DUYURU

284 16 0
                                    

Okurcanlarımm öncelikle hepinize merhabalar . Yeni bölüm sananlar için çok üzgünüm ancak bu yeni bir bölüm değil sadece küçük bir duyuru . Devamlı olarak yeni bölüm soruyorsunuz tabi haklı olarak . İlgi gösterdiğiniz için çok seviniyorum ama  yeni bölüm atamamak beni gerçekten çok üzüyor. Ancak elimden  gelen bir şey yok. Bu sene üniversite sınavına hazırlanıyorum . Bu sınav benim için çok önemli çünkü ikinci kez giriyorum . Yani bu benim mezun senem . Bir sene kaybım var ve bir sene daha kaybedemem. Bu sebeplerden ötürü yeni bölüm ekleyemiyorum ve gerçekten hepinizden özür diliyorum. Her şey bir yana bu kitap benim için çok önemli . ANKA KOLEJİ bütün okurcanlarıyla  birlikte çok güzel bir aile . Bu satırları okuyan sen , evet sen de bu ailenin biricik üyesisin.
Yeni bölümü ne zaman atabilirim . Ya da bundan sonra ne sıklıkla bölüm atarım bilmiyorum . Bu yüzden şunu söyleyeyim ; eğer isterseniz ailemizin bir üyesi olarak kalmaya devam edin , ama beklemek istemezseniz okumayadabilirsiniz . Tamamen sizin seçiminize kalmış bir şey .
Peki ya düzenli olarak ne zaman bölüm gelir ? Derseniz haziranın son haftasından itibaren düzenli bir şekilde bölüm gelecek .

Şimdi benim biricik okurcanlarım , hepiniz kendinize biricik bakın . Sizleri seviyorum..  
                                Yazarcanınız🌙
                                           

ANKA KOLEJİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin