Jungkook pov
Ez meeg mii a fraanc, és ki ez a fasz.
Mit képzel magarol az a faszfej amék ezt csinalta, és még nincs vége azt mondja, hàt beszarok, ezért érdemes volt megcsinalni a szobàt.. Huuuh csak kerüljön elém az a rohadék.
Fhuuu komolyan. Most mi a faszt csinàljak..Jimin :Na mivan màr.
Jungkook :Vàrj egy percet cica.
Jooh annyira nincs kupi helyre tudom hozni. Csak kell 5,10 perc kb.
Jungkook :életem, 5,10 perc és bejöhetsz, rendben?
Jimin :Rendben Nyuszo, de addig micsinàljak?
Jungkook: addig elinditok neked egy filmet. Vagy ilyesmi.
Jimin :Rendben, de levehetem màr ezt a kendöt vagy miez.
Jungkook :vàrj -oda sétàlok Jiminhez, és elvezetem a tv-het. Leültetem a kanapéra, közel hajolok hozzà és leveszem a szemkötöt.
Jungkook :Maradj itt :) -nyomok egy puszit az ajkàra.
Jimin:Rendben de siess. Majd én keresek egy filmet.
Jungkook:Okés Moochiii. -elindulok a szoba felé, amint oda értem bemegyek, és elkezdem rendbe rakni a szobàt.
Jimin pov
Na keressünk addig egy filmet amig nyuszo csinàl valamit. Igazàbol fogalmam sincs hogy most épp mit is tervez. de akàr mi is az biztos hogy örülni fogok neki. Nekem tök mindegy csak Kook legyen részes benne (?).
Ooooo 18+ film, megnézzem vagy ne, és ha pont most jön ki Jungkook.
Àhh nem, nem nézem , minek amikor itt van Jungkook.. Ahhj alig vàrom màr hogy csokoljon.
Na elinditok valamit.*15 perc mulva *
Jungkook pov.
N
a készen is vagyok, remélem nem aludt be vagy ilyesmi. Totàl gáz lenne.
"Elindulok kissé gyors léptekkel Jiminhez, amint oda értem megkönnyebültem mert Chim nem aludt be.. Ohh anyàm az a nagy szàj biztos ügyesen hasznàlja. Egyszerüen elolvadok töle.Ott nézi a tv-t nincs szivem megzavarni, de sokkal jobb lesz neki most mint tv-t nézni-perverzen Mosolygok.
Jungkook:Chiiiiim-Kiabàltam oda neki, de mintha megse hallotta volna.
Jungkook :Ciaaaa. Jimiiinn
Jimin:Ja bocsi életem, csak nagyon bele merültem a filmbe.
Jungkook :Gyere Cica.
Jimin:grrrr. Jövök. -elindul felém.
Elö veszem ujra a szemkötöt, és bekötöm Chim Szemét.
Jimin erre megszolal.Jimin:Ez a szemkötö nagyon tetszik többször is csinàlhatnàl ilyet. Nem gondolod?
Jungkook :Ne aggodj Chim. Parancsod végre lessz hajtva. (What.. xD).
Amint bekötöttem Chim szemét, elindultam a szobàba.
Leveszem Chim szemkötöjét.Jimin :Wooooooowwwww Koooook. Istenem annyiraaa szeretleeek!!!! -Ragadta meg erös kezeim és közel huzott magàhoz aztàn lassan megölel.
Jungkook :hogy tetszik??
Jimin :Nagyoooon tetsziiiik. Ezt te csinàltad??.
Jungkook :Igen Moochii, csakis neked.
Jimin :Imàdlak.
Jungkook :Énis kincsem.
Jimin :És hasznàlni is fogjuk az àgyat? -nézett ràm perverzen, szemöldökét felhuzva.
Jungkook :Még szép. -rà tapadtam ajkàra, aztàn egyre vadabb csokolozàsba kezdtünk bele, a nyelvem màr a szàjàba volt, Kezeimet Chim fenekére vezetem, és bele markolok. Jimin szàjàbol egy kisebb nyögést lehetett hallani.
Na ennyi lenne ez a rész:3remélem tetszett. ^^
YOU ARE READING
Egy új világ kezdete
FanfictionJimin àtlagos napjait éli ,de betoppan egy férfi az életébe ..aki felborit mindent