9.rész

108 26 10
                                    

Ahogy megcsókolta a képernyőt ,egy apró sóhaj jött ki a szàmon .Ezt ő hallotta .Ràm mosolyog , kacsint egyett és kinyomja a telefont .
Mért nyomta ki ?Itt hagyott felizgulva .
Ahh na mindegy ,úgyis megyek nàla, hàtha lessz valami ...Vagy nem .
Hàtra dőltem a puha àgyra,becsuktam a szemem és elképzeltem ahogy jungkook csókol puha ajkàval.
Ahogy ezeket képzelem ,a kezem egyre lejjebb megy .
Megszólal a telefon-om,làtom hogy jungkook megint video hivàst kért.
Felvettem.
Jungkook-ot làtom egy sexy boxerbe .

Jungkook : Mindjárt megyek édes -mosolyog.

Én :ok...oké

Jungkook veszi fel a pólót ,és a nadràgot . közelebb jön a telefonjàhoz ,küld egy csókot és kinyomja .
Elkezdtem felvenni a cipőmet ,és a kabàtomat mert tudtam hogy jön .
Megyek lefelé,valaki becsenget
Biztos vagyok benne hogy jungkook az .
Közel megyek az ajtóhoz és kinyitom.
Meglepődtem mert nem jungkook àllt előttem.

Kim Taehyung:Oh szia ,szerintem eltévesztettem a hàz szàmot , neharagudj màris megyek.

Ez nem az a fiú aki ide adta nekem az esernyőét?szerintem ez ő .

Én :Szia.vàrj kit keresel.?

Kim Taehyung:Jeon jungkook-ot.

Én :mi ügyben ?-néztem rà kicsit nyugtalanul.

Kim Taehyung:egy levelet kaptam ,amit Jeon jungkook-nak címzettek.Nem tudom hogy hogy került hozzàm.Ezért elindultam megkeresni ezt a Jeon jungkook-ot.
De eddig nem jàrok sikerrel ,nem igazán talàlom .Na mindegy én megyek is .

Én :Én épp őt vàrom,szerintem add ide a levelet ,és én majd oda adom neki .

Kim Taehyung:Rendben ,de honnan ismered jungkook-ot?

Én :öhm.  Az iskolánkba jàr.Haverok vagyunk .

Elő vette a levelet és a kezembe adta .
Amint ide adta elköszönt és ment is.
Valyon mi àlhat ebbe a levélbe,elég kíváncsi vagyok .Kiboncsam ?? Ahh nem lehet ..Ez a jungkook-é ...
Mivan ha valami rossz àll benne és nem kéne megtudnia Jungkook -nak ..
Ahh győzött a kivàncsisàg, elkezdtem kinyitni a levelet ,amibe egy kis lapot talàltam,és egy képet .
Elkezdtem olvasni .

Szia Jeon jungkook .
Megetted amit kell ?a főnök kérte hogy írjak neked levelet ,mert màr türelmetlen . Holnap gyere 13:20 kor a főnök irodàjàba . Üzeni a főnök hogy gyere el mert fontos. Ne feledd nem szerethetsz meg senkit ..mert akkor véged .nekem csak az dolgod hogy megszerettesd magad jiminnel ,és hogy meghúzd .
Tudod jól hogy a főnök milyen..
De jimint ne hozd magaddal.mond neki hogy elkell menned az eggyik baràtodhoz . Remélem hogy jól megy a hazudozàs,és remélem hamar megfekteted Jimin :)

Jeon  yoo -wee

Amint elolvastam olyan ideg jött belém hogy valakit most szét ütnék.
Mit képzel magáról ez a jungkook .
Megszeretteti magát velem ,a végén meg csak úgy dobni fog, csak dugjon meg?
Kivettem a képet is ,amin egy idegen idős férfi àllt és egy nő.
Ahol a férfi kést fog a nő nyakàhoz.
Megfordittottam a képet .

Jungkook .Remélem megteszed amit kell .Mert ha nem akkor ez a nő megfog halni..te miattad .

Ki lehet ez az ember .
És ki jungkook ..Egész idő alatt csak hazudozott nekem ??Hazudta hogy szeret ??Hazudott mindent ..
Igazàbol nemis ismerem ezt az embert. Amit eddig mondott az mind hazugság..
Miről hazudott még nekem ..
Meghalom a kocsi hangjàt.
Becsenget .Tudtam hogy jungkook az .
Oda mentem az ajtóhoz és kinyitottam.

Jungkook :Szia baby -mosolyog.

Baby ??Pff hát én nem leszek a játék szere.

Én :Hello

Jungkook :Mi a baj .-nézett ràm mosolyodva.

Én :semmi mi lenne .

Jungkook ,:Rendben  . Akkor jössz cica?-nézett ràm .

Én :Megyek .

Elmegyek vele ,mert kíváncsi vagyok hogy micsinàl.De nem fogom hagyni hogy megfektessen.Akàr mennyire is akarom őt .
Megfogja jungkook az kezem és visz a kocsihoz .

Jungkook :Ülj be. -mosolyog

En :okés .

Mért kellett kinyitnom ezt a levelet ...
De legalább meg tudtam az igazsàgot.
Hogy jungkook egy szemét alak ,aki újra ,és ujra össze töri már keserű szívemet .Ki egész végig hazudott nekem. Talán még a neve se jungkook .
De hülye vagyok ,a papíron is az volt hogy Jeon jungkook ,akkor csak ez a neve .
Jungkook csak nézz rám. Szerintem tudja hogy valami bajom van.
Rá néztem .Aztán elforditottam a fejem és az ablakon néztem ki .
Jungkook megfogja a kezem.

Jungkook :Minden rendben Jimin ?

Oda se fordultam ..Csak néztem ki az ablakon .

Én :Persze ..

Hát miért is lenne baj -.- Nem tudtam meg semmit. ..àh dehogy ...

Jungkook megàllt a kocsival egy fa alatt .Én csak néztem rá hogy miért álltunk meg .

Én :Miért álltunk meg ?-néztem rà értetlenül.

Jungkook :Van egy ötleteem cica -perverzen néz ràm .

Én :és mi lenne az ?

Jungkook közeledett felém ,megfogta az ülést ,megnyomott egy gombot ,az ülés hátra ment .
Kezdett vetkőzni  .Kigombolta az ingjét le vette ,ràm ült ,vette le rólam a polomat .De én nem hagytam

Ez a rész ennyire sikerült ,nagyon rövid lett mert alig van mostanában ötletem .De remélem így is tetszik .Majd hozom a 10.reszt .Addig is sziasztok .

Egy új világ kezdete Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon