Végre megvan a ruhám! Igazából csütörtök estig semmi ötletem se volt (úgy, hogy pénteken már halloweeni buli van), de aztán megnéztem a Macskanő című filmet. Szóval igen macskanő leszek. Bőrnaci és bőr álarc tudjátok mint a filmbe a csajszinak ja és térdcsizma. Egy szóval tetőtől talpig bőrbe leszek.
-Minek öltözöl? -zökkentett ki a gondolataimból Karesz. Épp péntek dél volt és a menzán ültünk.
-Hmm?? -néztem rá szórakozottan.
-Minek öltözöl? -ismételte meg a kérdést.
-Nem mondom meg -ráztam meg a fejem.
-Miért nem? -vonta fel a szemöldökét.
-Mert meglepetés lesz -vigyorodtam el.
-Hmm...alig várom -könyökölt az asztalra vigyorogva.
-Nem téged akarlak lenyűgözni -dőltem előre én is.
-Kár -nézett a szemembe.
-Két szerelmes pár mindig együtt jár..-énekelte Dani irtó hamis hangon mire hozzádobtam az üdítőm kupakját.
-Ne nem bírom hallgatni -tapasztotta Karesz a fülére a kezét miközbe szenvedő arcot vágott.
-Most mi van? -röhögött fel Dani. Azok vagytok basszus -tárta szét a kezét.
-A francokat vagyunk azok -vágtam rá.
-Egymás vérét szívjátok, szemeztek egymással -sorolta Orsi bekapcsolódva. Az ajkamat harapdálva pillantottam a sültkrumplit evő Kareszra. Ő észrevehette, hogy figyelem mert felnézett.
-Kérsz? -tolta felém a tányérját.
-Nem köszi -ráztam meg a fejem.
-Szuper több marad nekem -húzta vissza maga elé.
-De torkos vagy -csóváltam meg a fejem.
-Megkérdeztem, hogy kérsz-e -vonta meg a vállát. Sóhajtva kortyoltam bele a Fantámba majd előhalásztam a matekházim és gyorsan lemásoltam Anna háziját.
-Húha a Lilla nem csinált házit -vigyorgott Bálint.
-Nem volt ideje tegnap végig velünk nézte a meccset -jegyezte meg Karesz.
-Náluk voltál? -csapott le rám Adri.
-Nem ő volt nálunk. Szinte minden héten nálunk nézi apával a meccset -legyintettem unottan.
-Már családtag vagyok. A vejüknek tekintenek -mondta Karesz elégedetten.
-Mert behízelegted magad -morogtam visszatérve a matekhoz.
-Irigykedsz? -vonta fel a szemöldökét vigyorogva.
-Hogyne persze -pillantottam rá. Ekkor megszólalt az óra elejét jelző csengő mire gyorsan befejeztem a matekot aztán követtem a többieket. Héé Flóra -siettem Flóra után.
-Igen? -nézett rám.
-Már itt van a táskámba a ruhám esetleg elmehetnék hozzátok suli után? -kérdeztem a szám szélét harapdálva.
-Persze -mosolygott rám kedvesen. Minek öltözöl amúgy? -érdeklődött.
-Macskanő -vontam meg a vállam.
-Az szuper. Karesz biztos hmm...biztos be fog jönni neki -gondolkodott mire halkan felnyögtem.
-Hidd el nem az a szándékom, hogy bejöjjek Karesznak -jelentettem ki.
KAMU SEDANG MEMBACA
A zene ritmusa
Fiksi RemajaEgy verseny, amely össze hoz 2 teljesen különböző embert. Csupán egyetlen közös tulajdonságuk van mégpedig az, hogy mindketten imádnak zenélni. Míg Szabó Lilla magának való és jobban csak a családjának zenél addig Kovács Károly menő és a Youtubon cs...