8.rész

113 28 14
                                    

Én :Ezt hogy értsem ??-néztem rà értetlenül

Felix :Jungkook különleges nekem,de nem csak nekem .

Én :Nekem is különleges jungkook .De mire érted ezt ?

Felix :Mindegy Jimin ,egyszer úgyis eljön az a pillanat amikor mindent megtudsz..

Én :Miaz a minden ??ki valojàba jungkook?

Felix :Az akit most ismersz ,De ..

Én :De ??

Felix : Sajnálom Jimin de nekem most mennem kell .

Én :és ennyii??Ennyit akartál elmondani??

Felix :Eljön az a nap is mikor mindent megtudsz ..De ez nem az a nap !.

Amint kimondta elment mellettem.
Mit kéne tudnom Jungkook-rol
Fogalmam sincs ...De már most hiányzik a kis nyuszikám ...
Bárcsak ne lenne együtt Yoongival ..
Igaz szerelmet érzek jungkook iránt.
Iránta olyat érzek mint még más iránt soha ..Mikor meglátom boldog leszek ,mikor megcsókol megörülök ,szívem érte dobog, ölelése vàgyba hoz ,csókja mindennél édesebb ,és szíve mindennél hevesebb ,mikor nem látom ,bele halok,mikor elmegy azonnal vissza várom..
Azt akarom hogy velem legyen ,nélküle ures az életem .
Vàgyom utànad jungkook ,hogy miért ?nem tudom ...csak egyett tudok ,de azt titkolom,jó volna kezed kezembe venni ..csak annyit mondani .....jó veled lenni ..
Azt mondta hogy szakított Yoongival ....Talán megbocsássak neki ...vagy ne..nem tudom ..már rég megbocsájtottam volna neki ..ha nem törte volna össze szívem ..Hiába ...ezek a darabok ugyanúgy miatta fonodnak újra össze
.úgy mint ahogy miadta tört össze ..
Jungkook.... Elloptad a szívem ..
Érzem hogy ezeket a törött darabokat csak te tudod össze forrasztani ..
Rà kell írnom ..nem bírom nélküle ..
Amint haza érek rà írok ..
Felàllok a hideg padról .haza felé veszem az irányt.Nagyon hideg lett ,
Kàr hogy csak egy pulóver van rajtam ..hozhadtam volna magammal egy kabàtot ..Ahh na mindegy ...

****

5 perc elteltével haza is értem .
Amint beértem az ajtón ,egyből felfelé mentem a szobàmba .
Leültem az àgyra ,elő vettem a telefont megkerestem jungkook adat lapjàt és rá írtam .

SMS én :Szia jungkook ..lehet furcsàn fog érinteni ez a dolog amit most fogok mondani ..Nem bírom nélküled..én ...én beléd szerettem ..
Lehet hogy te nem így érzel ..De fontos vagy nekem .Ahogy emlitetted a sulinàl hogy szeretsz ..Nem igazán foglalkoztam vele ...inkább az érdekelt hogy össze törted a szívem ..
De tudd ..Ha ezután nem úgy lesz semmi ahogy volt ..nekem mindig itt fogsz maradni a szívembe..te vagy életem szerelme ,minden ..amim van ,és minden ami vagyok..A tiéd örökre .
Minden nap ràd gondolok,minden percben rólad àlmodom .Ha meglàtlak szívem gyorsabban dobog. .ha hozzád szólok ,hangom csak remeg..
Te vagy a mindenem ,és ha téged elveszitelek ,akkor énis elveszek..Azt kivànom jungkook ..hogy a hangoddal ébressz és mosolyoddal altass .Mikor először meglàttalak tudtam hogy nekem fontos leszel..de azt nem gondoltam hogy ennyire ..hiànyzik az illatod..a hangod ..a csókod ..ahogyan hozzám bújtal...és te ..
Valyon tudod -e mi ez a láz ,ami bennem ég .valyon tudod -e mit teszel ,ha hozzám érsz ..égek a vàgytol ..hogy veled lehessek .
Jo érezni hogy szeretlek ,nagyon ,és egyre jobban .Ott bujkàlni két szemedben,érezni hogy szemeid már szemeimben élnek és néznek ,és érezni azt hogy szép ..veled szép és csak veled teljes az élet .Ha epedő dal szàl fől szívemből ,teneked legyen szentelve dalom .Hiszen te voltál aki szeretni aki dalolni megtanított .
Szeretlek jungkook sose feledd ..❤

Amint elküldtem neki ,vártam hogy vàlaszoljon ..
Letettem a telomat az àgyamra .
Felàltam a fürdőbe vettem az irányt ..
Levetkőztem és a zuhany alà àlltam..
Valamiért jól esett ahogy a jéghideg vizcseppek arcomra sodródtak .
Pedig majd lefagytam ..
Amint kész vagyok  a tussolàssal ,derekamra kötök egy törölközőt ki megyek a fürdöből,a szekrényemhez veszem az irányt ,Egy fekete pulóvert és egy nadrágot veszek fel ja meg egy boxert .
Amint felöltöztem rà pillantottam a telefonomra ahol Jungkook Videó hívást nyitott.
Oda mentem a telefonomhoz és felvettem ..

Láttam ahogy kívannak a gyönyörű szemi sírva

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Láttam ahogy kívannak a gyönyörű szemi sírva ..én csak rà mosolyogtam .nem tudtam megszólalni ..

Jungkook :Szia Jimin .-ràm mosolyog .

Én :Szia jungkook :Viszonozom egy mosollyal .

Jungkook :Igaz amit leirtàl ??

Én :igen jungkook .. Szívemből írtam ...-mosolyodok el és egy könny csepp hull ki szememből..

Jungkook :Ne sírj Jimin ..Énis szeretlek .már első perctől ..-mosolyog .

Én : Tényleg ??

Jungkook:Igen Jimin ..Fontos vagy nekem .

Én :Most úgy àtölelnélek ..és neharagudj ahogy viselkedtem veled ..

Jungkook :àtjossz ?? Nemgond Jimin ..énis kiakadtam volna ..és sajnálom hogy ezt tettem veled ..-lehajcsa Gyönyörű fejét .

Én :Nem jössz értem?

Jungkook :De igen .Csak felöltőzök .
Egy pillanat.De ne rakd le .-kacsint egyett és rám mosolyog.

Nem szóltam semmit .csak néztem .
Jungkook megfogja a telefonjàt a pàrnàra tàmassza hogy jobban láthassam .amint lerakta telefonját a pàrnàra felállt ,ledobta magáról a köntösét.Aztàn az alatta lévő pulóvert is ..És a nadrágját is ...Rám néz .Vissza nézek már kicsit piros fejjel .. Legszívesebben most megcsokolnàm .Rà harapok puha ajkamra..
Az a has aah......

Én :Kellessz jungkook -kicsuszott a szàmom

Jungkook csak ràm néz közeledik és amikor közel volt a telefonjàhoz megcsókolta a képernyőt .

Hàt ez ennyi ,kicsit hamar hoztam ezt a részt :')
Remélem tetszik .
Holnap hozom a 9.reszt ❤

Egy új világ kezdete Where stories live. Discover now