Jo ez igy ha igy irom:"D?)
Jimin :Na akkor eszünk?
Jungkook :Aha, foglalj helyet kicsim.
Jimin :okés, màshol is fogok helyett foglalni magamba KHMMMM...magamnak..
Jungkook :De kis perverz lettél hirtelen Cica. Csak nem? ;) -néztem rà perverzen.
Jimin :Én??? Sohaaaaaaa. Eszedbe se jusson:) -Mosolyog.
Jungkook :Ahaaa, de ha majd meglàtod a szobàt akkor nem ezt mondod :).
Jimin:Miért mivan a szobàba?-elindult a szoba felé.
Jungkook :CHIIIM VÀRJ, MÉG NE MENJ BEEEEEEEEEEHHHH-orditittam neki.
Jimin:Ö... Oké.. Oké... -jött felém, mielott elment volna mellettem megsimitotta a kezemet.
Jungkook:grrrr.
Jimin:Gyere kajàljunk.
Jungkook:Téged foglak megenni ha igy folytatod Cica.
Jimin:Miért micsinàlok:) -perverzen néz ràm.
Jungkook:Ahw... Hagyd abba.
Jimin:Jolvan.. De csak most :) gyere màr enni. Etess meg:).
Jungkook:Megyek Chim. Megyek.. -elindulok az asztal felé.
Leülök Chim mellé.megfogom a tànyérom és rakok bele pàr kajàt. (?)
Jimin:Wooow Jungkook.
Jungkook:miaz??? Szar????
Jimin:DEHOGY ez kurva joooo.
Jungkook:Te jobb vagy. -simogattam meg apro kezeit
Jimin:Jajj Kook. Akarsz.? . Vagyis.. Miért nem eszel tovabb.Jungkook :ChimChim:) -Mosolygok rà.
Jimin:Nem mondtam semmit.
Jungkook :Nem ugy hallottam Moochiii:)
Jimin:Khmm.. Rosszul hallotad. ;) majd kesobb folytatom az evést. Te jobban érdekelsz.
Jungkook:Na akkor, gyere àllj felj.
Jimin:Hova megyünk nyuszi.?
Hàta mögé àlltam, elö vettem egy szem kötöt vagy mi a fene ez. Azt tervezem hogy bekotom Chim SZEMÉT és ugy viszem be a szobàba. Igen jo terv.
Amint elö vettem az ugymond szem kötöt, bekötöttem Chim szemét.Jimin :Ohh Nyuszi. Mit akarsz. -elindultunk a szoba felé.
Jimin:Kook hova megyünk.
Jungkook :Ngugi Chim. Majd én vezetlek. -Amint benyitottam a szobàba, valami borzaszto dolgot làttam. Az àgyon a szirmok levoltak esve (??). A gyertyàk szanaszét dobàlva,minden tonkre ment..làttam hogy az ablak nyitva van. Az ablak alatt Meglàttam a szekrényen egy levelet.
Jungkook :Chim.. Marajd itt. Ne VEDD le a szemkötöt.
Jimin:Oké.
Elindulok Jimintöl be a szobàba a szekrényhez ahol van az a levél. Amint oda értem, felvettem a levelet és elkezdtem olvasni.
Hello Jungkook. Tudom vàratlanul ért hogy igy làtod a szobàt. De szokj hozzà, nem ez az elso, és az utolso hogy ilyet fogok csinàlni mint amit most làtsz. Ez csak a kezdett baby.
Nem fogod megtudni hogy kivagyok, de én tudom hogy te kivagy, és hogy ki a te kis baràtocskàd.
Egyenlöre ennyi. Remélem megértetted.Hàt ennyi lenne ez a rész remélem tetszik :3majd hozom a kövi részt addig heyooo:3.
YOU ARE READING
Egy új világ kezdete
FanfictionJimin àtlagos napjait éli ,de betoppan egy férfi az életébe ..aki felborit mindent