12. Rész - Szemtől szemben

195 11 0
                                    

/Figyelem, a rész egyesek számára felkavaró jelenete(ke)t tartalmazhat!/

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

/Figyelem, a rész egyesek számára felkavaró jelenete(ke)t tartalmazhat!/

A sárkányok még legalább egy egész órán keresztül mereven álltak ott ahol voltak. Nem tudták hová tenni az egészet.
- Milyen szórakozott ez a sárkány. - fújt Xavier. Cyan ránézett. - Ez nem víz sárkány volt előzőleg? - nevetett.
- Örülök, hogy te ezt viccesnek találod. - nyüszögött a lány.
- Nem tűnik annyira félelmetesnek mint amennyire annak hittem. - mondta a hím.
- Pont ez az ijesztő benne. - nézett rá Cyan. - Neki ez az egész csak egy móka...
- mondta.
Xavier lefeküdt.
- Szóval most maradunk az eredeti tervnél és reggel indulunk ugye? - kérdezte a hím.
- Igen, beszéltem Rinnel. - mondta a lány. - Mindenki meg van fagyva. - nevetett.
A hím nagyot sóhajtott.
Cyan lefeküdt mellé. Már sötét volt, de nem nagyon tudott senki sem aludni.

Valamikor éjszaka Xavier egyszer csak felkelt. Cyan észrevette ezt, de úgy csinált mint aki alszik.
A hím hátranézett a lányra, majd elindult a fák közé. Cyan halkan felkelt és követte.
Xavier elkezdett felmászni a hegyre ahonnan a csontvázak jöttek le. Cyan követte őt. A hím megállt a hegy tetején, pár percig bámult lefelé majd elindult le. A lány szintén megállt a domb tetején majd követte Xaviert. Hová megy?
A hím ügetett a fák között, az orra a földön volt, majd hirtelen megállt. Cyan beugrott a fák közé. Xavier ismét megindult, majd a fák között eltűnt. A lány tudta még követni a lombtalan fák között, majd egy tisztásra értek ki.
A hím hirtelen megfordult majd ráugrott Cyanre.
- Cyan? - nézett rá.
- Leszállnál? - morgott rá a lány.
- Mit keresel itt? - kérdezte Xavier.
- TE mit keresel itt? - morgott rá ismét Cyan.
- Csak kíváncsi voltam. - nyüszített a hím.
- Nem kellene követned... - mondta Cyan. - Bánthat téged. - nyüszített a lány.
Xavier hirtelen felkapta a fejét és oldalra fordult. Az egyik fáról egy nagy sárkány mászott le. Tora volt az.
- Nem emlékszem, hogy kértem volna kíséretet. - vicsorgott a démon sárkány.
- Sajnáljuk. - nyüszített Cyan.
- Hogy én mennyire utálom a természet sárkányokat. - morgott a démon sárkány, majd néhány lépést előrébb ment. Xavier Cyan elé lépett.
- Mi se szeretjük a démon sárkányokat. - morgott Xavier. Cyan lefagyott. Legszívesebben jól szájon vágta volna a hímet.
- Hát ez sajnálatos. - nevetett Tora. - Vigyázz a szádra kölyök, nem sok fajtársad van még, ne akarj te is csontváznak állni. - morgott halkan. Cyan nagyon félt attól, hogy Xavier leleplezi magát. Egyértelmű volt, hogy Tora nem tud róla, hogy micsoda ő.
- Sajnáljuk... - mondta újra Cyan halkan. A démon sárkány felmordult.
- Hagyd már abba ezt a bocsánat kérősdit, idegesít. - mondta. - Gyere ide. - mondta Cyannek. A lány lefagyott.
- Dehogy megy. - ugrott elé Xavier. Tora felmordult, majd a farkát Xavier nyaka köré tekerte. A lány nagyon meglepődött, hogyan tudja ennyire jól irányítani a farkát?
- Te tiszta olyan vagy, mint a sötét sárkány uralkodó volt. - nevetett Tora miközben felemelte a hímet a nyakánál fogva. - Csak nem a kölyke vagy? - kérdezte tőle, majd amikor eszébe jutott, hogy éppen a farkával folytogatja és így nem tud beszélni a lány felé fordult.
- Na? - kérdezte tőle.
- Igen. - suttogta halkan a lány.
- Ez érdekes, akkor te vagy az én dédunokám. - nevetett majd levágta Xaviert a földre. - Megtartsalak vagy ne tartsalak meg? - gondolkodott hangosan, majd felemelte a hímet és hátrarepítette neki annak a fának amiről lemászott.
- Na és te? - lépett közelebb Cyanhez.
- Én Haru lánya vagyok. Az egyik hercegnő. - mondta.
- Naaaaa - ugrott fel Tora. - Herceg és hercegnő. - mondta. - Ti ilyen titkos szerelmesek vagytok vagy mi? - nevetett.
- Nem vagyunk egy pár. - mondta halkan Cyan.
- Viccesek vagytok. - mondta. - Nagyon viccesek. - ment át a hangja morgóba.
Cyan ismét hallani kezdte azt a természetfeletti morgást. Tora hátraszegezte a fülét. A lány ekkor értette meg, hogy nem ő morog. Cyan elnézett Tora mellett és meglátta a másik démon sárkányt. Ettől megfeszült. Ennyi volt az esélyük, Tora biztosan meg fogja ölni. A démon sárkány lassan hátranézett.
- Te meg...? - nézett Xavierre Tora. A két démon sárkány nézte egymást pár másodpercig.

A démoni sárkány (Átírás Alatt)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon