Jimin pov
Ahogy fenekembe belemarkolt, akaratom nélkül kijött a szàmom egy kisebb nyögés, szemeibe néztem, làttam a vàgyat, a boldogsàgot.
Valyon boldog velem?.. Tényleg akar engem?.. Mindegy is, most teljesen az övé leszek.
Jungkook ingjét egyenként gomboltam ki, amint kigomboltam levettem rola.
Elkezdtem a kockàs hasàt cirogatni, amit ö egy sohajjal dijjazott.
Jungkook megfogja hàtam két kezével, és magàra helyez. A két làbam hàtàra fonodik, elindul az àgy felé. Aztàn az àgyra dob.Nagyon erösen dobott az àgyra, ugy hogy vissza pattantam az àgyról (?). Jungkook làbaim közé helyeszkedett, aztàn ujra vad csokolozàsba kezdtünk, leveszi rolam az inget, amint levette, ajkaimrol nyakamra helyezte ajkàt, és elkezdte csokolgatni, én ezt sohajokkal dijjaztam.Én:Kookhh, nagyon jol csinàlod -nyögtem a szavakat.
Jungkook :Tudom. -nyakamrol eltérve ujra ajkamat csokolta.
Én persze vissza csokoltam, nyelvét szàmba helyezte. Aztàn kivette, also ajkamra rà harapott, ez kurvàra tetszett. Ezért egy sohajt adtam ki.
2 perc mulva én voltam felül.
Jungkook két kezével derekamat fogta,
Elkezdtem kigombolni a nadràgom, de ö megfogta a kezem, és a Kezet gombjàra helyezte, és kigombolta, megfogta két kezével a nadràgom, és lehuzta rolam, én azzal segitettem hogy fel emeltem a csipöm.
Amint levette rolam a nadràgot, a sajàtjàt is levette. (?). Közelebb hajol, és fülembe sugja.Jungkook :Szeretlek Jimin! -Nyomott egy puszit a fülemre .
Én :Énis Szeretlek.. Jungkook. -szemembe néz, és elmosolyodik.
Jungkook :De én jobban. -kuncog egyett.
Én:Nem Kook. Én jobban Szeretlek.
Jungkook :Mutasd ki. -szemöldökét felhuzva mondja.
Én:Khmm.. Ha engeded, ki mutatom.
Jungkook :Most. Mutasd ki. És hogy mit tudsz. -Mosolyog.
Én:Te akartad -felkuncogok egyett, aztàn közelebb huzom magam hoz és rà harapom ajkàra.
Én:Hagyd.. Hogy azt csinàljam veled amit akarok.
Jungkook:Tiéd vagyok.
Ujra én voltam felül, nyakàt kezdtem el csokolgatni, szivni, gyengéden harapgatni. Ezt Jungkook kisebb nyögésekkel dijjazta.
Jungkook :Ahhww Jiminh. -Nyögte a nevem.
Nyakàrol, melkhasàra helyeztem ajkaimat és elkezdtem csokolgatni, aztàn egyre lejebb. Végül tagjàhoz értem, benyultam boxerébe és kivettem. Elöször elkezdtem csokolgatni . Aztàn be vettem a szàmba.
Jungkook :Ahhhhh.. JIMIIIN.. Nee.. -NEE HAGYD ABBA.
3 perc mulva, làttam hogy nem sok kell neki, ezért abba hagytam. Tagjàt kivettem a szàmbol, és ajkàra tapadtam. Nyelvemet szàjàba helyeztem, kezem tagjàra helyeztem és elkezdtem verni. (Jesus. xD0.0)
Ezt ö ugyanugy nyögésekkel dijjazta. Amint làttam hogy megint nem kell sok neki, abba hagytam.Én:Tetszett?? -néztem rà mosolyogva.
Jungkook :Kurvàrahh, tudtam hogy jol hasznàlod a szàdat.
Én:Te jössz.
Jungkook Ujra maga alà helyeezett.
Levette boxerem, és kezeit rà helyezte tagomra. És khm.Én:Ahhhw.
Kezeit elvette tagomrol, és szàmra tapadt. Ajkaimat harapgàlta.
Jungkook:most magamévà teszlek.
Megfogta csipöm, és hasra forditott.
elöször két ujjàt helyezte fenekembe, aztàn 3 -at. Utàna tagjàt helyezte belém.Én:Aaaahhhhhh, Koook ahh.
Elöször lassan, utana egyre gyorsabban mozgott bennem.
2 perc utàn megtalàlt egy pontot, erre nagyott felnyögtem, és elmentem. Jungkooknak se kellett több, ö is elment.
Tagjàt kivette belolem, és az àgyra dölt.Jungkook :Ahhww, nagyon jo volt. -levegöt kapkodva mondja.
Én:Aham.
Jungkook :Lehetne ilyen több is.
Én:Jah. Na megyek fürödni, jössz?.
Jungkook :Aha.
Felàltam az àgyról, aztàn Jungkook is.
Nem kellett levetköznünk mert màr mind a ketten mesztelenül voltunk.****
1
0 perc alatt lefürödtünk, adott tiszta ruhàt is. Egy fehér polot és egy nadràgot. Bebujtunk az àgyba.
Jungkook :Szeretlek életem
Én:énis Szeretlek.
Nem kellett több 5 percnél mindaketten bealudtunk.
Ennyi lenne ez a rész, kicsit perverzre sikerült, de kell ilyen is :""D. Remélem tetszett :P:*
ČTEŠ
Egy új világ kezdete
FanfikceJimin àtlagos napjait éli ,de betoppan egy férfi az életébe ..aki felborit mindent