Gyöngyösön leszálltam a buszról és a pékség felé vettem az irányt. December eleje van és a hó már rég leesett. Igen igen leesett az a latyakos rusnya hó. Boah...utálom a telet. A maga módján tök szép addig amíg fényképen vagy az ablakból látom, de amint ki kell menni máris rosszba vagyunk. Még a karácsonyt is szeretem a finom bejglit meg azt, hogy végre együtt van a család. Na, de a havat? Ami hideg, vizes és...áá inkább hadjuk csak kiráz a hideg. Viszont azért szeretem a havat mert tök hangulatos. Képzeljétek csak el. Egy bögre forró teával ültök a kanadalló előtt miközbe elmerültök egy izgalmas könyvbe. Áá maga a tökély. Beléptem a meleg pékségbe és szinte azonnal beleszaladtam Kareszba és Diába.
-Sziasztok -motyogtam miközbe félre álltam, hogy elengedjem őket.
-Szia Lilla -mosolygott rám Karesz. Te Dia menj előre mindjárt megyek én is -szólt oda a barátnőjének.
-Jól van -morogta az gorombán majd vetett rám egy gyilkos pillantást aztán elsétált.
-Egyre jobban pikkel rám -húztam el a szám.
-Ne törődj vele. Kézben tartom -vonta meg a vállát. Hogy vagy? -kérdezte az arcomat fürkészve.
-Meg vagyok -mondtam miközbe előrébb mentünk a sorba. Te? -pillantottam rá.
-Fogjuk rá -harapott az ajkába. Anyumék kicsit kiakadtak -vágta zsebre a kezét.
-Nem csodálom. Rajtad mindenki ki akad -böktem oldalba viccelődve.
-Hát igen, de ezúttal nem miattam történt -mosolyodott el halványan.
-Akkor? -vontam fel a szemöldököm.
-Szerinted? -nézett a szemembe.
-Dia -mondtam egyet sóhajtva. Mit tett? -kérdeztem.
-Hátt..inkább mit nem tett. Lusta volt segíteni anyának. Konkrétan mindenki csinált valamit ő pedig csak ült és nyomkodta a telefonját -morogta.
-Mocskos kurva -morogtam az orrom alatt.
-Hogy? -nézett rám homlokráncolva.
-Hmm? -pillantottam rá ártatlanul.
-Mintha azt mondtad volna, hogy mocskos kurva -fürkészte az arcom kitartóan.
-Akkor biztos félrehallottad -vontam meg a vállam miközbe kértem 2 túrós batyut.
-Lilla, Dia nem olyan rossz mint amilyennek mutatja magát -jött utánam Karesz.
-Karesz figyelj nekem meg van róla a saját véleményem. Ha én lettem volna a csajod akkor kérés nélkül felpattanok és megkérdezem, hogy kell-e valamibe segíteni ugyanis én nem félek, hogy leesik a műkörmöm -hadartam.
-Hát sajnálom drágám, de nem te vagy a csaja -szólalt meg mögöttünk Dia mire mindketten megfordultunk. Ne szólj bele a kapcsolatunkba -sziszegte.
-Édesem ezerszer jobb dolgom van mint a ti mű kapcsolatotokba beleszólni -mosolyogtam rá erőltetetten aztán sarkon fordultam és az iskola felé indultam. Mi ütött belém? Régen vissza se mertem szólni az ilyen féle lányoknak. Most meg-e? Habozás nélkül megteszem. Ajjj..Karesz miattad van ez. Beléptél az életembe és teljesen kifordulok önmagamból. Beléptem a suliba majd a boxomhoz sétáltam ahol már ott vártak a csajok.
-Jó reggelt -köszöntem egyet intve.
-Szia -köszöntek vissza.
-Te Lilla nincs kedved megismerkedni valakivel? -karolt belém Anna.
ESTÁS LEYENDO
A zene ritmusa
Novela JuvenilEgy verseny, amely össze hoz 2 teljesen különböző embert. Csupán egyetlen közös tulajdonságuk van mégpedig az, hogy mindketten imádnak zenélni. Míg Szabó Lilla magának való és jobban csak a családjának zenél addig Kovács Károly menő és a Youtubon cs...