21.rész

68 22 1
                                    

Jimin pov

Jungkook karjaiba ébredtem fel, megforfultam jungkook felé, azthittem hogy még alszik, de nem.

Jungkook :Joreggelt szivem.

Én:Joreggelt. -rà Mosolygok.

Jungkook :Jol aludtàl édesem?

Én:Igen! -hatàrozottan mondtam ki.

Jungkook :Na akkor jo, marajd àgyba, csinàlok reggelit. -kezeit leveszi rolam és felàll az àgyból, aztàn lassan kisétàl az ajton, én pedig csak nézem.

Még mindig totàl fàradt vagyok a tegnap estétöl.
Bàr, nagyon jo volt. *Szemeim csukodnak le *Azthittem alszok még egy kicsit.

Jungkook pov

Huh,totàl jól esett az este,már egy idelye nem csinàltam.mit is kéne csinàlni Chimnek ..

******

Na elis készitettem az életemnek a kajàt.remélem izleni fog neki,úgy ahogy én .
Elindulok a szobában chimhez,amint beértem a szobàba,valami vàratlan ért .Jimin nem volt ott .
Úristen hol lehet -a kezemből kiesett a tàlca és vele együtt a kaja is .
URISTEN HOVA TŰNT .
JIMIN!!!!JIMIIIIINNNN.ISTENKÉM.-orditottam a szobàba .
Elő vettem a telefonom hogy felhivjam Jimint .
"Hívom "
Jungkook :Kérlek ..kérlek ..istenem vedd fell..

Jimin :Kook??

Jungkook :Jimin ,istenem Jimin hol vagy ?????-idegesen orditottam a telefonomba .

Jimin :Nem tudom ....-amint kimondta ezt a szót valaki màs vette àt a telefont .

Ismeretlen:hello nyuszika .ne keresd a kis Jimined mert nem fogod megtanàlni:)felejtsd el .

Jungkook :ki a faszom vagy ???mit akarsz te Jimintöl???-kérdeztem hogy ki ő mert a hangjàt nem ismertem fel .

Ismeretlen:Jungkook ..nem fogod megtanàlni,hagy őt békén ö az enyém .

Jungkook :KÉRLEK AKAR KI IS VAGY ,ENGED EL,INAKÀBB ENGEM VIGYEL EL VAGY OLJ MEG VAGY A FASZOM TUDJA CSAK ENGED EL?KÖNYÖRGÖM!!.

Ismeretlen:Chhh -erre kinyomta a telefont .

Kiez a fasz ,ki lehet ,istenem remélem nem lessz baja Jiminnek .kérlek istenem ad hogy ne legyen semmi baja . megkeresem azt a faszt !!!!!esküszom!!!ha bele halok is ...

Elég késön hoztam a részt ...igazából lehet hogy túl korai volt ezt bele írni ,de őszintén én már ezt vártam ,innen tudom folytatni ^^de remélem tetszik !!❤❤😊😊

Egy új világ kezdete Donde viven las historias. Descúbrelo ahora