24.rèsz

61 23 4
                                    

Jimin pov

Én :mert szeretem.
Yoongi:De miért ,miért szereted ?
Én :Nem tudom , egyszerűen csak szeretem ,nem te irànyitod az érzésed.
Yoongi:igen,ezt tudom .. tudod enis szerettem Jungkook -ot ..amíg nem derült ki hogy mit is csinál .hogy tudtàl vele maradni úgy hogy tudtad ?.
Én: Hát igazàbol nem tudom ..igaz megviselt ..De nem tudom ..szeretem jungkook-ot ,és ő is engem . És most is biztos hogy keres .
Yoongi:honnan tudod hogy keres ?
Én:Csak tudom
Y

oongi :hmm ..-megcsörren a telefonja.
Yoongi:Igen ?
Jungkook hívás (lol):hol van Jimin ??
Yoongi :miért tőlem kérdezed ??
Jungkook :Tudom hogy te vitted el ,ismerem a kéz iràsod (vagymi).
Yoongi:Nem én voltam .
Jungkook :Yoongi,veled beszéltem az előbb ,szerinted nem hallottam a hangodon hogy te vagy az ? először nem hittem hogy te vagy az .de utána rá jöttem .
Yoongi:úgysem fogod megtalàlni .
Jungkook :Had beszéljek Jiminnel.
Yoongi:Nem .
Jungkook :Kérlek .
Yoongi a fülemhez tartotta a telefont ,mert ugye nem kötözött ki .
Yoongi:beszélj.
Én:Jungkook?
Jungkook:Istenem Jimin jól vagy ?
Én:jól vagyok .
Jungkook:ugye nem bànt ?
Én:Nem .
Jungkook:de biztos ?
Én:Igen .
Jungkook:Nem tudod hogy hol vagy ?
Én:ühm ..nem ..itt nagyon sötét van az ablak pedig levannak zàrva .
Jungkook:Tudom hol vagy .
Én:tessék ??
Jungkook :Tudom hol vagy Jimin,elmegyek érted ,addig vigyázz magadra ,ott vagyok 10 perc.
Én:R-rendben. -kinyomta a telefont .tudtam ,tudtam hogy megtalàl .
Yoongi:mit akart ?
Én:S-semmit.
Yoongi :csak beszéltetek valamiről .
Én:igen ,mondta ..mon-mondta hogy keres állást.-mi a fasz. Jobbat már kisem talàlhattam volna. Higgye el basszus ..
Yoongi:ahham.  Értem...elmegyek pár cuccert a boltba ,te addig maradj itt ,megértetted ?
Én:M-meg ..
Yoongi kiment az ajtón és bezárta .legalább Jungkook így ki tud vinni,vagyis hát remélem hogy addig nem jön vissza Yoongi .

*****
10 perc múlva.

Valaki bekopog az ablakon.szivin fartust hozta rám ,de nem érdekel mert biztos vagyok benne hogy Jungkook .

Jungkook :J-Jimin hallasz ??
Én: Ígeeen Jungkook itt vagyok .
Jungkook :ide tudsz jönni az ablakhoz ??
Én:Neem,megvan kötözve a kezem .
Jungkook :Ki tudod kötözni ?
Én: megpróbálom.-ezzel elkezdtem mozgatni a kezem össze vissza hogy kitudjam kötözni,aztán egy nagyot rá húztam (ooh )és szét szakadt a kötél ,oda futottam az ablakhoz .
Én: sikerült .
Jungkook:Ez az , ügyes vagy ,na most próbáld meg kinyitni az ablakot .
Én :rendben. -megprobaltam felhúzni az ablakot ,de nem sikerült mert be volt ragadva (lol).
Én:Menj hátrább betörőm.
Felvettem a földről egy bögrét ,amit épp talàltam ,és az ablakhoz dobtam ,nem tört be,csak megrepedt.
Neki dobtam újra tiszta erőből,ezzel be is tört az ablak . meghallottam hogy Yoongi vissza jött.
Jungkook: igyekezz Jimin siess ,mász ki ,add a kezed .kérlek gyere már .
Én:Jövök -ket kezem rá raktam az ablak keretéhez (vagy miaz már )
Aztán a két lábam fel raktam és leugrottam ,jungkook ölébe érkeztem.
Jungkook :istenem köszönöm .-olyan szorosan ölelt hogy majd kinyomta a belem.
Jungkook :u-ugye nincs semmi bajod ???
Én:Kicsim nyugi ,nincs semmi bajom .köszönöm .
Jungkook :mit köszönsz ?
Én:azt hogy itt vagy .
Jungkook :Ez alap , bármikor,remélem több nem lesz ilyen ,szeretlek Jimin .
Én:Enis szeretlek Jungkook .-ajkàra tapadtam,és 3 percig csak csokoltuk egymás ajkát .utána elfutottunk .

Egy új világ kezdete Where stories live. Discover now