"A francba már, hogy nincs itt egy eladó, aki leveszi nekem a polcról azt a retkes konzervet."
Halkan felnevettem magamban, miközben követtem a hang irányát, és megláttam egy nagyon apró termetű lányt, aki még magassarkúban sem érte el a polcot. Mosolyogva megálltam mellette, levettem amire szüksége volt, majd meg sem várva, hogy köszönetet mondjon, csak szórakozottan tovább álltam.
"Atyaég, de helyes"
Egy alattomos mosolyt engedtem el az orrom alatt, miközben kényelmesen kisétáltam az üzletből.
"Gyűlölök mindent és mindenkit. A következő autó alá biztosan kilépek. A következő elé biztosan. Na jó, még egyet megvárok. Félek, de úgysem hiányoznék senkinek..."
Egy könnyed mozdulattal megfogtam a szuicid hajlamú leány karját s egy csodálatos mozdulattal elrántottam az autók sorozata elől. Könnyes szemekkel bámult rám, azonban én csak mosolyogva megtöröltem nedves arcát s lejjebb hajolva a szemébe néztem.
-Nem éri meg - közöltem vele finoman. - Túl szép vagy hozzá.
"Atyaég, de helyes"
Nagyon halkan és feltűnés nélkül felnevettem, miközben haladtam tovább a sötét utcán. Ez volt a kedvenc szórakozásom. Döbbenten otthagyni az embereket, mikor olyat mondok nekik, vagy olyat teszek, amikről azt hiszik, senki nem fogja tudja. De én tudom. És meg is teszem. Azok az arcok felejthetetlenek.
"Valaki...valaki...kérlek segíts..."
Hirtelen elszomorodtam az elkeseredett hangra. Nem szerettem ilyeneket hallani, mert tudtam, valakinek nagyon szüksége van rám. Ilyenkor dupla teher nehezedett rám, mert tudtam, senki nem hallja csak én. Nekem kell segítenem, mert ha nincs szerencséje, nem biztos, hogy túléli, bármiről is legyen szó.
Nagyot sóhajtottam, s mintha minden rendben lenne elindultam megkeresni a hang tulajdonosát.
-------------------------------------------
Sziasztok!! ^^
Szóval, itt vagyok olyan...másfél évvel később, de egyszerűen döbbenetes az az olvasottság, ami ezen a könyvön van, soha az életben könyvem nem volt még annyira népszerű, mint ez! Meg vagyok döbbenve, mikor több mint száz értesítés vár az appon, mondván folyamatosan olvassák, nézik a sztorim, kommentelnek...hihetetlen mennyi embernek tetszett a sztori, számomra teljesen új pedig nem egy könyvet írtam már! Borzasztóan boldog vagyok, amiért sikerült ennyi ember tetszését elnyernem, amiért ennyien szeretitek és hálás vagyok, hogy ezt tudatjátok Velem! <3 Miután bele-bele olvasgattam, miért is ennyire népszerű, hiszen annak idején nem ezzel váltam úgymond "népszerűvé" haha, szóval meglestem és észrevettem pár hibát, amit most szándékozok kijavítani és ismét visszatenni a sztorit, a végén pedig megemlítem, melyek olvashatóak újra, melyek vannak kint mert voltak változások!
Köszönöm, köszönöm, köszönöm és remélem tetszeni fog a többi is!!! <3
YOU ARE READING
Amit senki más nem hall(V) ~ Befejezett
FanfictionTaehyung számára soha nem léteztek titkok. Ha akart tudni róluk, ha nem, soha nem sikerült neki. Mert volt benne valami, ami senki másban nem volt. Hallotta mások gondolatait. S amit mindig átokként kezelt, az hirtelen borzasztóan hasznossá válik, m...