Én:Rendben.
Én és yoongi beszàlltunk a kocsiba,
Ugyan az az érzés kapott el, mint mikor elöször ültem be jungkook kocsiàba...Én:Nem mondod el hogy hova megyünk?
Yoongi:Nem. Majd meglàtod ha oda értünk.És ha mégegyszer megkérdezed,... Én... Én..
En :Te? Mi?
Yoongi:Én.. Megbüntetlek... -nézett ràm kicsit piros arcal.
Felnevettem, nem tudom miert, viccesnek tartottam.
Yoongi:Most mit nevetsz? -hirtelen befékezett, bevertem a fejem az ablakba. Na kössz szépen. Most mar a fejem is faj..
En:Ahh... Ez fàjt.. -mondtam ki fejemet fogva.
Yoongi:Oh.. Sajnàlom, nem direkt volt.
Yoongi nyúlt a homlokom felé, reflexböl megfogtam a kezét, ö ràm nézett. És énis rà
Körül belül ilyen közel voltunk egymàshoz mint a képen.
Yoongi szemembe néz, elengedi a kezem. A kezét làtom közeledni a homlokom felé. Pici, puha ujjàval hozzà ér a homlokomhoz, megsimitja.Yoongi:Nem fog elfertözödni, majd lefertötlenitjük a biztonsàg kedvéért. -nézett ràm mosolygos arccal.
Én:Rendben köszönöm. .
Eltàvolodott tölem, miért esett szarul?? Az hogy eltàvolodik??
Jézusom..... Csak nem... À neeem!. Biztos hogy nem. Én jungkook ot szeretem.. Még a történtek utàn is..
Bàr jungkooknak nem hiszem hogy szàmit ez.. Yoongi.. Yoongi csak egy haver, ha mondhatom annak.
Csqk jol esett hogy a közelembe van..
MIT BESZÉLEK..... SOHAA!!!!! NEM!!!AMUGY IS JUNGKOOK EXE.. SZOVAL... MEG AMUGYSEEE!!!
Amugy ha Yoongi jungkook exe.. Akk.. Akkor sokat tudhat rola, vagy nem?
Nem tudom, lehet megkéne kérdeznem...Én:Yoongi??
Yoongi:hmm??
Én:kérdezhetek valamit??
Yoongi :Aha. Mond.
Én:te jol ismered jungkook -ot??
Yoongi:hàt.. Asszem ja. Miért?
Én:Hát mert.. Csak.. Csak kivàncsi vagyok hogy mit tudsz rola.
Yoongi :okés, szoval mit akarsz tudni jungkook -rol?
Én:hàt öhm.. Nem tudom. Amit te tudsz rola azt mond el.
Yoongi :Oh értem. Hàt kezdjük valahol.. Ugy tudom hogy 21 éves..
Az anyja meghalt, még asszem akkor 16 volt. Utana lett masik anyukàja, akit kibaszottul nem szeretet. Még tudok asszem valamit csak most nem jut eszembe...... Mi is az.... Ja igen, valami olyasmit mondott hogy 3eve nem tartja az apjaval a kapcsolatot, vagy mit tudom én.Yoongi pov
Többet is tudok róla, nem csak ennyit, de ugy tudom hogy ö csak ennyit tud.. Szal énis Ezeket mondom, mintha csak ezeket tudnàm. többet amugyse mondok neki,mert.. Mert nem tudom.
Megértem hogy jungkook-rol több mindent akar megtudni. De nem én vagyok, és leszek aki elmondja ezt neki. Szal tök mindegy.. Meg amugy is magasrol leszarom jungkook-ot.Jimin pov.
Én:Énis ugyan ezeket tudom rola. És csak ennyit mondott??
Yoongi:i-igen. De.. De haggyuk is, most ne törödjünk jungkook-kal... Okés??
Én:ok-oké -dadogtam össze vissza..
Yoongi :Szal ... Am mizláttam. d?
Én:hat semmi... mar vagy 1hete szar a napjaim..... Jungkook miatt is.. Anyum miatt is aggódok...meg stb..
Yoongi :majd csak lessz egy jó napod is :) . És.. Am miért aggodsz anyud miatt?? -nézett rám, kocsi vezetés közbe.
Hirtelen a kocsi neki csapodot egy másik kocsinak. A kocsi felborult. Velünk együtt.
Elhomájosult előttem minden, aztán kezdett elsőtétülni...
Mellettem láttam yoongit, ahogy véres arccal ül a kocsi ülésen. Lassan becsukodik a szemem, és csak valakinek a sikoltó hangjait hallom..*****
Kinyitottam fájo szemeim, látom előttem jungkook-ot, ahogy ül mellettem az ágyon..
Minden fehér volt, egy csomó gépeket láttam. Elfordultam jobra, egy másik embert láttam feküdni az ágyon, de az nem Yoongi volt. Sehol nem láttam Yoongit. Aggodtam is érte.
Megprobáltam felülni, de nem birtam, bele nyilalt az oldalamba, magamra nézek, látom hogy infuziora vagyok kötve, és az oldalam bevan gipszelve.E
zt le kellett irnom addig még megvolt ez az ötlet :D. Remelem tetszik :33
ESTÁS LEYENDO
Egy új világ kezdete
FanficJimin àtlagos napjait éli ,de betoppan egy férfi az életébe ..aki felborit mindent