25. Opilá

1.6K 81 19
                                    

,,Proč piješ? Zeptala se Hermiona Harryho potom, co ho uviděla se motat s flaškou v ruce.

,,Cože?!" Posadil se na gauč. Lépe řečeno na něj spadl.

,,Ptám se, proč piješ?" Zeptala se ho znovu.

,,Jen tak. Našel jsem tu flašku u Deana a ten mi jí nabídl. Chceš?" Natáhl ruku a začal jí podávat flašku ohnivé whisky.

,,Ne. Díky. A ty si dávej bacha, ať nedopadneš jako Ronald. Jo?" Posadila se na křeslo vedle něho.

,,Jasně." Přikývl.,,Dej si. Ale notak. Jednou tě to nezabije. Haha. Vždyť je pátek." Znovu jí podal alkohol.

,,Nechci. Nebo. Já nevím. " Nerozhodla se. Všichni víme, že Hermioně alkohol nedělá dobře a nemá ho ráda. Ale proč ne.

,,Jen dneska. " Dechl na ní a nalil jí do úst alkohol. I bez jejího souhlasu.

,,Fuj. To je hnusné." podotkla, ale Harry jí stále nutil si loknout ještě.

,,Harry...." řekla po půl hodině, když už měla v sobě dost alkoholu.
,,Podej.... Mi tu flašku." vstala a motací chůzí si pro ní došla.

,,Prosim, já jdu do pokoje." oznámil a vydal se po schodech nahoru.

,,No a já se taky chci jít projít!" zakřičela a zvedla alkohol nad hlavu.
,,Sbohem." řekla do prázdné společenky a vydala se po chodbách hradu.

Motala se chodbami a neměla ani tušení, kam jde. Chyběl Draco a tak bývala smutná. Už byl prý skoro měsíc. No každopádně po alkohol se jí nálada zlepšila.

,,Čau Hermelíno! Kam máš namířeno?" potkal u Velké síně Blaise.

,,A,A... Ahoj Blaise. Já vlastně ani nevim." řekla opileckým hlasem.

,,Haha. Ty jsi pěkně na mol. Z jakého důvodu vůbec piješ? Kvůli Dracouškovi?" zasmál se.

,,Ale... Jen tak nemůžu?! Draco mi vůbec nechybí." zalhala.,,Dáš si?" nabídla mu flašku.

,,Ne, ne. Ale ty bys sis měla jít lehnout."

,,Proč?! Nepotřebuju." opět zalhala a málem upadla, Blaise jí však stihl chytit a obmotal si její ruku kolem krku.

,,Víš co? Půjdeme navštívit sklepení." vydal se do sklepení. Hermiona s tím neměla problém. Neposlouchala ho a byla úplně mimo.

,,Máme návštěvu!" zvolal Blaise na poloprázdnou zmijozelskou společenku, když po delší chvíli konečně došli do sklepení.

,,Grangerovou?!" divila se Astorie.

,,To jsem já." zakřičela šťastně Hermiona.

,,No, našel jsem jí úplně na mol, takže jsem jí vzal sebou." položil jí na gauč vedle Thea a Pansy.

,,To vidíme. Kde se takhle zlila?" zeptal se Theo.

,,Nevim. Ale tvrdí, že ,né, kvůli Dracovi." posadila se i Blaise.

,,Co? Mluvil tu někdo o Dracovi? Je tu někde?" vyžvatlala ze sebe opilá Hermiona.

,,Jo. Sedí přímo vedle tebe." zasmál se Blaise a upřeně na ni hleděl.

,,Draco! Miluju tě!" měla zavřené oči a začala líbat vzduch.

Všichni ve společence na ni vykulili oči. Hned potom Bliase s Pansy dostali naprostý záchvat smíchu. Div se neváleli. Ostatní se taky pousmáli, ale stále vypadali udiveně. Hermiona právě přiznala, i když úplně na mol, že Draca miluje. Zrovna u Draca se moc nestává, že by mu kdokoliv řekl něco takového. Tedy asi až na matku. Ta ho miluje celým svým srdcem.

,,Co to říkala?! "zeptala se Daphné, jestli jí náhodou nepřeslechla.

,,Říkala, že Draca miluje, Daphné." zopakoval Theo.

,,Taky mě to překvapilo. "ozvala se konečně Pansy.

,,Hermiono?" zavolal na ni Blaise, když se přestal tlemit.

,,Ano Draco? "přestala líbat vzduch, ale oči měla stále zavřené.

,,Ehm, nechceš si jít lehnout?" zvedl se z pohovky.

,,S tebou ráda, Draco. Chyběls mi. "Usmála se a taky se pokusila zvednout.

No, moc se jí to nedařilo. Ono, když jsi na mol, tak se těžko zvedá na nohy.
A tak jí ostatní pomohli vstát a dohodli se na tom, že ji uloží do postele, kterou ve chlapecké ložnici vlastní Draco.

Abych to uvedla na pravou míru. Úplně všichni se nedohodli. Astorie z nějakého důvodu odešla. Daphné by ji radši odnesla do věže, ale nechtělo se jim. No a ostatním to byli celkem jedno.
A tak ji Blaise opět podepřel a odtáhl jí po schodech nahoru do chlapecké ložnice.

,,Jsem strašně unavená. Dobrou Draco! "pronesla, když konečně ležela a opět dala pusu vzduchu.

Na to se Blaise uchechtl a zatáhl Hermioně závěsy.
Pak se sám svalil na svou postel a usnul.

***

Hermiona se probudila zhruba v devět hodin. Už byla vzhůru, ale nechtělo se jí otevírat oči. Něco ji tu ale nesedělo.
Vůně tu nebyla jako v její ložnice. Vonělo to tady po....

,,Draco? "otevřela oči a rukama hledala v posteli Draca.

,,Dracouš se ještě nevrátil." odsekl Blaise, který roztáhl závěsy.

Hermiona se prudce posadila, načež se jí nazamotala hlava, div neomdlela.

,,Chceš lektvar? " zjevil se u postele Theo s lahvičkou v ruce.

,,Dík. "kopla do sebe lektvar proti kocovině a vysoukala nohy z postele.
,,Hmmm, kde to jsem? Co tu dělám? Co se stalo?" vychrlila na ně milión otázka.

,,Včera si se z nějakého neznámého důvodu ožrala, našel jsem tě na chodbě, líbala ses se vzduchem, myslela sis, že Dracouš přijel a složila jsi hlavu tady. Nooo a to je myslim všechno. I sám Merlin se diví, cos dělala. " pronesl dlouhý monolog Blaise.

,,U Merlina. Omlouvám se. To byl asi trapas." uchechtla se.

,,V pohodě. Stejně tě moc lidí nevidělo. "ozval se opět Theo, kterého už si Hermiona oblíbila.
Blaise mezitím opustil místnost a pravděpodobně šel na snídaně.

,,Hele, už mám docela hlad. Půjdeš se mnou na snídani?" zeptal se, když se Hermiona zvedla.

,,Jo, moc ráda. A děkuju, že jste se o mě takhle postarali. Jsem vám za to vděčná." Usmála se.

,,Poděkuj hlavně Blaisovi. Ten tě sem dotáhl. "

,,Dobře. Tak můžeme jít. Hygienu si udělám až potom." pronesla, vzala si boty, které ji včera Blaise asi sundal.

,,Dobře." zasmáli se a vyrazili. Ve společence se k nim přidala Daphné, která svého přítele přivítala polibkem.

,,Ale, ale. Kdepak si strávila noc, ty divoško. "usmívala se na ní Ginny u snídaně.

,,Ginny!" plácla jí rukou přes rameno.
,,Mám Draca. A dnešní noc byla dost náročná. "řekla, načež se Ginny uchechtla.
,,Takhle jsem to nemyslela. Večer jsem se s Harrym opila. No a skončilo to tak, že jsem se líbala se vzduchem a spala ve sklepení v Dracově posteli."

Ginny to nevydržela a vyprskla smíchy na celou Velkou síň. Hermiona ji skoro zabíjela pohledem.

,,To není vtipné!" zamračila se.

,,Ale je! Normální člověk se běžně nelíbá se vzduchem. "opět se mírně uchechtla, ale zakryla to kašlem.

Hermiona si toho z včerejší noci moc nepamatovala. Jenom to, že si přiznala a řekla nahlas, že Draca miluje.

MALFOYOVI/DramioneKde žijí příběhy. Začni objevovat