1. Rész - Váratlan Találkozás

462 28 12
                                    

/Figyelem, a rész egyesek számára felkavaró jelenete(ke)t tartalmazhat!/

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

/Figyelem, a rész egyesek számára felkavaró jelenete(ke)t tartalmazhat!/

Egy átlagos napnak indult, csak úgy mint a többi.

Az ég szürke volt, csak pár felhő volt látható, ami igencsak ritka jelenség korai tél idején. A tájat vékony hó borította, amely hősiesen küzdött az őt ért meleggel szemben.
Cyan, a természet sárkány egy szikla tetején pihent és nézett le az őt körülvevő tájra. Nagy levegőt vett. Pontosan ő maga sem tudta mit keresett ott... Talán egy kis izgalomra vágyott? Odahaza sosem történt semmi rendkívüli, semmi olyan, ami elszórakoztatta volna hosszabb ideig.
A szél felerősödött, ezáltal sok új szagot hozott magával. Cyan a levegőbe emelte az orrát, és szaglászni kezdett. Rengeteg szag szállt a levegőben, állatok, növények, sárkányok, ismerős, ismeretlen... Ismeretlen?
A természet sárkány felkelt az ismeretlen szag észrevételének köszönhetően.
Bár nagyon szeretett volna egyedül lenni, szülei ragaszkodtak ahhoz, hogy néhány őr gondoskodjon a biztonságáról. Ezek az őrök egy kicsivel arrébb beszélgettek. A lány megforgatta a szemét, és végiggondolta mennyire lelkiismeretesen végzik a munkájukat ezek a sárkányok. Kisétált a szikla egy magasabb pontjára, és ott ismét felemelte az orrát. Valami nagyon nem volt rendben, és ezt tudta jól. Felmordult, amikor tudatosult benne, hogy a szag bizony nem egy természet sárkánytól való. Idegenek az ő területükön.
Pár pillanattal később a hanghoz már kép is társult, mivel az idegen sárkányok előbukkantak a mellettük elterülő erdőből. Három sötét-sárkány tűnt fel, akik egyértelműen nem tartoztak Cyan sárkányai közé.
A természet sárkány, a szikla tetejéről mordult le a három idegenre. Minél inkább egyértelművé akarta tenni azt, hogy nem szívesen látott vendégek náluk.
A sötét sárkányok felnéztek a sziklára ahol ő állt. Cyan hozzászokott már ahhoz, hogy nem veszik komolyan, elvégre a természet sárkányok nem tartoznak a legveszélyesebb lények közé. Ezen nem segített az sem, hogy Cyan egy lány sárkány volt.
De ez nem jelentette azt, hogy nem tett meg mindent annak érdekében, hogy meggyőzze ellenfelét. Ő bizony egy olyan sárkány aki nem szereti ha lenézik.
Miután ezt végiggondolta, egy morgást engedett le a három sárkány felé.
- Mit kerestek itt? - kérdezte tőlük. Az egyik közelebb lépett, végigmérte Cyant magának, majd megszólalt.
- Nem szeretnénk bajt okozni, nem maradunk sokáig. - mondta. Na igen, gondolta Cyan, ő ennyire egyszerűen nem verhető át.
- Kik vagytok? - morgott le rájuk. A három sárkány összenézett. Cyan eléggé gyanúsnak ítélte a sárkányok viselkedését.
- Figyelj, nekünk nincs most a faggatásra időnk, keresünk valakit, minél előbb megtaláljuk annál előbb lépünk le. - mondta a jobb szélső. Cyan összeszorította a száját erre.
- Mégis kit...? - nézett le rájuk amikor mellé lépett az egyik őr.
- Cyan, mi történt? Kik ezek? - Cyan ránézett az őrre, majd vissza az idegenekre.

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.
A démoni sárkány (Átírás Alatt)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ