21. Rész - Első szövetségesek

91 4 0
                                    

/Figyelem, a rész egyesek számára felkavaró jelenete(ke)t tartalmazhat!/

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

/Figyelem, a rész egyesek számára felkavaró jelenete(ke)t tartalmazhat!/

Cyan továbbra is hangos köhögést produkált, ami a többi sárkányt erős aggodalommal töltötte meg. Főleg apját, és Xaviert.
- Figyelj Dutch, nem akarok türelmetlen lenni meg ilyenek... De mikor érünk már oda? - fújt egyet Haru. - A lányom nincs jól. - mondta.
- Ha annyira nincs jól, akkor jobb ha sietünk. - válaszolt. - Nincs már nagyon messze. - ügetett tovább.
Xavier a lány mellé lépett.
- Bírod még? - kérdezte.
- Van választásom? - lihegett Cyan.
- Tudlak vinni ha kell. - mondta a hím.
- Nem várhatok el ilyeneket tőled... - nyüszített a lány.
- Én ajánlottam fel. - mondta Xavier, majd a természet sárkány elé vágott, és a hasára ereszkedett.
- Jó... te mondtad. - sóhajtott a lány, majd felmászott a démon sárkány határa.
- Lehetséges, hogy kényelmesebben elférne rajtad ha démon sárkány alakban lennél. - nevetett Ryo miközben elment mellettük. Xavier rávicsorgott.
- Nyugi... Nem éri meg foglalkozni vele. - hajolt előrébb Cyan.
- Hát valóban nem. - morgott Xavier majd követte a többieket.
Nem sokkal később be is értek egy kisebb városba.
- Ez itt a város ahová jöttünk? - kérdezte Kireina Xavier felé. A hím megrázta a fejét.
- Ez egy kis csapat sárkány lakhelye, nem nevezném túlzottan városnak se. - válaszolt.
- Hogy vagy Cyan? - sétált oda Haru.
- Voltam már jobban is. - sóhajtott az.
- Itt maradunk éjszakára. Dutch felesége Lapis pont itt van, és remélhetőleg tud találni valakit aki segíteni fog neked. - fújt apja.
- Tudtál beszélni Dutchhal? - kérdezte a lány.
- Még nem, de majd amint te rendben vagy megbeszélek vele mindent, ne aggódj. Ezen az egy éjszakán már nem múlik semmi... - mondta.
- Rendben van... - nyüszített Cyan. Eközben megjelent Lapis, aki egy viszonylag kicsi víz sárkány volt párjához képest.
- El tudod őt vinni? - kérdezte Xaviertől Haru.
- Persze. - válaszolt az, majd követni kezdte Lapist.
- Gyertek. - mondta a víz sárkány.
Cyant az egyik közeli barlangba vitték, ahol pár sárkány azonnal meg is próbálta kezelésbe venni.
Xavier csak nyugodtan melléjük ült és várt.
- Ritkán látni manapság sötét sárkányokat. - szólalt meg Lapis. - Igazán ritka egyednek számítasz már. - mondta.
- Nem is sejti mennyire... - fújt Xavier majd letette a fejét.
- A barátnőd amúgy rendben lesz, valószínűleg egy kis köhögéssel meg fogja úszni a dolgot. De legközelebb legyetek óvatosabbak, ilyenkor nagyon jeges a víz, egy természet sárkányban komoly károkat tehet. - mondta a víz sárkány.
- Jobb ha nem is sejtem mit tesz akkor egy sötét sárkánnyal. - fújt.
- A ti fajtátok érzékeny legjobban a hidegre. Addig örülj amíg nem derül ki. - lépett vissza Cyan mellé Lapis.
Pár perccel később az összes víz sárkány eltakarodott Cyantől, és visszamentek a barlangjukba. Xavier közelebb lépett hozzá.
- Használt valamit amit csináltak? - kérdezte nevetve a hím.
- Nem tudom. - nyüszített a lány. - Annyit tudok, hogy átkozottul fázom... - mondta halkan, majd letette a fejét teljesen.
Xavier a lány mellé sétált majd melléfeküdt.
- Még mindig nagyon perverz vagy. - morgott a lány.
- Most miért?? - fújt rá a hím.
- Jó, hogy rám nem fekszel!? - morgott rá a természet sárkány.
- Megcsinálom én, ha ezt akarod. - rázta meg a fejét Xavier.
- Nem kell, köszi. - fújtatott Cyan.
- Mellesleg nem azért feküdtem ide, hogy kötekedj velem, hanem, hogy ne fázz. - morgott most a hím.
- Micsoda hős vagy. - sóhajtott a lány.
- De ha már nem fázol akkor elmegyek innen. - emelte fel a fejét Xavier.
- Nem kell. - vett egy mély levegőt Cyan.
- Bezzeg amikor féltél a csontváz sárkányoktól akkor könyörögtél, hogy mellettem alhass. - nevetett Xavier.
- Még mindig félek tőlük, és még mindig nem alszom egyedül ha nem vetted volna észre. - nézett oldalra a másik.
- Vigyázok rád, nincs mitől tartanod. - lökte meg az orrával a lányt.
- Tudom. - sóhajtott a lány, majd nekidőlt Xaviernek. - Miért érzem azt, hogy nagyon hideg vagyok hozzád képest... - nyüszögött tovább.
- Lehet azért mert úsztál egyet egy nagyon hideg vízben. - nyújtózott el a sötét sárkány is.
- Nagyon régen fáztam ennyire. - nézett maga elé a lány. - Éjszaka még nagyon hideg van... - mondta.
- Én gyakran szoktam. Évente jó párszor sikerül megfáznom. - morgott a hím.
- Pár hónapja te is úsztál egyet a hideg vízben amikor megmentetted Judyt igaz? - nézett fel rá Cyan.
- Pontosan. Utána is megfáztam. - mondta miközben elkezdte az oldalát vakarni a lábával.
- Úgy tűnik te nehezebben kezeled ezt mint én. - mondta Cyan.
- A sötét sárkányoknak magasabb a testhőmérsékletük mint a természet sárkányoknak. - mondta Xavier. - Sokkal nehezebben kezelem a hideget mint te. - fújt.
- Emiatt? - nézett fel a lány.
- Gondolom... - fújt Xavier majd ismét letette a fejét. - Jobb ha most alszol. - mordult a lányra.
- Igenis apa. - vigyorgott vissza a lány. Xavier csak lassan megrázta a fejét.

A démoni sárkány (Átírás Alatt)Onde histórias criam vida. Descubra agora