,,Dobrý den,
já jsem Rebecca Angelová, ale říkejte mi Becco. Vytvářím různé teambuildingové hry a proto jsme dnes tady. Tohle je Bob a Stuart, jsou to mý pomocníci. Takže... Začneme tím, že do této krabice všichni odevzdají své hůlky. Takže prosím. "Promluvila vedoucí tří denního teambuldingu a ukázala na onu krabici.Rebecca byla velmi milá a sympatická slečna. Tak 26 let. Malé postavy, hnědé dlouhé vlasy v copu.
Vedle ní tedy stál Bob a Stuart a i McGonagallová, aby vše šlapalo jak má, a aby nikdo neodmlouval nebo tak něco.,,Tak děkuju. "Řekla, když už všichni byli bez hůlek a stáli zase v jakémsi chumlu kousek od ní.
,,Teď se mi prosím představte vy, potom Vás rozdělím do stanů a pak je společně postavíte. " Usmála se.
,,Začněme s představováním, třeba zleva. Prosím slečno. " Vyzvala Hermionu a ukázala na ní.,,Hmm, Ahoj. Já jsem Hermiona Grangerová. Nebelvír. Primuska a mám ráda knížky. " Také se na ní usmála a Becca ukázala na dalšího, tedy na Draca.
On si odfrkl a řekl, že nic takového dělat nebude a tak do něj jeho přítelkyně kopla.
,,Auu. Fajn. Hmm, Čau. Jsem Draco Malfoy. Zmijozelský princ. Primus. Jsem chytač. " Pronesl velice rychle a neochotně, ale obdržel za to pusu od Hermiony, takže se nakonec i usmál.
No a takhle se postupně představili všichni. (Ráda bych řekla, že tady nebudu vnímat ty nepodstatné tváře Zmijozelu a Nebelvíru. Budu brát hlavně ty hlavní.)
***
,,Tak.... Jsem ráda, že jste se mi takhle představili a teď se můžeme vrhnout na stavění stanů. "Odmlčela.,,První stan: Parkinsonová, Grangerová, Weasleyová a Greengrasová.
Druhý stan: Malfoy, Zabini, Potter a Longbottom.
Třetí stan: Nott, Finnigan, Thomas a Goyle.
Čtvrtý stan: Druhá Greengrasová, Bullstrodeová(Millicent), Patilová a Vaneová(Romilda).
A zbytek se rozdělte sami. " Četla z jakéhosi papírku, kterej se jí v ruce objevil jen ona ví kde.
,,S Potterem nespim! "Řekl Draco dost důrazně a opět si odfrkl.
,,Jenomže tady se tě nikdo na nic neptá! " Řekla hlasitě a přišla k němu blíž.
,,Tady jsme od toho, aby jsme tohle vymezili, takže popadněte stany. A začněte stavět. "Zase se od něj oddálila.,,Hermiono? Jdeme na to? " Zeptala se Ginny.
,,Pansy a Daphné? Klidně seďte, ať si nezlomíte nehty. ",,Chceš tím snad naznačit, že bysme to nezvládli? " Vzala si to k srdci Daphné.
,,Né." Řekla značně ironicky.
,,Dej to sem! " Řekla Pansy, a Daphné souhlasila a zničeho nic začali stavět.
,,To bylo schválně? " Usmála se Hermiona a dvě zmijozelky pozorovala.
,,Ano." Zašeptala.
,,Úžasný, ale teď jim pojďme pomoct i my, ať taky něco děláme. " Dodala brunetka, a i s Ginny šli pomoct holkám.
To se ozývalo u prvního stanu. U druhého se ozývalo něco daleko jinačího. Měli už totiž stan postavený, jelikož Draco jaksi omylem ,zapomněl, odevzdat hůlku. Hůlku mu vzali, ale stan už nechali postavený.
To velice naštvalo Blaise, který chtěl ten stan stavět. Protože si chtěl vyzkoušet něco nového.U třetí stanu všichni dělali, co měli. Akorát Goyle u toho jedl, Theo vysvětloval něco Deanovi a Seamusovi, kteří předstírali, že je to strašně zajímá.
ČTEŠ
MALFOYOVI/Dramione
FantasyJe po válce. A naše trojice se má vrátit do bradavic do dodatkového ročníku. Harry miluje Ginny a jsou spolu šťastní. Mezi Ronem a Hermionou už to pokulhává. Jednoho dne se Ronald opije a udělá velkou kravinu, za kterou ho vyhodí ze školy. Hermiona...