Jimin pov
Hol vagyok ...Jungkook kérlek mencs meg ....
A gondolatok csak úgy cifràznak (?) A fejembe ..hogy mit akar tőlem ez az alak ..egyàltalàn kiő ..
A kezem levan kötözve ,a szàm levan ragasztva ..amíg Jungkookkal beszéltem ,nemvoltam megkötözve ,és nem volt leragaszva a szàm..
Hallom az alaknak a lépteit ..
Szembe állt velem,és csak bàmult ..aztàn legugolt,.
Az arcàt nem làttam mert sapka ,és egy maszk (vagy hogy írjam lol )volt rajta .Probàlom megnézni az arcàt ,hirtelen megszólal .
Ismeretlen:Na miaz Jimin -kuncogott fel -talán félsz ?.-nem bazdmeg nem félek ..mi a picsàért félnék..ez a hang nagyon ismerős..
Én:Nem félek ..-a tekintetem a combomra vezettem ,nem akartam hogy észre vegye hogy hazudok ..
Ismeretlen:igazàn ??-kezét az arcomra helyezi.
Én :I-igen -tök ciki,mostmár dadogok is ..nagyon ismerős ez a hang ,nem bírtam ki hogy ne kérdezzem meg tőle .
Én :Kivagy te ?-néztem rà felhúzott szemöldökkel .
Ismeretlen:akarod tudni ?-kuncogott fel.
Én :Igen .mutasd meg magad ..
Ismeretlen:És ha nem ?.
Én :kérlek ..
Ismeretlen:Hih Chim ..mit csinálsz te belőlem ...erre is rà veszel .-egy mosolyt lehetett látni arcán (?)
Levette a sapkàt ,és az úgymond ,mondhatnám egy fedő nekis amúgy mert eltakarja az arcát (lol) szóval amint levette a sapkàt ,a Maszkot is levette ..igazán ..meglepődtem ..
Yoongi -Na Chim ?-Eggyik szemöldökét felhuuzva mosolyog ràm.
Én:Yoongi?
ESTÁS LEYENDO
Egy új világ kezdete
FanficJimin àtlagos napjait éli ,de betoppan egy férfi az életébe ..aki felborit mindent