11. Knihovna

2.3K 114 12
                                    

Hermiona ráno řekla Dracovi, že může přijít. A celé čtyři hodiny si četla. Už se blížila druhá hodina odpoledne.

,,Vážně se na nás nemůžeš jít alespoň na chvíli podívat? " Přemlouvala ji ještě Ginny než odešla.

,,Když mi ,,schůzka" skončí dřív, a vy budete ještě hrát, tak poběžím o sto šest, abych vás stihla vidět. Opravdu se budu snažit. Tuhle schůzku už nemohu odložit. Už jsem to jednou udělala a nebylo to moc dobré. Promiň. Řeknete mi kdyžtak, jak to dopadlo. A proti komu, že to
hrajete? " Usmála se Hermiona.

,,S nikým. Říkala jsem ti, že máme jenom trénink. Asi ti přijde blbý, že tě nutím jít na náš trénink,ale dlouho jsi nás neviděla a myslím, že jsme na tom nejlépe, co jsme kdy byli. " Ginny se na trénink těšila. Už dlouho nehráli tak dobře.

,,Ráda bych vás viděla, ale myslím, že to opravdu nejde. Hele, až budete s někým hrát zápas, tak budu první, kdo bude sedět na tribuně." Usmála se ještě víc, takže její koutky se roztahovaly od ucha k uchu.

,,To doufám. Tak si to užij, ahoj. " Odešla Ginny ze společenky.

,,Ty taky a nevím jestli to stihnu. " Zakřičela na ní ještě Hermiona a tak jejich konverzace skončila.
Hermiona si na sebe oblékla černou krátkou sukni s úzkou šedou mikinou. Upravila si vlasy a vydala se do knihovny.

,,Ahoj." Čekal na ní Draco na gaučíku před knihovnou.

,,Ahoj, čekáš dlouho? " Hermiona měla ruce v kapsách u mikiny a vybídla Draca, aby se zvedl.

,,Před chvílí jsem přišel. Jdeme? " Zvedl se.

,,Jistě." Usmála se. Draco Hermioně otevřel dveře do knihovny a mohli oba vstoupit.

,,Tak co jsi půjdeme číst? Nebo co plánuješ dělat? " Rozhlédla se po celé knihovně. Skoro nikde nikdo nebyl.

,,Můžeme si číst a povídat si. Dlouho jsem přemýšlel do jakého oddělení bysme mohli jít. Přišel jsem na to, že už jsi skoro všechno četla, takže bude nejlepší když zavítáme do PRAKTICKÉHO ČTENÍ. (horší název oddělení jsem nemohla vymyslet. 😂)
Nebo chceš jít někam jinam? " Draco se raději zeptal.

,,Ne v pohodě. Do praktického čtení ráda zavítám. Dlouho jsem tam nebyla. " Hermiona to v Bradavické knihovně znala, jak své boty. Draco se díval jakým směrem mají jít.
,,Musíme udělat 20 kroků rovně, pak zabočíme doleva, dva kroky, potom otočka doprava, ano, tři kroky rovně a jsme tam. " zvolala Hermiona a usmála se, když tuto větu dokončila.

,,Děláš si ze mě prdel. Můžeš mi říct jak si tohle můžeš pamatovat? " Odpočítal 20 kroků rovně.

,,Jednoduše. Když chodíš do knihovny skoro každý den, připadáš si tu jak doma. " Otočili se vlevo.

,,Aha." Udělali dva kroky rovně, otočili se doprava a pak tři kroky rovně.
Opravdu.
Byli tam. Draco to nechápal a stále vrtěl hlavou.

,,Jé tohle je jedna z mých nejlepších knížek, co jsem kdy četla. " Ukázala Hermiona na knížku JAK ČÍST RYCHLE A SNADNĚ. (vážně mě dneska nenapadne normální název😂).

,,Ne, ne, ne..... JAK BÝT DOBRÝ ČISTOKREVNÝ ČLOVĚK je tisíckrát lepší. " Draco si stál za svým a knihu si vzal do ruky.

,,Ne, ne. Tahle je lepší! Je v ní spoustu rad, jak číst rychleji a tak aby tě to bavilo. " Zasmála se Hermiona a také si vzala knížku do ruky.

,,Ale ne. V této knize je spoustu rad, jak se stát dobrým Zmijozelským princem! " Takhle se tam hádali ještě nejmíň pět minut.

,,Ty čteš?! Tahle je lepší! " Řekla Hermiona jako poslední.

Počkat...... Draco se s ní přestal hádat? On jako ustoupil? U Merlinových vousů, co? Tyhle myšlenky jí běhaly v hlavě a nechápala, co se děje.

,,Bojíš se mě? Nebo si myslíš, že moje knížka je tisíckrát lepší hmm? " Hermiona se s ním začala pošťuchovat, ale Draco na to nějak nezareagoval.

,,Haló? Vážně si myslíš, že moje knížka je lepší? Je. Zase jsem vyhrála, opelichané kuřátko! " Zasmála se.

Pečlivě Draca sledovala.
Draco byl opřený o stůl a teď vstal podíval se za jeden roh a pak za druhý a to samé udělal na druhém konci regálu knížek.
Zjišťoval jestli v knihovně nikdo není a když zjistil, že není vrhl se na Hermionu. Tedy lépe řečeno pomalu k ním přišel a zadíval se jí do očí. Hermiona oči zavřela a jejich rty se spojili. Hermiona měla stále v ruce knížku. Položila je chytla Draca kolem krku. Cítila se skvěle. Byla šťastná, tedy až do chvíli kdy něco nezaslechla.

,,Myslím, že by tady měl být..........! " Říkal velice známý hlas. Jejich rty se od sebe oddělili, ale stále měli hlavy centimetr od sebe.

,,Prej, nebo myslím, že někdo říkal, že půjde do oddělení PRAKTICKÉHO ČTENÍ! " zvolal hlas a byly slyšet kroky. Draco poznal, kdo to je. Vzal si do ruky knihu a sedl si na konec regálu jakože o Hermioně vůbec neví. Hermiona také pochopila kdo to byl. Upravila se a sedla si s knížkou na druhou stranu regálů knih, ale stále však nenápadně Draca sledovala.

,,Tady jsi. Potřebuji s tebou probrat ten úkol. " Z rohu se vyřítila černovlasá dívka jménem Pansy. Po boku měla Blaise a Theodora.

,,Chtěl jsem si přečíst tuhle knihu. Znova. Je skvělá. " Zavřel knihu a vrátil jí zpátky do knihovny.

,,To asi je, ale znám lepší. Když nad tím tak uvažuji tak jsem přečetla jenom dvě knihy, ale obě byli.... Hmm..... Zajímavé. " Na Pansy bylo vidět, že toto slovo moc nepoužívá.
,,Co tady děláš s tou Grangerovou! " Křikla.

,,Ona si sem sedla.... sssss. " Zasyčel a zněl jako postižený had. Hermiona se ušklíbla. Vykoukla z poza knihy a udělala na ně odpuzující pohled.

,,Jdeš? " Zeptala se černovláska a otočila se na podpatku.

,,Ježiš... Už běžím. " Když byli ti tři za rohem Draco ještě na Hermionu stihl mrknout a pak odběhl. Hermiona slyšela vrzání dveří od knihovny.
Vložila knížku zpátky do knihovny a také se vydala ven.

,,Ahoj Hermion...... " Vybafl na ní někdo, ale Hermiona mu skočila do řeči.

,,Ahoj Harry. Jdeš do knihovny? " Usmála se na černovlasého chlapce.

,,Ne, hledal jsem tě. Nepřišla jsi na trénink. Dlouho jsme tě neviděli. Tedy vidíme se každý den, ale chápeš." Zasmál se.
,,No a tak jsme s Ginny přemýšleli kde jsi. Ginny napadlo, že buď budeš v knihovně a nebo venku. Chtěla si s námi totiž zahrát hry. A možná se chce u trochu opít, protože jsme hráli úžasně! Příští zápas bychom měli vyhrát. Aspoň myslím" Harry se usmál a společně s Hermionou odešli na kolej.

MALFOYOVI/DramioneKde žijí příběhy. Začni objevovat