16.rész

88 23 5
                                    

Jungkook pov

ahogy közel húzott magához szivem majd kiugrott, annyira jo érzés hogy itt van velem, és nem hagy el..
De úgy érzem hogy tudta... Mindegy ne is törödjünk ezzel, az a lényeg hogy most itt van és ölel. Már hiányzott a közelsége nagyon is.. De most mennem kell.. Akármennyire nem akarok elmenni, legszivesebben megdu.. Annyira hiányzott a közelsége.

Jungkook :Jimin most nekem mennem kell, késöbb még bejövök hozzád. Rendben? -néztem rá mosolyogva.

Jimin:Rendben, de van egy ötletem ha haza értél irj messengeren, és felhivlak video chatba.

Jungkook :Ühm rendben. Akkor most együtt vagyunk?

Jimin :Szeretnéd?

Jungkook :én téged szeretnélek mesztelenül látni. Amugy igen. Nagyon akarom.

Jimin :Akkor együtt vagyunk. -mosolyog.

Jungkook :Szeretlek kicsim. -közel huzom magamhoz és megölelem.

Jimin :énis szeretlek.

Jungkook :Most megyek szia.-eltávolodok tőle és kifele veszem az irányt. Mikor Jimin oda ortidja hogy.

Jimin :máma át megyek hozzád, készülj fel.

Jungkook :De jimin,még nem jöhetsz ki.

Jimin:Nem érdekel Nincsen semmi bajom. Tán nem akarod hogy menjek?

Jungkook :Deee!!! -ordítottam oda.

Jimin :Na ugye :) -mosolyog. Közeledik felém, amint ide ért hozzám apró kezeit hátamra helyezte, szemembe néz,megfogja a puloverem valamiét és lassan megcsókol.

Persze hogy vissza csokoltam puha finom ajkaira, alig birtam magammal, de muszály vissza fogni magam, mert Muszály :D

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Persze hogy vissza csokoltam puha finom ajkaira, alig birtam magammal, de muszály vissza fogni magam, mert Muszály :D... De ki tud elenálnii neki, komolyan. Főleg Ilyenkor.

Kezeimmel megfogtam a csinos hátát,
Még közelebb húztam magamhoz, úgy vettem észre hogy ez tetszett neki ahogy a nemünk kissé össze ért. (Jésus)..
Mert a száján kis hang jött ki, de ez nekem is tetszett..
kezeimet fenekére vezetem, amint megfogtam a fenekét, jimin eltávolodott tölem és elkezdett vetközni, ahogy láttam hogy vetkozzik nem birtam ki hogy ne csokoljam meg, oda ujra közel mentem hozzá, es megcsókoltam, megse vártam hogy le vegyee a puloverét.
Kezeimmel megfogtam a puloverének a cibzárját és lehuztam, Jimin erre megfogta a puloverem es levette rolam.
Amint már egy vad csokolozásba értünk, megfogtam jimin két lábát és magamra helyeztem, aztán rá dobtam az ágyra, még Jo hogy nem tort össze az ágy, amint rá dobtam jimin -t az ágyra, eljndultam jimin felé, amint oda értem rá fekudtem jiminre és megcsókoltam.

Az ingje gombját egyenként gomboltam ki, amint kigomboltam az öszesset, a szájárol le tértem a nyakára, és elkezdtem azt csokolgatni, kicsit rá haraptam és beszivtam

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Az ingje gombját egyenként gomboltam ki, amint kigomboltam az öszesset, a szájárol le tértem a nyakára, és elkezdtem azt csokolgatni, kicsit rá haraptam és beszivtam.
Jimin szájábol egy sóhajt lehetett hallanni. Aztán kezeimet Jimin nadrágához vezettem hogy kigomboljam. De...

Jimin :Várj... -nézett rám vággyakkal teli szemmel.

Jungkook :Mi a baj?

Jimin :Egy korházba vagyunk. Akárki bejöhet.

Jungkook:nem érdekel.

Jimin:De jungkook, és ha pl, Rose, vagy Lisa jon be, és igy látnak minket?

Jungkook :Igaz is... -akármennyiee nem akartam leszeáltam rola.

Jimin :Sajnálom-mosolyog.

Jungkook:Nem baj -mosolygok.

Na szuper basszus.. Totál felizgultam..
Ha most itt lenne egy trooll még azt is megdugnám.. Huh Jimin kikészitesz komolyan.. mindegy. Megvárom hogy jojjon, és ha mar csak ketten leszünk, szerintem jimin toló kocsis lessz..
Ahww..

*felveszem a puloveremet. *

Jungkook :Na jolvam eletem, én most megyek. Mikor akarsz jönni?

Jimin :30 perc és ott vagyok.

Jungkook :Rendben. Már alig várom.

Jimin :Azt Tudom :) -mosolyog.
Na menj.

Jungkook :Megyek Sziaa.

Jimin :Sziaaa.

*kimegyek az ajton. *

Na jimin csak gyere, már várom..
De addig mit is csináljak??

Na ez a rész ennyi lenne, remelem tetszik. Majd Hozom a kövi részt addig helloka ❤❤

Egy új világ kezdete Donde viven las historias. Descúbrelo ahora