,,Ahoj Harry!" Pozdravila Hermiona Harryho ve vlaku.
,,Ahoj, tak jaký byl zbytek
prázdnin?" Harry sundal Hermioně kabát, jako správný gentleman.,,Dobrý a ty?" Usmála se na něj.
,,Taky, nepůjdeme si dát něco k
jídlu?" Zvedl se ze sedačky.,,Klidně. Nevíš, kde je Ginny?" zeptala se dívka s hnědými vlasy a vyšla z kupé.
,,Šla na toaletu. Přijde k nám.
Potom." Zasmál se a pokračoval za brunetkou.,,Ahoj Hermiono." Objala Hermionu Ginny při příchodu k jídelnímu vagonu.
,,Ahoj." Vykoktala ze sebe zmačknutá Hermiona.
Posadili se společně ke stolu a probírali zážitky z prázdnin. Nikdo neříká, že by se neviděli. To jo, ale přece jenom né pořád.,,Rone, Neville!" Vykřikla Hermiona a rozběhla se.
Nevilla objala jako první a dala mu pusu na tvář. Přece jenom jí zachránil život.
Pak se dostalo na Rona. Měl tolik keců, že proč je jako druhý, ale moc si toho Hermiona nevšímala. Jenom mu dala pusu a opět se posadila ke stolu. Něco zakousla.
Po pár minutách zase vstala.,,Omluvte mě, za chvíli jsme v Bradavicích. Musím se převléknout do hábitu a také si musím odskočit." Zvedla se Hermiona a šla k záchodům.
Když z nich vycházela dívala se na zem a nevšimla si, že před ní někdo stojí. Spadla na zem a teprve pak si uvědomila do koho narazila.
,,Malfoy? Draco Malfoy?" rozeznávala Hermiona ze země obličej.
,,Hermiona Jean Grangerová. Panebože, ty jseš takový nemehlo." Smál se jí kluk se skoro bílými vlasy.
,,Co kdyby ses mi nesmál a pomohl by jsi mi vstát!" naštvala se Hermiona.
,,A co z toho budu mít?"ušklíbl se.
,,Dobrý pocit?"
Tak toto byla pitomost. Draco Malfoy a dobrý pocit z toho, že někomu pomohl? To i Merlin se Hermioně vysmívá za tenhle nápad.Chvíli tam Malfoy pouze postával, ale pak se mu něco usmyslelo v hlavě a pomohl Hermioně vstát.
,,Hhmm, děkuju." Řekla trošku ironicky a odběhla.
Nebude čekat na další kecání toho blonďatého vypelichaného kuřete.,,Prosím tě, cos tam tak dlouho dělala?" Podezíral jí Ronald, když je doběhla.
,,Byla tam fronta." Odbyla ho a sedla si a po zbytek cesty na nic nemyslela.
,,Bradavice!" Zakřičel Neville a vyskočil tak, že sebou praštil o strop vlaku.
Všichni se mu z legrace zasmáli a postupně vyšli z vlaku.Nasedli do kočárů, které se potom rozjely směrem k hradu.
,,Myslíte, že se něco změnilo? Přece jenom se Bradavice museli opravit." Postřehl Neville a podíval se z dálky na hrad.
,,Nevím, četla jsem Denního věštce a tam se psalo, že by měli proběhnout nějaké změny. To nám, ale řekne McGonagallová." Vykládala Hermiona div u toho všichni neusli.
Všechno probíhalo jako vždycky: Vystoupili, šli chvilku pěšky samozřejmě a usedli ve Velké síni, kde čekali na prváky.
,,Ty jo, za našich mladých let tolik dětí nebylo." Řekl Ron a moc krásně se usmál. Hhmm, vlastně vůbec, ale nebudeme mu kazit iluze.
,,Dobrý večer, ráda bych Vás všechny........... (blah, blah, blah)...
A teď konečně ke změnám.
Budete během roku psát více testů a na konci školního roku nebudete muset dělat závěrečné zkoušky.
Během odpolední přestávky budete mít více času na odpočinek a na přípravu na další vyučování. Dále se budou pečlivěji rozdávat body a nebudou se odečítat při každé nesprávné odpovědi či malém špatném rozhodnutí........ "
Vykládala dál, ale naší Hermioně to šlo jedním uchem dovnitř a druhým ven. Seděla a uždibovala z kuřete maso.,,...A teď můžete odejít na své koleje." to byla jediná věta, kterou Hermiona chtěla slyšet. Vyskočila na svoje nožky a odhodila za sebe kus kuřete. Nevědomě.
,,Grangerová klidni se!" Zakřičel po ní blonďák a začal rudnout vzteky.
Hermiona se otočila a spatřila Malfoye s kuřetem na hlavě. Nevydržela to a vyprskla smíchy.
,,Dvě kuřata vedle sebe! Teda spíš nad sebou! "smála se na celou Velkou síň.,,Já ti přijdu k smíchu, tak se uvidí, jak se budeš tvářit se salátem na hlavě. " Popadl Malfoy salát a hodil ho po Hermioně.
,,I když mám na hlavě salát, pořád vypadám líp než ty!"
Ušklíbla se dětinsky a dala se do kroku se salátem na hlavě.,,Kluci!" zakřičel Draco na své dva bodyguardy, kteří celou dobu stáli vedle něj. Jeden byl Goyle a ten druhý někdo z nižšího ročníku.
Pro Hermionu toto nebyl problém. Luskla prsty a chlapci se zastavili.,,No tak běžte.. vy.... vy.. dementi." Strčil do nich Draco. Na toto mu hoši neodpověděli a jenom stáli na místě.
Draco se naštval a naplácal jim na hlavu salát.,,Na mě nemáš." Zachechtala se ještě Hermiona a opět pokračovala ve své důstojné chůzi.
Hermiona přes obraz přešla do Nebelvírské společenky a konečně si mohla sundat půvabný salát ze své hlavy.
,,Prosimtě, co to bylo?" Zadíval se na Hermionu Harry, když vešel do společenky.
,,Nic, omylem jsem po Malfoyovi hodila kuře a byl z toho problém." Posadila se na gauč ještě s kouskem salátu na hlavě.
Harry chytil totální záchvat smíchu. Přisedl si k Hermioně na gauč a sundal jí z hlavy zbytek jídla a konečně se přestal smál, ale jakmile se jí opět podíval do očí zase chytl záchvat smíchu.Po chvíli do místnosti přišel i Ron, Ginny a další přátelé. Společně popíjeli a hráli hry.
Povídali o tom, co by tento rok chtěli dosáhnout.
Dopili, dopovídali si a šli spát.
ČTEŠ
MALFOYOVI/Dramione
FantasyJe po válce. A naše trojice se má vrátit do bradavic do dodatkového ročníku. Harry miluje Ginny a jsou spolu šťastní. Mezi Ronem a Hermionou už to pokulhává. Jednoho dne se Ronald opije a udělá velkou kravinu, za kterou ho vyhodí ze školy. Hermiona...