Anyàmat bevitték a korhàzba apa ment vele .én egyedül maradtam othol ,de nem maradok ithol megyek az iskolàba .elindultam ,ki léptem az ajtón a hidegség megcsapta könnyel teli arcom .már most rosszul kezdődik a napom ..mi jöhet még ..elindulok ,nagyon hideg a levegő , legközelebb melegebben öltözők ..Olyan fura minden ,mostanàba olyan rossz minden ...nem tudom miért ..
Eltelt 10 perc ,megszólít a hàtam mögött valaki ,tudom hogy ki lehet ez .Jungkook :Szia Park .
Én :Szia ,hát te?
Jungkook :hozzád jöttem .-mosolyog
Én :hozzàm,miért ?
Jungkook :hát a tegnapi miatt ,nem kellett volna ott hagynalak,tudom min mész keresztül,énis át éltem ezt amit most te .
Néztem rá értetlenül .
Én :hogy érted jungkook ?
Jungkook :sok mindent nem tudsz rólam ,de menjünk út közbe elmesélem .
Elindultunk ..nem tudom mit akar ezzel mondani ,hogy àt éli amit én
Jungkook :Nos ,Még 16 éves voltam ,anyàmek nagyon jóba voltak egymással ,szerették egymást . mikor eljött a születésnapom ,anya aznap rosszul lett ,bekellett mennie a kórházba ,masnap tudtuk meg hogy Ràkos ,és nem gyógyítható..
Eltelt 3 hét ,kihullott anyàm osszes haja ,egyre jobban rosszul nézett ki.
2honap utàn meghalt .Apàm depresszios lett .eljött anyàm temetése ,mindenki fekete ruhàba ,mindenki sírt ..és énis .
Temetés után eltelt 1honap ,apám már egy másik nővel volt ..de én azóta se szeretem a mostoha anyàmat .Olyanokat mondott nekem mikor apám nem volt otthol,hogy ő csak a pénzünkért van apàmmal .
Én erre pofon vàgtam ,nem bántam meg ..sose szerettem ,sose fogja pótolni anyàt .
Apàmmal már 3eve hogy nem tartjuk a kapcsolatot..már kezdem megszokni .szóval ,tudom hogy most milyen rossz neked ,és nem akarom hogy te is át éld ezt amit én .Én :Nagyon sajnàlom jungkook.
Oda léptem hozzá és megöleltem.olyan jó érzés hogy karjaimba van ..
Jungkook :Tudod mit ?ne menjünk be az iskolàba ,menjünk el ,érezzük magunkat jól,már ránk fér .nem ?
Én :Ez jó ötlet ,kikel egy kicsit kapcsolodnom.
Mi lenne velem nélküle..*.*
Jungkook :akkor elviszlek egy vidàmparkba ,rendben ?
Én :rendben .:)-mosolyogtam rá .
Elsétàltunk a vidám parkba ,addig beszélgettünk .
Én : jungkook kérdezhetek valamit?
Jungkook :Persze .
Én :Milyen volt anyukàd .?
Jungkook :Nos ..ő egy gyönyörű nő volt ,kedves volt mindenkivel ,mindig adott pénzt a szegényeknek .
VOCÊ ESTÁ LENDO
Egy új világ kezdete
FanficJimin àtlagos napjait éli ,de betoppan egy férfi az életébe ..aki felborit mindent