39. Já tu hru nesnášim

1K 51 23
                                    

Ušli pět kilometrů od jejich zastávky na odpočinek a znovu měli pauzu. Zatím nikdo nikomu neřekl štronzo, ale co nebylo předtím, může být teď.

Goyle už do sebe zase něco ládoval. Tentokrát to byla bageta. Akorát byla na cestě do jeho pusy, když se ozvalo:

,,ŠTRONZO!" 

Zakřičel Seamus a radostně se usmál. Goyle ztuhnul a z bagety mu pomalu začaly vypadávat ingredience.

,,NE!!! Tohle je týrání!" depresivně pronesl zmijozelák a skoro začínal brečet.

,,To je ale náhoda.....Mám hlad a nemůžu najít jídlo." ozval se opět hlas Seamuse, přišel ke Goylovi a vzal mu jídlo z ruky.

,,Okamžitě mi to vrať." křičel.

,,Nemám to v plánu." zasmál se bruneťák (nwm jestli tenhle výraz vůbec existuje 😂) a kousl do bagety.

,,A dost! Myslel jsem, že bude sranda, ale tohle?! Prohrál jsem. Stačí " už to nevydržel a rozběhl se na Seamuse. Ten už před ním začal utíkat i s bagetou v ruce.

,,Povídám stůj."  snažil se stále běžet, ale jeho kondice mu to nedovolila. Vzpomněl si však, že je kouzelník a zakročil. Konečně na to někdo myslí, že třeba umí kouzlit. Sláva.

,,Immobulus" zakřičel znehybňovací kouzlo a Seamus se zastavil. Došel k němu, vzal si zpátky svojí bagetu a zamilovaně si do ní kousnul. ,,A ty máš štěstí, že jsem zase spokojenej.Jinak bych tě asi ubodal vidličkou k smrti" ušklíbl se a sedl se na lavičku, kam si chystal sednout předtím.

,,To ho takhle necháš?" zeptala se Hermiona současně s Theem. 

,,Zaslouží si to. Nikdo mi nebude brát MOJE jídlo."

Nebelvírka si povzdechla a pronesla kouzlo, aby se Seamus mohl zase hýbat.

,,Jen počkej!" mrkl Seamus a odešel k Deanovi pro útěchu.

,,Nooo, tak tohle bude ještě zábava." zasmál se Blaise pozorující všechno zpovzdálí. 

,,To bude...." zasmála se vedle něj Ginny a něco jí napadlo. ,,Romildo? ŠTRONZO!"

Romilda ztuhla a nechápavě řekla co?! Čekala totiž, že jí to někdo řekne, až bude v nějaké horší situaci a ne teď, když sedí spokojeně na kameni.

,,A teď bude sranda." zasmála se ďábelsky zrzka a vzala Harryho za ruku. Odvedla ho přímo před Romildu a začala ho vášnivě líbat. Vyskočila na něj a obmotala si kolem něj nohy. Harry se nebránil.

,,U svatýho Merlina?!" řekla pohoršeně černovláska a ze všeho nejvíc se chtěla podívat jinam. Všichni víme, že je do Harryho zamilovaná a vždycky, když se líbá s Ginny, odvrací pohled.

Ginny slezla z Harryho a odtáhla ho za Romildu, tudíž k nim Romilda seděla zády.

,,Harry nandej si to tričko! Nebudeš tady chodit polonahej." lhala. Harry tam stál oblečený s nechápavým výrazem ve tváři a přemýšlel, co má vlastně Ginny za plán. 

Ginny se začala smát, někdo zvolal STAČÍ a Romilda se bleskurychle otočila. Nesmrtelný klučina, dělal, že si teda jako oblíká tričko, takže to nestihla.

,,Jen počkej!" smrtelně upřela svůj pohled na Ginny a odešla někam dál. To už se nebelvírka válela smíchy na zemi a nemohla popadnout dech. Blaise se k ní přidal, protože mu to také přišlo, kdo ví jak vtipné. Takže se tam dva studenti váleli po zemi jako vysavač, když luxuje a dusili se smíchy.

,,Jste si jistí, že si něco nedali, když jsme odcházeli? Nevypadají zrovna v pohodě. Měli bychom s nimi něco udělat." řekla Parvati, která to také  všechno jenom pozorovala a rozhodla se Ginny a Blaise polít studenou vodou.

,,Proč po nás liješ vodu?!" naštvali se.

,,Uklidněte se, málem jste se smíchy udusili." 

,,Tak pokračujeme!" ozvala se z ničeho nic profesorka, která o ničem neměla ani tušení, co se tu dělo, protože s Hagridem na chvíli kdoví kam odešli. 

Všichni se tedy opět zvedli a za sebou vyrazili za dozorem. 

,,Dávejte si pozor kam šlapete! Je tady spousta kamenů a bahna." ozvala se po chvíli profesorka.

,,Jojo, však v tomhle snad nikdo spadnou nemůže ne?" dořekla Pansy, a jako kdyby to zakřikla, zakopla. Blaise viděl jak padá a už už jí chtěl jako gentleman chytit, ale Dean stihl říct ŠTRONZOBlaise ztuhl a Pansy spadla do toho bahna. V tu chvíli se ozvalo další ŠTRONZO, tentokrát z úst Daphné. Bylo směřované na Pansy válející se v bahně, která teď už vypadala jako prase v bahně.

,,Ale notak! Měla jsem čistý oblečení a i čistý a nádherný nehty. Teď mám za nimi bahno. Aaaaaa fuuuj. Blaisi! Udělej něco!" křičela Pansy. Nutno podotknout, že se celá skupinka pozastavila. Opět kromě profesorky, která si vepředu ničeho nevšimla. Hagrid byl někde za nimi.

,,A co mám asi tak dělat. Taky se nemůžu hejbat." smál se Blaise, kterej byl v předklonu a přímo koukal na Pansy.

,,Co se to tady děje?! Pansy proč se válíš na zemi a ty Blaisi... co to vlastně děláš?" přišel si to zezadu netušící Hagrid.

,,Nooo, já jsem si řekla, že je skvělej čas na to se válet na zemi a chytit z toho bahna barvu, víte?" řekla ironicky černovláska.

,,No a mě zabolely záda, tak jsem si řekl, že se protáhnu." dodal k tomu náš vtipálek ze zmijozelu.

,,Hmm a proč už se nezvednete?" přemýšlel poloobr a furt mu nedocházelo, že si z něj dělají jen srandu.

,,Blaisi, Pansy STAČÍ!" zakřičel Theo.

První jmenovaný se narovnal a pomohl své polovičce na nohy. 

,,Dík, a s tebou si to Daphné vyřídím později." hodila po ní svůj obličej ala nezemřeš, když budeš mít štěstí a použila na sebe kouzlo, které jí vyčistilo a usušilo to oblečení. 

,,Tak kde jste všichni! Už jsme skoro na místě! Tak si trochu pospěšte!" vrátila se Minerva a prozíravým pohledem si je všechny, včetně Hagrida, prohlédla.

***
Dorazili na pláž, kde si postavili stany. Holky šli hledat dříví a kluci sháněli potravu. Dalo by se říct, že to vypadalo jako boj o přežití. Hehe. No nic jdeme dál.

Všichni se vrátili zase na hlavní pláž a společně rozdělali oheň, protože už se začalo stmívat.
To znamená, že se začalo ochlazovat. A toho si všiml Draco, protože se Hermiona otřásla zimou a tak jí gentlemansky dal svojí mikinu, pod kterou ale nic neměl, takže tu byl teď polonahý.

No a právě toho využila Astorie, která na nějakou takovou příležitost čekala.

,,Draco? ŠTRONZO! " Zvolala na něj. Stoupla si před něj a zadívala se na něj. Nebo lépe řečeno...koukala na jeho vypracované břicho,na jeho svaly. Jemu to bylo nepříjemné, ale protože hráli tuhle hru, zůstal nehybně stát.

Jenomže to by bylo moc snadné pro naši černovlasou zmijozelku.

,,Astorie!" Zakřičela Hermiona, která celou dobu už stála za Astorií. Ta se na ní otočila a v tu chvíli dodala: ,,ŠTRONZO!"

Už se nemohla hýbat ani Astorie, to znamená, že neviděla na polonahého Draca, kterej už skoro umíral zimou.

,,Páni! To jsou naschvály! Mohli bychom z toho udělat nějakou show. Mohla by se jmenovat třeba: Chybné snažení rozvrátit vztah, nebo něco jako miluju tě, ale ty mě ne, nebo ještě milostný trojúhelník. " Poznamenal rozesmátý Blaise, kterej to opět všechno s Ginny sledoval. Ano, opět s Ginny.... Hmmm.

A jestli tam blonďáka nechali, tak tam stojí ještě dodnes. Nee. Někdo už řekl stačí, takže ten už se šel konečně obléknout, ale Astorie tam ještě chvíli nechali stát.

MALFOYOVI/DramioneKde žijí příběhy. Začni objevovat