/Figyelem, a rész egyesek számára felkavaró jelenete(ke)t tartalmazhat!/
- ÉBREN VAGY? - üvöltött Xavier fülébe Cyan.
- Ne üvölts. - kapta fel a fejét Xavier. Még mindig nagyon rosszul volt, de már volt annyi ereje, hogy a démon sárkány formájával rendbehozza magát.
- Olyan fura lett a hangod... - nézett előre a lány.
- Fáj a torkom. - ült fel a hím. - A változatosság kedvéért az. - mondta.
- Akkor nem is tudsz jönni? - nyüszített a lány.
- De. Itt vannak melegvízű tavak barlangokban mint nálatok is. Majd ott tanulunk. - mondta a démon sárkány, majd lassan felkelt.
- Anya még régen mutatott egy módszert ami javít a torokfájáson. - fordította el a fejét a lány. - Van itt szerinted méz? - kérdezte.
- Nem tudom. - válaszolt a hím. - Kérdezd meg Lapist. - mondta.
- Igaz. - kezdte a lány. - De azért tegyél egy próbát a démon formáddal. - mondta.
Xavier felkelt, megrázta magát, és már démon sárkány is lett.
- A sebességed bámulatos lett. - vigyorgott a lány. Xavier megrázta a fejét, majd nyüszögött egyet. - Gyere menjünk. - mondta a lány. A hím gond nélkül követte.
Cyan megpróbálta megkeresni Lapist. Nem volt nehéz dolga, mert ott állt a barlangjuk előtt.
- Pont téged kerestünk. - lépett oda hozzá a lány.
- Neki muszáj... Így lenni...? - nézett Xavierre a víz sárkány.
- Kell neki a gyakorlás. - válaszolt a lány. - Van itt valahol méz? - kérdezte Cyan.
- Méz? - nézett vissza a víz sárkány. - Van persze, abban a barlangban vannak ilyen teljes méhkasok amiket leszedtük még régebben. Nézzétek meg őket. - bökött az orrával egy barlang felé Lapis.
- Oké, köszönjük. - mosolygott a természet sárkány, majd Xavierrel a nyomában bement a barlangba.
- Várj itt. Közben egyél mézet. - mondta majd kiügetett.
Xavier utána nézett, egy-két lépést tett is, majd megállt. Megfordult majd elkezdte a mézet keresni a sok méhkasban.
Cyan visszatért, és egy hosszú levelet hozott magával.
- Na, ezt a levelet bekenjük mézzel és a nyakadra rakjuk. - mondta a lány. - Közben egyed is nyugodtan, jót tesz majd. - mondta.
Xavier szétszedett több ilyen kast, és nyalogatta őket. Eközben Cyan mézett rakott a levélre amit behozott majd megpróbálta a hím nyakára rakni azt.
Xavier idegesen felkapta a fejét amikor Cyan először közel ment hozzá.
- Nyugi Cyan, nem fog bántani. - sóhajtott egyet a lány, majd lassan a hím nyakára rakta a levelet.
A démon sárkány idegesen állt ott, és várta, hogy Cyan végezzen. Miután ez megtörtént elkezdte rázni a fejét, látszott, hogy zavarja a rajta lévő levél.
- Na! Ne csináld ezt. - morgott rá egyet Cyan. Xavier abbahagyta végül. - Na mehetünk? - kérdezte a lány. A hím csak közelebb hajolt és fújt egyet, majd visszaváltozott sötét sárkánnyá.
- Igen. - mondta.
- Remek. - mosolygott a lány és követte a démon sárkányt.Pár perccel később már egy olyan barlangnál voltak ahol a természet sárkányoknál barlangokhoz hasonló, melegvizes helyek voltak.
- Na itt fogsz megtanulni úszni. - vigyorgott a hím.
- Mennyi idő kell hozzá? Két hónap? Három hónap? - kérdezte a lány.
- Négy. - válaszolt Xavier.
- Négy hónap?! - ugrott fel a lány.
- Négy óra. - vigyorgott a hím.
- Mi? Az borzasztóan kevés. - mondta a természet sárkány.
- Hidd el... négy óra alatt simán megtanulod. De attól még kell utána majd gyakorolni. - válaszolt a démon sárkány.
- Én elhiszem neked. - forgatta a szemét Cyan.
- Na tessék belemenni a vízbe. - mondta Xavier, majd belelökte Cyant. A lány dühösen fújta ki a szájába ömlött vizet.
- Kegyetlen vagy. - nyüszített.
- Ez már csak ilyen. - rázta meg a fejét a hím. - Ez a víz nem elég mély ahhoz, hogy megfulladj benne, de arra jó lesz, hogy gyakorolj. - mondta.
- Köszi?! - fújt egyet a lány.
- Csak próbálj meg úszni. - forgatta a szemét a hím.
- Próbáljak meg?! Ez a tanítási módszered? - mordult fel a lány.
- Nem hisztizik. Csinálja. - morgott a démon sárkány.
- Inkább jönnél ide segíteni nekem. - rázta a fejét Cyan.
Xavier odasétált a víz szélére, majd közel hajolt Cyanhez.
- Nem én vagyok az aki itt felnőtt létére nem tud úszni. - vigyorgott. A lánynak több se kellett, elkapta Xaviert a fülénél fogva és belerántotta a vízbe.
Xavier megrázta magát miután feljött a víz alól.
- Na mi van? Te sem tudsz úszni? - vigyorgott a lány. Xavier fújt egyet majd nekiugrott Cyannek. A természet sárkány nevetve menekült előle, majd végül megfordult és nekiállt úgy birkózni Xavierrel ahogy a kiskölykök szoktak egymással játszani.
A hím egyre inkább beljebb csalta a lányt a mélyebb víz felé. Cyannek ezután már csak úgy ért le a lába, ha a hátsó felére ereszkedett le.
Végül ugrott egyet és megkapaszkodott Xavieren, ott ahol már egyáltalán nem ért le a lába.
- Aucs. - mordult egyet a hím amikor Cyan a nyakába harapott. Az eddigi játékukkal ellentétben most már kapaszkodnia kellett a természet sárkánynak, így jóval erősebben harapott.
Xavier lerázta magáról a lányt aki kapálózva próbált fennmaradni a vízen.
A hím végül visszament hozzá, és a hátára fordult. Cyan belekapaszkodott a nyakába.
- Hogy tudsz te így fennmaradni, hogy szinte meg sem mozdulsz?! - kérdezte a lány.
- Próbálj meg lelassulni egy kicsit. Fent fogsz maradni kapálózás nélkül is. Sőt, sokkal könnyebb így nyugodtan. - vigyorgott a hím.
Cyan lassan próbálkozott, de még igencsak bizonytalanul.
- Ha lemerülök elkapsz? - kérdezte.
- Persze. - válaszolt a hím.
Cyan ismét megpróbált fennmaradni a vízen és most elég jól sikerült is neki.
- Annyira nem is nehéz. - nézett Xavierre.
- Nem hát, próbálj meg elindulni. - mondta a hím, majd odaúszott s lányhoz.
Cyan próbált a legkevesebb kapálózással megindulni, de először nem sikerült neki.
- Ne pánikolj. - úszott oda a démon sárkány. - Rosszabbat nem is csinálhatnál. - mondta.
- Nem tehetek róla, ha pánikolni kell akkor azt kell. - fújt egyet Cyan.
- Nem kell, vigyázok rád. - mondta a hím majd ellökte a lányt.
Cyan ismét megpróbált úszni, jobban ment neki mint az előbb de még mindig össze-vissza csapkolódott.
- Ügyes vagy, csak kicsit nyugodtabban. - mondta Xavier, majd elúszott a lány mellett. Cyan megpróbálta jóval nyugodtabban most, figyelt rá, hogy milyen sorrendben evez Xavier a lábával és azt próbálta utánozni. Így már egyből jobban ment neki.
- Egész jól megy. - vigyorgott Cyan, majd odaúszott a hímhez aki elkapta.
- Most egy olyan vízben kell megpróbálni, ami jóval nagyobb ennél. - mondta az.
- Máris?? - nézett fel rá a lány.
- Persze. Mi sárkányok jó úszónak születtünk, hidd el, hogy menni fog. - válaszolt Xavier, majd elengedte a lányt és lemerült a víz alá.
Beljebb úszott a barlangba, Cyan pedig fent próbálta követni a víz felszínén.
Végül elhatározta, hogy ő is megpróbál lemerülni.
Nem is volt annyira nehéz mint amilyennek hitte! Sőt! A víz alatt sokkal könnyebbnek érezte az úszást mint fent. Végig egy olyan érzés volt benne, mintha a víz tolná ki magából felfelé. Ez egy kicsit nagyobb önbizalommal töltötte meg, hiszen könnyen fel tud menni levegőért.
Xavier megfordult, hogy megvárja a lányt. Cyan odaúszott hozzá, és borzasztóan boldog volt, és nem is hitte volna, hogy pár óra alatt ilyen ügyesen megtanul majd úszni.
Xavier szorosan Cyan mellett elúszott, majd visszafordult felé.
A lány eddig bírta, muszáj volt neki levegőt vennie, így felment levegőért. Xavier követte.
- Na látod. - vigyorgott rá a hím. - Nem kell ide több hónap. - mondta, majd elindult kifelé a vízből. Cyan lassan követte. Rájött arra is, hogy Xavier a farkával is evez.
Cyan végiggondolta azt, hogy a halak is ilyesmi módon haladnak előre, a farkukkal eveznek.
Megpróbálta ő is ezt, és igencsak könnyebben haladt így. Még nem ment neki ez az evezős dolog túlzottan szépen, de kifejezetten jól ment neki ahhoz képest, hogy eddig mennyire nem tudott úszni.
Xavier kimászott a vízből, és megrázta magát. Cyan követte a hímet. A démon sárkány hátrafordult a lány felé.
- Na, élesben megpróbálod? - kérdezte.
- Persze. - mosolygott a lány, majd ő is megrázta magát. - Sokkal jobban tetszik ez az oldalad. - mondta halkan.
- A bal oldalam? - nézett magára a hím.
- Mi? Nem! - mondta a lány miközben totálisan zavarba jött. - Mármint nincs semmi baj a bal oldaladdal, mindkét oldalad tökéletes. - mondta, de már úgy érezte, hogy bárcsak képes lenne szimplán eltűnni onnan.
- Öhm. Oké? - nézett zavartan Xavier.
- Úgy értettem, hogy ez a barátságosabb természeted jobban tetszik. - mondta a lány még mindig borzasztóan nagy zavarban.
- Ne szokj hozzá. - fújt egyet a hím.
- Örülök, hogy láthattam ilyent is tőled. Köszönöm. - lépett oda Xavierhez a lány.
- Nem értem miről beszélsz. - forgatta a fejét a démon sárkány.
- Nem gond. - nevetett fel a lány, bár még mindig zavarban volt az előzőek miatt.
- Mehetünk? - kérdezte Xavier. Cyan csak bólintott egyet.
A hím ismét megrázta magát.
- Természetesen. - válaszolt.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A démoni sárkány (Átírás Alatt)
Fantastik"Történetünk 200 évre vezethető vissza. Legendák szólnak a démon sárkányok eljöveteléről akik megteremtik a békét a sárkányok világában, erre azonban soha nem került sor. A démon sárkányok eltérnek a többi sárkány fajtától mivel nagy hatalommal rend...