Ha szemed könyben ég, és senki sincs veled. Van aki gondol ràd, van aki szeret.fontold meg jol, mit teszel, mert valakinek öröm.. Hogy te létezel.
Jungkook pov
Igazàbol ezt àlmodom?.. Jimin fura.. Nem Gondoltam volna, hogy csak ilyen lazàn elfogadja.. Bàr nem mondom hogy nem örülök neki, de Kicsit furcsa. Na mindegy is. Remélem hamar nàlam lessz. És a magamévà tehetem. Nade mit is csinàljak addig.
Az a 30 perc nem olyan sok. Oo van is egy ötletem, elmegyek a boltba veszek Chimnek egy viràg csokrot, veszek gyertyàkat, meg viràg szirmokat, ez egy Kicsit tul nyàlas nekem, de Chim ért mindent. Akkor szerintem elis indulok a boltba, 10 perc alatt csak végzek a vàsàrlàssal.ugy tervezem hogy a gyertyàkat az àgy elé rakom, a viràg szirmokat pedig az àgyra sziv alakba..Ohh igen meg vacsit is kéne csinàlnom, 30 perc mulva este 8 lessz.
Szal igen,huh na vàgjunk bele, sietnem kell.
*elindulok a viràg bolthoz hogy megvehessem azokat*15perc mulva
Hat ez nem 10 percbe került de mindegy is, még van idöm. Megvettem a viràgot a szirmokat és a többi dolgot. Remélem chimnek tetszeni fog. Màr haza értem, neki kéne àllnom fel rakni a vacsit,eloszor megcsinàljuk a szobàt.
*elindulok a szoba ajto felé, amint oda értem bemegyek a szobàba, felkapcsolom a villanyt a cuccok majd kiesnek a kezemböl*
Nos.. Hol is kezdjem, mar kivan takaritva szal csak megkell ezt csinàlnom és kész aztàn jöhet a fözés.Jimin pov
Nem tudom hogy normàlis -e amit csinàlok, vagy hogy miért. Fogalmam sincs, miért nem akadtam ki azon? 0.0
Màs ember szerintem ott helybe leütötte volna meg stb. De én nem.
Valyon miért? Àhh mindegy is. Vagy nem mindegy. . *rà nézek az oràra*
Huh baszuss azt mondtam Kook nak hogy megyek 30 perc mulva. Baszusssssssss.. Najooo gyorsan elkészülök.. De vàrjunk.. Korhàzban vagyok.. Itt egyaltalan hol a mozsdo (?). Ooh anyàm.. Àhh ott a cuccom.
Ahj ki kellett volna elöször gondolnon és utàna mondani hogy megyek bassza meg.. Ehez is béne vagyok, de asse tudtam hogy mit beszélek, csak jöttek a szàmbol a szavak. Nem tudom mi a... Lenne velem.. Talàn belé szerettem jobban?.. (?)
Fogalmam sincs hogy miva. -mielott kimondtam volna valaki benyit az ajtón.Doktor ur:Szia Jimin, làtom jobban érzed magad.
Én:I-igen.-nyögtem ki Kicsit dadogva.
Doktor ur :Na ennek orulok, Holnap reggel màr ki is mehet.
Én:Rendben. De. De hol van a màsik?
Doktor ur :milyen màsik?..
Én:Yoo-Yoongi.. Min Yoongi
Doktor :Ooh... Hàt persze. Nos Min Yoongit àtvitték egy màsik korhàzba.
Én:mégis miért?-amint kimondtam benyitott egy nö,ez az anyàm volt.
Anya:Ooh édes kisfiam, hogy vagy, minden rendben, nem sérültél meg?? -szaladt oda hozzàm és szorosan karjaiba zàrt. Miért erröl eszembe Jungkook? Ahogy megölel?.. Ahogy közel vagyok hozzà, és érzem finom illatàt..
Én:I-igen.
Anya:Miii hol sérültél meg??? -nézett ràm àrtatlan tekintetével(?)
Én:Ne -nem sérültem meg, jol vagyok.
Anya :Biztoss?? Doktor ur nincs semmi Baja??? -nézett rà az orvosra
Doktor ur:Nincs semmi Baja, nem sérült meg, csak egy kis auto baleset volt, a fia egészséges mint a makk
Anya :ooh Jimin. Hàla az istennek. -ujra megölel.
Anya :És mikor jöhet haza????
Doktor ur :ahogy mondtam Jiminnek is, Holnap reggel màr haza is mehet.
Anya :oh édes istenem. Köszönöm nagyon hàlàs vagyok.
Doktor ur :Semmiség. Hisz ezért vagyok orvos, hogy segitsek màsokon-mosolyog.
Anya:itt maradjak Jimin??
Én:Nem. Nem kell. Menj haza nyugodtan.
Anya :Nem. Itt maradok.
Én:Anya.. Mon -mondtam hogy nem kell. Egyedül -egyedül akarok lenni.
Anya :Rendben van. Kérlek többet nee csinàlj ilyet..
Én:Jo jo.. Nade most menj.
Anya ;Jolvan kisfiam, Doktor ur kérem azonnal szoljon ha tortenik reggelig valami jiminnel.
Doktor :Persze hölgyem, azonnal szolok.
Anya :Rendben. Akkor én megyek. Viszlàt. Szia Jimin Sziaaaaa.. Sziaaaa-kimegy az ajton.
Doktor ur :nos akkor énis magadra hagylak.
Én:Rendben van. Menjen csak -rà nézek az oràra.
Ohh jézusooom. Eltelt 35 perc. Uristeeeen.. Ez a Doktor hibajaaaa.
*A dokrot kimegy az ajton *
Meghallom hogy megcsörren a telefonom, oda szaladok megnézem hogy kiaz. Jungkook az.
Jungkook :Szia chim. Hol vagy?
Én:Sz -szia Jungkook, akadt egy kis zür, de màris ott vagyok kb 15 perc. Vagy 20.
Jungkook :Rendben Jimin. De siess..szeretlek most leteszem. Sziaa.
Én:Sietek. Szeretlek szia. -kinyomtam a telefont.
Na neki àllok készülödni.Jungkook pov
Hol van màr chim, micsinàlhat eddig.
Màr kihül a vacsora. Azt mondta 15 perc és itt van. *csak random bele nézek a tükörbe. Jésusom... Hogy nézek ki, még àtse öltöztem meg a hajam is olyan mint a szena kazan. (?)
És én igy akartam hogy làsson chim? Isten örizz... Elindulok a szobàm felé benyitok. Làtom amit nagyon jol megcsinàltam, àgyat és stb. Remélem tetszeni fog chimnek
Izmos kezeimet a szekrényem felé vezetem. Kiveszek egy bör nadràgot, és egy fehér inget, meg egy zakót (?)
Aztàn felvettem ezeket a jol kinézö ruhàkat.
Aztàn megcsinàlom a hajam hogy nézenn is ki valahogy. Amint kész voltam, Valaki becsenget.
Talàn Jimin az?? Biztos hogy ö. Huh hol a viràg csokor.. HOL A FASZOMBAA VAAAGY.. ÀHH OTT VAGY GYERE IDEE..Kezembe veszem a viràgcsokrot és elindulok az ajto felé.
Amint oda értem ki is nyitottam. Meglàttam magam elött az én pici Jiminem. (A viràg csokor a hàtam mögöt fogom az eggyik kezemmel.)Jungkook:Szia Jimin. Gyere beljebb.
Jimin:Szia Kook, mit rejtegetsz? -nézett rà a kezemre.
Jungkook :ooh hàt ezt picim -elö vettem a Kezembe lévö viràgcsokrot és oda adtam neki. jimin megszagolja.
Hirtelen a nyakmba ugrik.Jimin :Köszönöm
Jungkook :Neked mindent. De van még meglepim.
Jimin:És miaz??
Jungkook :Majd mindjàrt meglàtod.
Na ennyi lenne ez a rész. Remélem tetszett :33hozom a kövi részt. Addig is hello :3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Egy új világ kezdete
Hayran KurguJimin àtlagos napjait éli ,de betoppan egy férfi az életébe ..aki felborit mindent