29.rèsz

59 25 3
                                    

Jungkook sz.sz.

Szóval,amint megkaptam a gyűrűt elis indultam haza,,Jiminhez".Remélem tetszeni fog neki a gyűrű . Különleges nekem Jimin,màs,aranyos,kedves, jószívű, helyes, és kurva sexy !!Jó a popoja is :)!.Szeretem megfogni .
Az egész lénye tökéletes,jobbat nemis talàlhattam volna!Úgy érzem rá talàltam arra akit én eddig kerestem !.
Boldog vagyok vele ,és ő is boldog velem!.
Haza is értem, igazából nagyon izgulok!!.Huh ..Menni fog Jungkook ...-kiszáltam a kocsimból,lassan elindultam az ajtó felé.
Lassan kinyitottam az ajtót,nemis tudom miért félek:)Igent fog mondani !Tudom !Nagy lendülettel kinyitottam az ajtót.Nem láttam mást csak Jimint,ahogy ül a kanapén,és néz .Csak àllok az ajtóban.

-Miaz?Nem jösz be ?-Kérdezte Jimin.
-Ja ..de !-bezártam az ajtót .-Jimin,kérdezhetek valamit?-Tettem hozzá.
-Persze,mond csak .-mondta Jimin.
-Szeretsz engem ?-leültem mellé,és megfogtam puha kezét .
-Persze hogy szeretlek!Jungkook.-mondta Jimin ,furán nèzett rám.
-Ès letudnád velem èlni az èleted?-kérdeztem,aztán egy nagyot nyeltem .
-Persze hogy letudnàm oppa,ne viccelj -mosolyodott el.

  Felálltam a kanapéról,Jimin elé àlltam,aztán ..-Akkor letudnád velem èlni az èleted?-És letérdeltem előtte .Elővettem a dobozt és kinyitottam .
Jimin sírva fakadt, apró kezét szájához tette .-Igen !!Le !!!-ugrott a nyakamba ,és átölelt .
-Szeretlek Jungkook!-Mondta Jimin.
Énis szeretlek egyetlenem!-szorosan átöleltem énis .Mmm..olyan jó illata van !.
Jimin vissza ült a kanapéra ès tartotta a kezèt . Felhúztam az ujjàra a gyűrűt,aztán közel hajoltam hozzá.
-Szeretlek !-mondtam .Aztàn megcsókoltam .

Egy új világ kezdete Where stories live. Discover now