27.rész.

49 22 2
                                    

Jimin sz.sz.

Jimin:Ne sirass már meg oppa.-durcin néztem rá.

Jungkook :Jaj életem .Tudod hogy nem szeretem amikor oppànak hivnak,de neked megengedem.-Nyomott egy puszit homlokomra,aztàn ràm mosolygott, gyönyörű szemei csak úgy csillogtak,a napfénye ràsüt selymes,puha hajàra.
Mint egy angyal.

Jimin:Jungkook olyan vagy mint egy isten.

Jungkook:A te istened .
Kicsim,keresnem kéne munkàt ,nem?.

Jimin:Hát igen,de nem szeretném ha távol lennél tőlem .

Jungkook :Picim,nem tudhatom hogy hol talàlok munkát,de ígérem nem messze tőled .-ölelt àt.

Jimin:Annyira szeretlek Jungkook.
Néha belegondolok mi lett volna ha nem ismertük volna meg egymást,szívem megszakad.

Jungkook:Énis szeretlek kicsi Chim.
De ne gondoljunk bele ilyenbe,ha nem ismertelek volna meg ,nem tudtam volna így szeretni senkit ahogy téged .-mosolyodik el,és közelebb húz magàhoz .

Jungkook :Kicsim nekem most ellkell mennem ,10,15 perc és itt vagyok,rendben ?.

Jimin:Hova mész ?

Jungkook : Meglepetés.

Jimin: Milyen meglepetés???Menni akarok!!-nyavajogtam mint egy kis 5 éves ,de nem tehet róla,imàdom a meglepetést!!!

Jungkook :Nem jöhetsz kicsim !!Ez fontos számomra.

Jimin:De nekem is fontos .

Jungkook :Chim,kicsim most nem jöhetsz ,de ígérem este elviszlek egy helyre,de vigyàzz magadra addig kicsim,majd hívlak. .Rendben ?

Jimin:ümm..hát jooo-forgattam meg szemeim..

Jungkook felvette a kabátját,a cipőt már nem kellett mert rajta volt .
Aztàn adott egy csókot és elment.
Kíváncsi vagyok mit tervez ,de akàrmi is az nekem tecceni fog mert tőle van .

Jungkook sz.sz.

Azt gondoltam hogy veszek Jiminnek egy gyűrűt, végülis mindketten szeressük egymást,és régóta is együtt vagyunk,na meg persze érzem hogy letudnàm vele élni az életem .
Szóval most elmegyek az ékszer boltba gyűrűért,ha megvettem vissza megyek Jiminhez,elviszem egy étterembe ,és majd a tovàbbiak.
Remélem őrülni fog neki .

Jujca^^hát kook màr idelye volt hogy megkérd a kezét ,nem?😊😋


Egy új világ kezdete Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon